return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
אוקיי זה דבר ממש דפוק: (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
הנה אני מביא לכם אותה בשיחה אחרת עם נייקון




code:
NyKoN 03/10/03 08:44 אח שלי עשיתי אוברקלוק :D !^Mr. 03/10/03 08:45 ?! NyKoN 03/10/03 08:45 העלתי את המעבד שלי מ2.8 ג'יגה הרץ ל3.024 ג'יגה הרץ :D !^Mr. 03/10/03 08:45 וואי וואי איזה גבר אתה :) NyKoN 03/10/03 08:46 בראסמי :D !^Mr. 03/10/03 08:46 אז עכשיו המעבד שלך חזק משלי פי 10 ולא פי 9 ומשהו NyKoN 03/10/03 08:46 חחחח !^Mr. 03/10/03 08:46 זה הופך אותך להומו מתלהב NyKoN 03/10/03 12:19 אבל אתה סתם הומו !^Mr. 03/10/03 12:30 בראסמי אני לא !^Mr. 03/10/03 12:31 איזה כיף לסיים את העבודה אחרי 3 שעות :) NyKoN 03/10/03 12:31 אל תתכחש אנחנו בעידן מודרני עכשיו... זה אין להיות הומו NyKoN 03/10/03 12:31 איזה כיף לא ללכת לעבודה :D !^Mr. 03/10/03 12:31 אני עשיתי את ה 50 שקל שלי היום :) NyKoN 03/10/03 12:32 איפה אתה עובד? NyKoN 03/10/03 12:32 שנקין? !^Mr. 03/10/03 12:34 מה הקשר לשיינקין?! NyKoN 03/10/03 12:35 הומואים וזה :D !^Mr. 03/10/03 12:36 היית שם פעם? NyKoN 03/10/03 12:38 כן !^Mr. 03/10/03 12:38 יותר מפעם אחת? NyKoN 03/10/03 12:38 כן !^Mr. 03/10/03 12:38 וראית שם הומואים כל הזמן? NyKoN 03/10/03 12:38 כן !^Mr. 03/10/03 12:39 אז אם חזרת לשם אחרי הפעם הראשונה שהיית שם אז זה אומר שאתה אוהב הומואים מכאן נובע אתה גם אוהב לישון על הבטן עם בוקסר הפוך... NyKoN 03/10/03 12:40 חחחחחחחחחחחחחח איזה תינוק אתה מה הבעיה שלך? אני יודע שאתה הומו... למה קשה לך להודות? !^Mr. 03/10/03 12:41 ראסמי אני יודע ראסמי הומו ראסמי להודות! !^Mr. 03/10/03 12:41 ראסמי ראסמי! NyKoN 03/10/03 12:42 חחחחח מה קורה אחי? !^Mr. 03/10/03 12:44 הכל טוב גבר מה איתך? NyKoN 03/10/03 12:45 סבבה לא היה בצפר היום ביקרתי בכפ"ס איפה אתה עובד? !^Mr. 03/10/03 12:45 שיינקין NyKoN 03/10/03 12:46 באמאשך? !^Mr. 03/10/03 12:46 סתם סתם... :) עבדתי היום בבלוקבסטר ברעננה... NyKoN 03/10/03 12:48 היום? אתה עובד בדברים אחרים? !^Mr. 03/10/03 12:49 חברת אבטחה! NyKoN 03/10/03 12:50 באמת? יענו נוהג באוטו בשכונות? !^Mr. 03/10/03 12:50 מה?! NyKoN 03/10/03 12:51 אתה מאבטח מחוץ לאיזה חנות או חברת אבטחה כמו מוקד? !^Mr. 03/10/03 12:52 מוקד זה לא חברת אבטחה יא מעפן! !^Mr. 03/10/03 12:52 ואם אני אומר לך שעבדתי היום בבלוקבסטר אז מה אתה מבין מזה? NyKoN 03/10/03 12:53 אמרת היום יא דפוק חשבתי שיש לך עוד עבודה ויש חברות אבטחה פרטיות לא של העיריה- כאלה שמשלמים עליהם כסף ומתקינים אזעקה והכל !