return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 4)
View this Thread in Original format
NyKoN
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
אנייייייייייי לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

הא קיבלת נגעתי בארץ
:PPPPP


מה? נגעת בארץ?
הפלת איזה סבון ודוחפים לך עכשיו? אם אנחנו מפריעים אז תגיד..
:/
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי רועי, נייקון זיין אותך בטירוף!!!!!!

שיחה קורעת.... תודה נייקון :D :D :D :D
GLoBaL-MUZiK
אתה כן!!!!!!!!!!!! ואתה חובב סבונים
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
אתה כן!!!!!!!!!!!! ואתה חובב סבונים


שתוק יא בולע כריות מנוצות של פרות
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NyKoN
מה? נגעת בארץ?
הפלת איזה סבון ודוחפים לך עכשיו? אם אנחנו מפריעים אז תגיד..
:/


ראסמי גם אני לא הבנתי
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DJ-NoN-S7oP
שתוק יא בולע כריות מנוצות של פרות

לפרות אין נוצות
DJ-NoN-S7oP
מה אתה לא יודע שלפרות יש נוצות???
DjChook
חחחחחחחחחחחחח יו אני תמיד צוחק שרועי עושה את זה

בתכלס הוא גם פעם היה עושה לי את זה

ואחרי הנסיעה לאיה נאפה.. ששנינו הוכחנו את הגבריות שלנו

הכל נהיה טוב :)

אחלה טרד חבר'ה... המשיכו ככה
DJ-NoN-S7oP
quote:
Originally posted by DjChook
אחלה טרד חבר'ה... המשיכו ככה



אכן המשיכו ככה...


אבל לא עליי!!!! :eek:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוגרי רועי, נייקון זיין אותך בטירוף!!!!!!

שיחה קורעת.... תודה נייקון :D :D :D :D


חחחחח היו לנו שיחות יותר טובות ומצחיקות מזה....
אבל הוא לא זיין אותי בכלל... איך הגעת למסקנה הזאת??

ובקר... התגעגעתי ליציאות שלך!!!

חחחח אלק לפרות יש נוצות...
הילד מתווכח עם קיבוצניק!!

Ariels
quote:
Originally posted by YuVaL
דוגרי....
אין רועי הזה פשוט אוכל בתחת שזה משהו מפחיד
לילד חסר חיים אז הוא יושב על המחשב ב6 בבוקר ומציק לאנשים

רועי המצב שך קשה... תעשה טובה תספיק לשחק אותה גבר...


כן רועי יא בן זונה כמו היום שהתחלתם
לעבוד על האפרודיטה הזו ברשימה של האייסיקיו

!!!! עאלק: אני מלאך שאוהב כעכים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
כן רועי יא בן זונה כמו היום שהתחלתם
לעבוד על האפרודיטה הזו ברשימה של האייסיקיו

!!!! עאלק: אני מלאך שאוהב כעכים


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה המורן ההומו הזה...
זה לא קשור אליי!!!

והיה לך ברשימה את הקופה הזאת מהסלסה... איכס!!!!
מלאך שאוהב כעכים
אבל רק עם מלח... לא עם שומשום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement