|
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אנייייייייייי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
הא קיבלת נגעתי בארץ
:PPPPP |
מה? נגעת בארץ?
הפלת איזה סבון ודוחפים לך עכשיו? אם אנחנו מפריעים אז תגיד..
:/ |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי רועי, נייקון זיין אותך בטירוף!!!!!!
שיחה קורעת.... תודה נייקון :D :D :D :D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| אתה כן!!!!!!!!!!!! ואתה חובב סבונים |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אתה כן!!!!!!!!!!!! ואתה חובב סבונים |
שתוק יא בולע כריות מנוצות של פרות |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה? נגעת בארץ?
הפלת איזה סבון ודוחפים לך עכשיו? אם אנחנו מפריעים אז תגיד..
:/ |
ראסמי גם אני לא הבנתי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by DJ-NoN-S7oP
שתוק יא בולע כריות מנוצות של פרות |
לפרות אין נוצות |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| מה אתה לא יודע שלפרות יש נוצות??? |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחח יו אני תמיד צוחק שרועי עושה את זה
בתכלס הוא גם פעם היה עושה לי את זה
ואחרי הנסיעה לאיה נאפה.. ששנינו הוכחנו את הגבריות שלנו
הכל נהיה טוב :)
אחלה טרד חבר'ה... המשיכו ככה |
|
|
| DJ-NoN-S7oP |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחלה טרד חבר'ה... המשיכו ככה |
אכן המשיכו ככה...
אבל לא עליי!!!! :eek: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי רועי, נייקון זיין אותך בטירוף!!!!!!
שיחה קורעת.... תודה נייקון :D :D :D :D |
חחחחח היו לנו שיחות יותר טובות ומצחיקות מזה....
אבל הוא לא זיין אותי בכלל... איך הגעת למסקנה הזאת??
ובקר... התגעגעתי ליציאות שלך!!!
חחחח אלק לפרות יש נוצות...
הילד מתווכח עם קיבוצניק!! |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by YuVaL
דוגרי....
אין רועי הזה פשוט אוכל בתחת שזה משהו מפחיד
לילד חסר חיים אז הוא יושב על המחשב ב6 בבוקר ומציק לאנשים
רועי המצב שך קשה... תעשה טובה תספיק לשחק אותה גבר... |
כן רועי יא בן זונה כמו היום שהתחלתם
לעבוד על האפרודיטה הזו ברשימה של האייסיקיו
!!!! עאלק: אני מלאך שאוהב כעכים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
כן רועי יא בן זונה כמו היום שהתחלתם
לעבוד על האפרודיטה הזו ברשימה של האייסיקיו
!!!! עאלק: אני מלאך שאוהב כעכים |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה המורן ההומו הזה...
זה לא קשור אליי!!!
והיה לך ברשימה את הקופה הזאת מהסלסה... איכס!!!!
מלאך שאוהב כעכים
אבל רק עם מלח... לא עם שומשום |
|
|
|
|