return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 3)
View this Thread in Original format
arik
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



גדול!!!!!




התמימות של הציעירים זה משהו אני אומר לכם:)
Gil Shwarts
אני זוכר שרועי ניסה לעשות לי קטע כזה פעם באיי סי קיו
איכשהו, לא יודע איך
הוא כמעט הצליח לשכנע אותי שאני הומו
חחחחחחח
וזה גם היה לפנות בוקר אם אני לא טועה
רועי יא אוכל נוצות של תרנגולים באבל תפסיק עם זה כבר!!! :D:D:D:D:D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני זוכר שרועי ניסה לעשות לי קטע כזה פעם באיי סי קיו
איכשהו, לא יודע איך
הוא כמעט הצליח לשכנע אותי שאני הומו
חחחחחחח
וזה גם היה לפנות בוקר אם אני לא טועה
רועי יא אוכל נוצות של תרנגולים באבל תפסיק עם זה כבר!!! :D:D:D:D:D


חחחחחח אם אני לא עייף ומשעמם לי זה מה שאני עושה...
עדיף מלראות משפחת וולטון לא?? :)

תפתחו אגודת נפגעי רועי דרך האיי סי קיו... :)
Vortex_SA
אני לא מבין את הקטע הזה? אז הוא קרא לכם הומו... אז מה? לא הבנתי למה אתם כל כך מתאמצים להכחיש לו, אם הוא רוצה, שיחשוב שאתם הומואים :) זה שאתם מכחישים רק הופך את זה ליותר נכון, הרי מי יפגע מזה שקוראים לו הומו?? סטרייט? הרי הוא יודע שהוא סטרייט למה שהוא יפגע... אבל דוגרי רועי שיחה קורעת :)
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח אם אני לא עייף ומשעמם לי זה מה שאני עושה...
עדיף מלראות משפחת וולטון לא?? :)

תפתחו אגודת נפגעי רועי דרך האיי סי קיו... :)



מה אתה גנוב????
משפחת וולטון זאת ה-סידרה!!!

אתמול ג'ון בוי חזר מהמלחמה
היה מזה יפה... בדוק שהוא הומו אבל...


*EDIT*

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רק עכשיו ממש התפניתי כדי לקרוא את כל השיחה!!!
דיי זה הרג אותי!!!!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
מה אתה גנוב????
משפחת וולטון זאת ה-סידרה!!!

אתמול ג'ון בוי חזר מהמלחמה
היה מזה יפה... בדוק שהוא הומו אבל...


זין הוא חזר...
אני ראיתי את הפרק שבישרו להם שהוא נפצע...
עד שאמרו שהוא נפצע במלחמת העולם השנייה הייתי בטוח שהסידרה הזאת מתרחשת ב 1800 ככה!! :)
DJ_Yuval
quote:
Originally posted by Hell_Copter
זין הוא חזר...
אני ראיתי את הפרק שבישרו להם שהוא נפצע...
עד שאמרו שהוא נפצע במלחמת העולם השנייה הייתי בטוח שהסידרה הזאת מתרחשת ב 1800 ככה!! :)


:eek: :eek:
טוב די אתם מתחילים להפחיד
GLoBaL-MUZiK
חחחחחחחחחחחחחחחחח
תיראו מה קורה לכם, עזבתי אותכם לחודש וכולם השתגעו, רועי מציק להומואים, ההומואים מאמינים לרועי.........סרטים

רועי לעולם לא תצליח לעבוד עלי, חבל לך לנסות

פאק ישלי חתך מאוד מוזר ביד, אני הולך לבדוק את זה........
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לפעמים גם נייקון אוכל קצת כאלה...


בואנה יא מנשק עכוזים
אני קוטל אותך כל פעם ואתה אומר שאני אוכל קצת?
חוצפן


בשבילכם ולהנאתכם
מוות 10/6/200 9:18 PM לא משנה
נו
סיפרת להורים שלך?

!^Hell_Cop 10/6/200 9:20 PM מה סיפרתי?
שאתה הומו?

מוות 10/6/200 9:21 PM למה שתפיץ שקרים שכאלה ועוד לשקר להורים שלך על
מישהו שהם בכלל לא מכירים?

התכוונתי אם סיפרת להם שאתה הומו
יום כיפור... סליחות
אולי יוותרו לך או משהו

!^Hell_Cop 10/6/200 9:21 PM קודם כל אני לא הומו...
דבר שני אתה הומו...
דבר שלישי מה אכפת להורים שלי ממך...?!?!?!

מוות 10/6/200 9:22 PM בואנה יא טמבל
יש לך קאמבקים של ילד בכיתה ג'
"אתה הומו"
"לא נכון! אתה הומו!"
לא רק הומו גם מפגר... הסטיגמה נכונה

!^Hell_Cop 10/6/200 9:23 PM איזה סטיגמה?!
ולמה אתה יודע סטיגמות על הומואים!?
אתה בטח שומע אותן כל הזמן אה

מוות 10/6/200 9:25 PM עזוב
אני לא ארד עליך
אין לי בעיה עם הומואים... ועוד הומו שרירי
שכמוך אם אני אעצבן אותך אתה עוד תאנוס אותי
לכבוד המנהג הטיפשי הזה של הסליחות ויום כיפור,
אני סולח לך
:P

!^Hell_Cop 10/6/200 9:26 PM לא מבקש ממך בכלל סליחה יא קוף אשכים

מוות 10/6/200 9:26 PM הומו, קוף אשכים
בוא נסכם
אתה הומו
מה אני?


!^Hell_Cop 10/6/200 9:27 PM הומו שהוא גם קוף אשכים

מוות 10/6/200 9:28 PM די להיות טמבל
סיכמנו שאתה הומו

אני אהיה קוף אשכים? טוב?
סגור?
הנה... שיניתי את הניק שלך להומו והכל... אנחנו
מסודרים

עכשיו... מה זה קוף אשכים?

!^Hell_Cop 10/6/200 9:28 PM אתה רוצה לחשוב שאני הומו כמוך אז סבבה תחשוב
רק אל תתחיל איתי!

!^Hell_Cop 10/6/200 9:28 PM וקוף אשכים זה אתה יא הומו!!

מוות 10/6/200 9:29 PM חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחח
רועי אתה מלך
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

מוות 10/6/200 9:29 PM ככה אתה גם מתווכח עם חברים שלך? האלה משנקין?
ואתם כזה מרביצים אחד לשני כמו כוסיות? חחחחחח

!^Hell_Cop 10/6/200 9:30 PM אין לי חברים משיינקין...
מה יש לי לחפש שם?!
ולמה שאני ירביץ למישהו כמו כוסית!?

מוות 10/6/200 9:31 PM עזוב


!^Hell_Cop 10/6/200 9:32 PM אתה רואה איזה הומו אתה!!!@ אחר כך אל תבוא אליי בטענות

מוות 10/6/200 9:33 PM הופה
תופס מומנטום אחרי שכבר ויתרתי
לא רק שאתה הומו בהכחשה אתה גם אפס שלא לדבר על
קשה קליטה

היה לך אבחון?

!^Hell_Cop 10/6/200 9:34 PM למה שיהיה לי אבחון יא הומו?
אני מחונן!!

מוות 10/6/200 9:34 PM מחונן?
חחחח
ככה ההורים שלך קוראים לך?
חחחחחחחחחחח
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK

תיראו מה קורה לכם, עזבתי אותכם לחודש וכולם השתגעו, רועי מציק להומואים, ההומואים מאמינים לרועי.........סרטים



אני לא הומו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:

GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אני לא הומו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:whip: :mad: :whip: :mad: :whip: :mad: :whip:

אתה כן!!!!!!!
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אתה כן!!!!!!!




אנייייייייייי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

הא קיבלת נגעתי בארץ
:PPPPP
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 
Privacy Statement