^Mr. 03/10/03 12:53 אנחנו לא של העיריה! !^Mr. 03/10/03 12:53 וזה לא חברת אבטחה! חברת אבטחה זה השומרים באירועים ודיסקוטקים וכאלה !^Mr. 03/10/03 12:54 אתה מדבר על החברה שמתקינה את האזעקות ועושה ביקורות שלא יפרצו והכל... !^Mr. 03/10/03 12:54 ואתה הומו!!! NyKoN 03/10/03 12:57 חחחחחחחחחחחחחחחחחחח NyKoN 03/10/03 13:30 Justin_Timberlake-Senorita-CDS-2003-BPM יש לך את זה במקרה? !^Mr. 03/10/03 13:30 מתי יצא? NyKoN 03/10/03 13:31 15.8 !^Mr. 03/10/03 13:32 שן !^Mr. 03/10/03 13:32 ישן לי מדי נבדוק אחר כך NyKoN 03/10/03 13:33 יצאו גם גרסאות ב6.9 ו2.9 מאה אחוז יש שם את הגרסא המקורית בפנים !^Mr. 03/10/03 13:34 אבל אתה הומו! NyKoN 03/10/03 13:35 די כבר להדחיק רועי אם זה גורם לך להרגיש טוב תקרא לי איך שאתה רוצה... בסופו של יום אתה הולך ומקבל בתחת באיזה בית של הומו בשנקין !^Mr. 03/10/03 13:36 מפיל עליי את סיפור חייך אה... NyKoN 03/10/03 13:37 כתוב אתה לא הבנת שזה אתה? אני רק אומר שאני יודע מה שאתה עושה ולא אכפת לי... אולי אתה הומו אבל אתה עדיין רועי !^Mr. 03/10/03 13:37 מה!? !^Mr. 03/10/03 13:37 אתה ילד מוזר... עם תפיסת חיים מעוותת !^Mr. 03/10/03 13:37 מגיע לך שיסקלו אותך על הטמטום שלך NyKoN 03/10/03 13:37 חחחחחחחחחח NyKoN 03/10/03 13:38 אם היינו באפגניסטן... NyKoN 03/10/03 13:38 היו מוותרים על לסקול אותי באבנים בגלל שהייתי מלשין עליך שאתה הומו... ואז אותך היו סוקלים באבנים :P !^Mr. 03/10/03 13:39 אם היינו באפגניסטן אז היית נשאר בתול עד גיל 90 NyKoN 03/10/03 13:40 להפך אם היינו באפנגיסטן אני הייתי נשוי עכשיו עם 3 ילדים חפש את השיר !^Mr. 03/10/03 13:41 איזה שיר? NyKoN 03/10/03 13:42 יצא ב6 לחודש וב2 לחודש שיר של ג'סטין טימברלייק סניוריטה !^Mr. 03/10/03 13:42 למה אתה שומע לי ג'סטין יא פאג בשקית NyKoN 03/10/03 13:42 יעומו תשמע את השיר לפני שאתה מדבר !^Mr. 03/10/03 13:44 איזה הומו... אפילו לא יודע להגיד שהוא הומו בלי שגיאות כתיב NyKoN 03/10/03 13:45 חחחחח נו תמצא את השיר !^Mr. 03/10/03 13:45 לא רוצה NyKoN 03/10/03 13:46 חכה חכה אני אבוא לרעננה אני אביא איזה רוסי עם זין בקוטר 50 ס"מ יפתח לך תתחת כמו מטורף.... אח"כ משאיות יוכלו לעבור בתחת שלך !^Mr. 03/10/03 13:46 מה יש לך מהקוטר הזה?! מה הזין שלו זה עיגול?!?!?! NyKoN 03/10/03 13:47 לא אבל הקוטר קובע אח"כ החור של התחת שלך יהיה יותר רחב ולא יותר עמוק... !^Mr. 03/10/03 13:48 למה נראה לך?! למי יש זין בצורת עיגול יא הומו!? NyKoN 03/10/03 13:49 יא חתיכת טמבל עזוב תמצא לי את השיר !^Mr. 03/10/03 13:50 תמות! NyKoN 03/10/03 13:51 חחחחחח
§chop¥
:confused:

