|
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מצחיק מצחיק
אבל אני עדיין מחכה לשיחות רועי-יובל |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחח אבל יובל הומו באמת אז זה בטח יהיה משהו כמו
רועי: יובל אתה הומו
יובל: דיי כבר נוווו
רועי: אין מה לעשות אבל , זה מי שאתה ותשלים עם זה
יובל: תפסיק... בבקשה תפסיק
יובל: יודע מה , אתה הומו.
רועי: איזה הומו אתה
וחוזר חלילה...
סתם יובל מת עליך... באמת מעניין לקרוא את השיחה
והשיחות בעמוד 4 היו כבר ארוכות מדי אז אני אקרא אותן מחר |
|
|
| Vortex_SA |
dj-yuval...
אתה פשוט חקיין :)
ומי יורד על יובל? יובל אחלה גבר מה אתם רוצים ממנו?? |
|
|
| Hell_Copter |
וואי יובל אתה אחד הגרועים!!!
אתה הבאת לו משפטים לא קשורים בכלל!!!!!!!
סתם קופי פייסט עשית... יש לך עוד הרבה מה לעבוד עד שתגיע למינימום של רמה
והנה הרגע לו כולם חיכיתם...
אחת מהשיחות שלי עם יובל... האחרונה שבהן...
יש כאלה יותר מצחיקות אבל קודם נשים את זאת...
code:
!^Mr. 09/10/03 22:56 בוא יא הומו
YuVaL 09/10/03 22:56 יאוכל בתחת
לך לך מפה
!^Mr. 09/10/03 22:57 יא מכופף בננות תרגיע!
YuVaL 09/10/03 22:57 ימנשנש בביצים
תרגיע ת'צמך
!^Mr. 09/10/03 22:57 יא בוחש בשוקו אני מציע לך להרגע
YuVaL 09/10/03 22:58 ינוגש בפיטמה אל תגיד לי מה לעשות
YuVaL 09/10/03 22:58 נוגס אפילו
!^Mr. 09/10/03 22:58 נוגס בפיטמה...
מה הקשר?!?!!?
!^Mr. 09/10/03 22:58 לך תעשה חוקן
YuVaL 09/10/03 22:58 לא יודע אני זורם עם המומנט
!^Mr. 09/10/03 22:59 לך לך תעשה חוקן
!^Mr. 09/10/03 22:59 מתאים לך
YuVaL 09/10/03 22:59 לך לך תדחוף אצבעות יבולע
!^Mr. 09/10/03 22:59 לאמא שלך אני ידחוף אצבעות
YuVaL 09/10/03 23:00 לאחותך אני ידחוף אצבעות
!^Mr. 09/10/03 23:00 סבבה בוא עכשיו
YuVaL 09/10/03 23:00 סבבה.....
!^Mr. 09/10/03 23:00 הומו!
YuVaL 09/10/03 23:00 פאגט
!^Mr. 09/10/03 23:01 אתה חתיכת קוני למל!
YuVaL 09/10/03 23:02 בואנה ימחורר בתחת צא לי מהוריד
!^Mr. 09/10/03 23:02 מי נמצא בוריד שלך יא בטט?
!^Mr. 09/10/03 23:03 לך לך אתה והציצים שלך :)
YuVaL 09/10/03 23:03 אמא שך יכלבלב
YuVaL 09/10/03 23:03 אני נשאר פה עם הציצים שלי
זיין עליך יהומו
!^Mr. 09/10/03 23:03 כלבלב מי עשה אותך
YuVaL 09/10/03 23:03 כלבלב מי שהמציא אותך
!^Mr. 09/10/03 23:03 גם ציצים וגם זין?
וואי אתה כמו בוב השמן מפייט קלאב
YuVaL 09/10/03 23:04 אז?
יש בעיות עם זה?
אתה תופס מעצמך הא....
!^Mr. 09/10/03 23:04 לך לך יא חתיכת יונק זרגים
YuVaL 09/10/03 23:04 יחתיכת שואב ביצים לך תחפש משהו יותר טוב לעשות עם
הזמן שך
!^Mr. 09/10/03 23:05 תפסיק להמציא דברים לא מצחיקים יא נגסן שיפודים
YuVaL 09/10/03 23:05 רגע שניה
אתה חושב שאתה מצחיק מישהו?
אתה חיי בבועה הא.....
!^Mr. 09/10/03 23:05 כן אני חיי
הומו
YuVaL 09/10/03 23:06 אז תמשיך ככה...
יותר טוב כאם תצא ממך תחטוף שוק.....
!^Mr. 09/10/03 23:06 כן כן... מה שתגיד יא בולע זרע ושותה מיץ כוס שכמוך
YuVaL 09/10/03 23:07 וואי וואי
רועי... אין התעלת על עצמך.... המצאת משהו חדש....
פשוט נפלא...
!^Mr. 09/10/03 23:07 לא המצאתי את זה...
הייתה לנו בשכבה כיתה שלמה של ילדים כמוך
היא נקראה כיתת הבולעי זרע ושותי מיץ כוס
YuVaL 09/10/03 23:08 כן
גם לנו יש כיתה בשכבה של ילדים כמוך
כיתת אתגר יחתיכת אידיוט
!^Mr. 09/10/03 23:08 גיה גיה גיה
אתה ממש מצחקי
!^Mr. 09/10/03 23:09 בוא בוא דבר למיקרופון...
YuVaL 09/10/03 23:09 גיה גיה גיה??
יפה רועי.... ככה עשיתי לאמא שך אתמול
!^Mr. 09/10/03 23:09 בוא בוא תרד ליום כיף יא הומ
!^Mr. 09/10/03 23:09 ו
!^Mr. 09/10/03 23:09 בוא תיגע לי קצת באושר קוף אשכים שכמוך
YuVaL 09/10/03 23:09 תרד ליום כיף
יפה ...... משחק מילים
אתה משתפר
YuVaL 09/10/03 23:10 דיי רועי אתה פשוט קורע.... תמשיך
YuVaL 09/10/03 23:10 לגעת לך באושר
אתה מקורי אתה......
YuVaL 09/10/03 23:10 מאיזה ספר לקחת את זה?
!^Mr. 09/10/03 23:10 איזה ספר בראש שלך
?!
YuVaL 09/10/03 23:11 הוא לא בראש שלי
הוא בכושיליאמאשך
:)
!^Mr. 09/10/03 23:11 לא הוא לא
YuVaL 09/10/03 23:11 כן הוא כן......
!^Mr. 09/10/03 23:11 טוב יאללה אתה הומו מדי בשבילי...
שלא תנסה להתחיל איתי עוד שניה
!^Mr. 09/10/03 23:11 אני הולך להתקלח
YuVaL 09/10/03 23:11 תשבור רגל.....
:)
!^Mr. 09/10/03 23:11 תדרס על ידי מכבש
YuVaL 09/10/03 23:12 שידרוס אותך כלב ימנייק
!^Mr. 09/10/03 23:12 כלב...?
YuVaL 09/10/03 23:12 ששימפנזה תלקק לך ת'תחת יאידיוט
!^Mr. 09/10/03 23:12 סבבבה
YuVaL 09/10/03 23:12 טוב דיי נמאס לי
!^Mr. 09/10/03 23:13 יופי
YuVaL 09/10/03 23:13 סע
!^Mr. 09/10/03 23:13 הומו
|
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
code:
!^Mr. 09/10/03 23:01 אתה חתיכת קוני למל!
|
:D
בכל מקרה אני ציפיתי לקצת יותר :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
| פשוט ישבתי וצחקתי כמו ילד מפגר :) |
|
|
| itamarsan |
כנ''ל גם אני אין על רועי בלהביא לאנשים את הפיוז.....:D :D :D :D
כמובן שמעשמם לו אז זה יוצא לו יותר טוב:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Ariels |
בשבילי מורן הוא המלך
"מה את אוהבת יותר כעכים עם מלח או עם שומשום"
"אני מלאך, אני יכול להיות אצלך תוך רבע שעה, יש פקקים בשמיים" |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יא אללה!!! רועי ויובל! אתם פשוט גדולים!!!!
אני שם לב שליובל יש כבר הרבה ניסיון בהתמודדות עם רועי........ |
|
|
| Hell_Copter |
ברוח הדברים...
