|
Politie en de muziek scene :)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Wat een prutsers weer.
Sorry maar met me brakke harses vind ik dit wel een topic waard :D
van www.fok.nl :p
"In Amsterdam is vanochtend rond half zes een R&B-feest in de Heineken Music Hall uitgelopen op een massale vechtpartij. Zo'n 50 mensen gingen elkaar te lijf met stokken en stenen en bestookten elkaar met pepperspray."
EN DAAR KOMT HIJ MENSEN:
"De politie arresteerde twee vechtersbazen."
Met een drugsinval hebben ze dikke pret maar op een vaag feestje kunnen ze maar 2 van de 50 pakken........Snuggle, je collega's zijn een stelletje PRUTSER! |
|
|
| Ding Chavez |
| Dat wordt ook nog wat met die urban zaal op Innercity :p |
|
|
| Raymond |
Een kloof van 5000 jaar beschaving is niet zo snel gedicht....
I rest my case :D |
|
|
| jploveparade |
| quote: | | As you can see, you don't have to worry about the quality of the music on this one, because it can’t get any better than this. We haven’t saved no time, no money and no trouble to get you Urban's finest. It will be hard 4 you 2 leave this area. |
:stongue: |
|
|
| total woot |
Tsja t is naait best allemaal.
Wat ik met dan toch afvraag: | quote: | | Zo'n 50 mensen gingen elkaar te lijf met stokken en stenen en bestookten elkaar met pepperspray |
waar haal je stokken, stenen en pepperspray vandaan in de HMH??? (of wordt er bij R&B feestjes niet gefouilleerd?) |
|
|
| Ding Chavez |
We haven’t saved no time, no money and no trouble to get you Urban's finest.
Ze hebben dus woord gehouden, ze hebben er absoluut geen tijd en geen geld ingestoken en weinig moeite gedaan :D
| quote: | Originally posted by total woot
waar haal je stokken, stenen en pepperspray vandaan in de HMH??? (of wordt er bij R&B feestjes niet gefouilleerd?) |
De vechtpartij was voor de deur van de HMH, die 50 man werden geweigerd en op een gegeven moment ging het loos. |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
wat bedoel je hier precies mee? |
Vroeger eens heel lang geleden, toen de oermens verder naar het noorden (west-europa) trokken er een groep achter bleef. Hierdoor onstond een kloof, vooral op het gebied van beschaving....
Get the point.....!???
Op zijn Hollands dan maar!?!
Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!! Getuigd van mentaliteit en normen cq. waarden, hetgeen bij bepaalde iemanden ver te zoeken is.
:crazy: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Raymond
Vroeger eens heel lang geleden, toen de oermens verder naar het noorden (west-europa) trokken er een groep achter bleef. Hierdoor onstond een kloof, vooral op het gebied van beschaving....
Get the point.....!???
Op zijn Hollands dan maar!?!
Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!! Getuigd van mentaliteit en normen cq. waarden, hetgeen bij bepaalde iemanden ver te zoeken is.
:crazy: |
Wellicht waren het wel Nederlandse R&B-fans die gingen rellen :rolleyes: |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Raymond
Vroeger eens heel lang geleden, toen de oermens verder naar het noorden (west-europa) trokken er een groep achter bleef. Hierdoor onstond een kloof, vooral op het gebied van beschaving....
Get the point.....!???
Op zijn Hollands dan maar!?!
Dit soort dingen gebeuren alleen maar op R&B feesten!!!! Getuigd van mentaliteit en normen cq. waarden, hetgeen bij bepaalde iemanden ver te zoeken is.
:crazy: |
Hoe bedoel je generaliserend:conf: Bij voetbalwedstrijden gebeuren dit soort dingen ook zo vaak en dan hoor je er niets van. Gebeurd het is een keer op een R&B feest staan gelijk de kranten ermee vol. Ja en wie zegt dat het niet gewoon Nederlanders waren die gingen rellen:conf: |
|
|
| Fkwebeman |
| quote: | Originally posted by Asperge
Hoe bedoel je generaliserend:conf: Bij voetbalwedstrijden gebeuren dit soort dingen ook zo vaak en dan hoor je er niets van. Gebeurd het is een keer op een R&B feest staan gelijk de kranten ermee vol. Ja en wie zegt dat het niet gewoon Nederlanders waren die gingen rellen:conf: |
nou bij voetbalwedstrijden hoor je er bijna ALTIJD wat van.. zelfs als het geen reet voorstelde (wat niet wegneemt, dat het nog steeds niet kan)
Laatst zit ik bij FC Groningen - Ajax --> gooit er een gozertje van een jaar of 10 zijn kartonnen beker met cola over het hek.. komt vlak bij Sonck terecht..
wat zien we 's avonds op tv--> iemand gooit zijn kop koffie over het hek naar Sonck.. Hij had wel een hoofdwond kunnen oplopen.. *zucht*
terwijl ze de aanval/beukpartij van Van der Vaart op niet eens breed op tv uitmeten of de natrappartij van Ibrahimovic jegens Vrede..
ja heerlijk..
Ik moet heb op alle feesten waar ik geweest ben nog maar 1 keer een vechtpartij gezien (sensation) en dat kwam omdat een klein ventje per ongeluk zijn cola morstte over een grote neger (en dan bedoel ik ook groot)
klein ventje: sorry, maar het valt mee zie ik..
grote neger: valt mee, nou moet ik de rest van de avond met een vlek in mijn broek rondlopen?
Kl.v.: tja, kan gebeuren toch, niet zo aanstellen hoor, 't is feest
grote neger: *BEUK*
goed toen ging het mis.. maar gelukkig waren (op 2 na) de vrienden van die grote gozer verstandig genoeg om niet mee te helpen en hun vrienden van de kleine ventje af te trekken.. |
|
|
|
|