זה ממש עצוב מה שקורה פה בפורום........:( :( :( :(

חבל שאני לא מבין הולנדית אחרת הייתי מהגר לפורום שלהם,נראה לי כדאי
:(
Vortex_SA
quote:
Originally posted by §chop¥
:confused:

זה ממש עצוב מה שקורה פה בפורום........:( :( :( :(

חבל שאני לא מבין הולנדית אחרת הייתי מהגר לפורום שלהם,נראה לי כדאי
:(


כבד... אחי תשתחרר קצת...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by §chop¥
:confused:

זה ממש עצוב מה שקורה פה בפורום........:( :( :( :(

חבל שאני לא מבין הולנדית אחרת הייתי מהגר לפורום שלהם,נראה לי כדאי
:(


מה אתה כזה כבד?
תשתחרר קצת
כולה קצת צחוקים...
ותאמין לי שזה מזה החיה את הפורום אתמול...
NyKoN
עוד שיחה

!^Hell_Cop 10/2/200 5:35 PM אתה הומו

מוות 10/2/200 5:36 PM לאאאאאא
אתה הומו
:D


!^Hell_Cop 10/2/200 5:37 PM לא נרא הלי

מוות 10/2/200 5:37 PM כן נו!
בדוק

!^Hell_Cop 10/2/200 5:37 PM מי בדק?

מוות 10/2/200 5:37 PM ההומו הזה שהזדיינת איתו
הוא פרסם באינטרנט שאתה הומו גם כן הוא הביא לך
בתחת

!^Hell_Cop 10/2/200 5:38 PM לא אחי התחת שלי בתול... מצטער לאכזב אותך...
אני יודע שאתה מפנטז עליו והכל

מוות 10/2/200 5:39 PM על מי אתה מסתלבט?
בא איזה אחד לצ'ט הראשי בוואלה ואמר שהוא זיין
אותך בתחת באיזה מועדון

מוות 10/2/200 5:39 PM רועי
צא מהארון
:P

!^Hell_Cop 10/2/200 5:39 PM חחחחחח איזה הומו אתה...
אתה נכנס לצ'ט של וואלה!!

מוות 10/2/200 5:40 PM פעם אחת
ההומו הזה שזיין אותך בתחת... אמרתי לו לזיין
אותך בתחת
הוא גם צילם תמונות וזה


!^Hell_Cop 10/2/200 5:40 PM תראה לי תמונות
אני לא מאמין

מוות 10/2/200 5:41 PM הוא לא הסכים לתת לי ההומו הזה
הוא אמר שהוא מביא ביד על התחת הפתוח שלך כל יום
חחחח
הוא אמר שהוא הרחיב לך את התחת ל10 ס"מ קוטר
חחחחח


!^Hell_Cop 10/2/200 5:41 PM אני בטוח...

!^Hell_Cop 10/2/200 5:41 PM תכף תגיד גם רדיוס 5 סנטימטר

מוות 10/2/200 5:42 PM למה להגיד 5 ס"מ רדיוס אם כבר אמרתי 10 ס"מ קוטר

זה אותו הדבר
:D
אני זז
ביי

!^Hell_Cop 10/2/200 5:42 PM מה ?!?! זה אותו דבר?!?!?ד

מוות 10/2/200 5:42 PM אל תאכל יותר מדי זין שלא תשמין
:P

!^Hell_Cop 10/2/200 5:42 PM אין בעיה אחי
אני לא יאכל
Hell_Copter
כן זאת הייתה שיחה נחמדה בהחלט

אבל אתם מפספסים את העניין חברים :)
כל הקטע בשיחות זה שהן מצחיקות :D
זה מה שחשוב... שיצחיקו אתכם
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתם קורעים אותי!!!!!!