אני ישים פה עוד שיחה שכבר שלחתי לאורן... היא גם חמודה... אבל לא מהאלה ב 6 בבוקר... כשממש משעמם!! :p
code:
!^Mr. 16/09/03 21:42 מה איתך אתה?
YuVaL 16/09/03 21:42 אני בסדר
איתך?
!^Mr. 16/09/03 21:42 סבבה
!^Mr. 16/09/03 21:42 מה חדש?
YuVaL 16/09/03 21:42 סתם עם מישהי בטלפון
!^Mr. 16/09/03 21:43 תמסור לה דש
YuVaL 16/09/03 21:45 סבבה
!^Mr. 16/09/03 21:46 מה היא אמרV?
YuVaL 16/09/03 21:46 שאתה הומו
!^Mr. 16/09/03 21:46 תביא את המספר שלה!!
אין מצב שזה מה שהיא אמרה
YuVaL 16/09/03 21:47 סתם
יענו דיי נדלקתי עליה
אבל שאני מדבר איתה בטלפון זה משגע אותי כי אין על
מה לדבר
!^Mr. 16/09/03 21:47 והיא נדלקה עליך?
YuVaL 16/09/03 21:47 נראה לי שכן
!^Mr. 16/09/03 21:47 אז יאללה לך להפריק אותה
YuVaL 16/09/03 21:47 אני מדבר איתה איזה 3 פעמים ביום בטלפון
YuVaL 16/09/03 21:48 להפריק אותה?
!^Mr. 16/09/03 21:48 כן מה רע...
אתה לא אוהב להפריק?
YuVaL 16/09/03 21:48 להפריק?!?1
!^Mr. 16/09/03 21:49 כן!!!!
YuVaL 22/09/03 15:17 אידיוט
!^Mr. 22/09/03 15:18 למה נראה לך?
!^Mr. 22/09/03 15:18 הומו!
YuVaL 22/09/03 15:18 מתרומם
!^Mr. 22/09/03 15:18 בוחש ב
!^Mr. 22/09/03 15:20 וואי אתה הומו מכפי שחשבתי
YuVaL 22/09/03 15:20 אתה קורה לכולם הומואים בגלל שאתה מנסה להכחיש את
העובדה שאתה אחד
!^Mr. 22/09/03 15:21 חחחחחחחח או שפשוט אתה הומו אז אני קורא לך הומו!!
מבין הומו?!?!?
אתה הומו!!!!
YuVaL 22/09/03 15:21 חכה אני מפוצץ אותך בטיאסאו
YuVaL 22/09/03 15:21 טיסטו אפילו
!^Mr. 22/09/03 15:22 טיאסאו??
זאת אומנות לחימה של הומואים??
YuVaL 22/09/03 15:25 לא
זאת האומנות בה אני מזיין את אמא שלך
!^Mr. 22/09/03 15:26 אבל אתה בתול לא?
YuVaL 22/09/03 15:26 מסתבר שלא
:)
!^Mr. 22/09/03 15:26 אתה הומו מדי בשביל דבר כזה
YuVaL 22/09/03 15:26 מסתבר שלא
!^Mr. 22/09/03 15:27 על מי אתה עובד
שנינו יודעים שאתה הומו!!
YuVaL 22/09/03 15:27 לא
שנינו יודעים שאתה הומו
!^Mr. 22/09/03 15:27 איך בדיוק אתה יודע?!
אני בכל אופן לא יודע את זה
YuVaL 22/09/03 15:28 שמע
דיברתי עם חן
הוא סיפר לי שהזאתי שזיינת היה בעצם זה...
אבל אין לך מה לדאוג
כבר הספקתי לספר לחצי עולם
!^Mr. 22/09/03 15:29 רק לחצי עולם?
וואי אתה איטי
רק מראה כמה שאתה הומו קנאי :)
|
|
|
| Ariels |
| משום מה אני כבר לא צוחק.... לא יודע כנראה נראה לי יותר מדי רגיל... |
|
|
| Scorchio |
לא זה פשוט בגלל שרועי הוא מטומטם שחושב שהוא מצחיק
למרות שהמשפטים שלו הכי מפגרים בארץ
פשוט צריך לדעת איך לענות לטמבל הזה וככה הוא לא מטריד אותך |
|
|
|
|