רועי, שים פה איזה שיחה עם יובל!!! הבטחת לי!!! :D
coby
בונא רועי יא משועמם


חח טרד קורע
Rising
חאלס זה איבד את הטעם כבר...
אולי כל אחד יפרסם תהיסטוריה שלו וזהו?

וואי וואי אני שעה קורא וזה לא מגיע לשום מקום.... סתם מזיינים תשכל אחד לשני......

---

רועי שים פה שיחה עם יובל .... תחיה את הטרייד :D
§chop¥
דוגרי......מבלי להעליב אף אחד,


נראה לי שאריאל הכי נורמלי בפורום:D :D

Ariels
...כן אחי, אני כל כך משעמם שיוסי ביילין קורא לי חנון
DJ_Yuval
טוב אחרי שראיתי את השיחות הייתי חייב לנסות בעצמי
גנבתי משפטים לרועי ונייקון פה ושם :D
ויצא נחמד

Date and Hour: 10/17/2003 04:18 PM
You have received a message from Nick = NULL
?

Date and Hour: 10/17/2003 04:19 PM
You have sent a message to Nick = NULL
!

Date and Hour: 10/17/2003 04:19 PM
You have received a message from Nick = NULL
O_O

Date and Hour: 10/17/2003 04:19 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה סתם נושך כריות :(

Date and Hour: 10/17/2003 04:19 PM
You have received a message from Nick = NULL
שתוק =


Date and Hour: 10/17/2003 04:20 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אבל אתה הומו =

Date and Hour: 10/17/2003 04:21 PM
You have received a message from Nick = NULL
אני לא
><

Date and Hour: 10/17/2003 04:21 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה כן
למה להכחיש? אתה לא צריך להתבייש היום זה אין להיות הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:21 PM
You have received a message from Nick = NULL
אני לא מכחיש

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אבל אמרת שאתה הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have received a message from Nick = NULL
?

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have received a message from Nick = NULL
O_O

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have sent a message to Nick = NULL
Nick = NULL (03:22 PM) :
כן אני הומו נו אז מה?

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have received a message from Nick = NULL
לא מצחיק

Date and Hour: 10/17/2003 04:22 PM
You have received a message from Nick = NULL
(-=YuVaL=-) (4:24 PM) :
כן אני הומו נו אז מה?

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have sent a message to Nick = NULL
נכון
אבל אתה עדין הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have received a message from Nick = NULL
אתה כן... אני לא .

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have received a message from Nick = NULL
=

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have received a message from Nick = NULL
אתה מודה בזה

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have received a message from Nick = NULL
:X

Date and Hour: 10/17/2003 04:23 PM
You have received a message from Nick = NULL
Nick = NULL (4:24 PM) :
(-=YuVaL=-) (4:24 PM) :
כן אני הומו נו אז מה?
(-=YuVaL=-) (4:24 PM) :
נכון

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have sent a message to Nick = NULL
כבר סיפרת להורים?

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have received a message from Nick = NULL
אין לי מה לספר...
לך יש

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have received a message from Nick = NULL
אין מה לספר שאתה סטרייט

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have sent a message to Nick = NULL
סיפרתי להם שאתה הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have received a message from Nick = NULL
כמוני

Date and Hour: 10/17/2003 04:24 PM
You have received a message from Nick = NULL
למה אתה משקר להורים שלך?

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have sent a message to Nick = NULL
קודם כל אני לא הומו...
דבר שני אתה הומו...
דבר שלישי מה אכפת להורים שלי ממך...?!?!?!

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have received a message from Nick = NULL
אתה אמרת ששיקרת להם

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have received a message from Nick = NULL
ואתה כן הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have received a message from Nick = NULL
ואני לא...

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have sent a message to Nick = NULL
התכוונתי אם סיפרת להם שאתה הומו
יום כיפור... סליחות
אולי יוותרו לך או משהו

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה כן!!

Date and Hour: 10/17/2003 04:25 PM
You have received a message from Nick = NULL
אני לא!!!!

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
אתה אמרת שאתה כן

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה כן!!
אתה לא צריך להתבייש
אני לא ארד עליך
אין לי בעיה עם הומואים... ועוד הומו שרירי
שכמוך אם אני אעצבן אותך אתה עוד תאנוס אותי
לכבוד המנהג הטיפשי הזה של הסליחות ויום כיפור,
אני סולח לך
:P

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
O_O

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
דייי איזה הומו אתה

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
אני לא שונא הומוים

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
רק הומואים מעצבנים כמוך

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have sent a message to Nick = NULL
נו זה ברור אם תשנא את עצמך זה יהיה דפוק

Date and Hour: 10/17/2003 04:26 PM
You have received a message from Nick = NULL
למה שאני אשנא את עצמי?

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have sent a message to Nick = NULL
כי אתה הומו!

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have received a message from Nick = NULL
אני לא הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה כן

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have sent a message to Nick = NULL
טוב אתה יודע מה
לא מבקש ממך בכלל סליחה יא קוף אשכים

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have received a message from Nick = NULL
תקלוט

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have received a message from Nick = NULL
לא כולם כמוך

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have sent a message to Nick = NULL
צודק
יש יוצאים דופן הומואים כמוך
ואתה לא צריך להתבייש

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have received a message from Nick = NULL
למשל אני

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have sent a message to Nick = NULL
העולם מודע היום לאגזוזנים כמוך

Date and Hour: 10/17/2003 04:27 PM
You have received a message from Nick = NULL
לא הומו

Date and Hour: 10/17/2003 04:28 PM
You have sent a message to Nick = NULL
(-=YuVaL=-) (04:27 PM) :
העולם מודע היום לאגזוזנים כמוך
Nick = NULL (04:27 PM) :
למשל אני

Date and Hour: 10/17/2003 04:28 PM
You have received a message from Nick = NULL
שתוק כבר אין לי כוח אליך... יש לי דברים יותר טובים מלדבר עם הומו מעצבן שכמוך

Date and Hour: 10/17/2003 04:28 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אז בוא נסכם
אתה הומו או קוף אשכים?

Date and Hour: 10/17/2003 04:28 PM
You have sent a message to Nick = NULL
אתה רוצה לחשוב שאני הומו כמוך אז סבבה תחשוב
רק אל תתחיל איתי!

Date and Hour: 10/17/2003 04:28 PM
You have received a message from Nick = NULL
למה שאני אתחיל איתך???
אני לא הומו!!!!!
קשה לך לקלוט שלא כולם הומואים כמוך?

Date and Hour: 10/17/2003 04:29 PM
You have sent a message to Nick = NULL
ככה אתה גם מתווכח עם חברים שלך? האלה משנקין?
ואתם כזה מרביצים אחד לשני כמו כוסיות? חחחחחח

Date and Hour: 10/17/2003 04:29 PM
You have received a message from Nick = NULL
O_O
כנראה שקשה לך עם העובדה שאתה הומו...
תדבר על זה עם פסיכולוג או מישהו
=

Date and Hour: 10/17/2003 04:29 PM
You have sent a message to Nick = NULL
פסיכולוג???
אתה רואה איזה הומו אתה!!!@ אחר כך אל תבוא אליי בטענות

Date and Hour: 10/17/2003 04:30 PM
You have received a message from Nick = NULL
איזה טענות?

Date and Hour: 10/17/2003 04:30 PM
You have sent a message to Nick = NULL
תופס מומנטום אחרי שכבר ויתרתי
לא רק שאתה הומו בהכחשה אתה גם אפס שלא לדבר על
קשה קליטה

היה לך אבחון?

Date and Hour: 10/17/2003 04:30 PM
You have received a message from Nick = NULL
עזוב יש לך בעיות...
אני לא האחד לדבר איתו...
תדבר עם הומו...
הוא יעזור לך....
לא אני

Date and Hour: 10/17/2003 04:31 PM
You have received a message from Nick = NULL
בייי

Date and Hour: 10/17/2003 04:31 PM
You have sent a message to Nick = NULL
בגלל זה פניתי אליך
יא חובב סבונים!!
יאללה ביי:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 
Privacy Statement