return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen :p


Sja, je loopt daar een beetje een kuil te slaan op het stand en ruzie te zoeken met Duitsers, want die kunnen een veel grotere kuil maken...
Remy D
Ha ik ben er wel. Sta ik al helemaal stijf!!! :eek:
Miss Proximus
Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en :p
Partyhardy!
ik ben der bij! :D :D
Remy D
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en :p

Ik neem geen tel mee, was hem vorig jaar kwijt op DV maar vond hem 5 min later gelukkig terug. Maar sindsdien geen tel meer voor mij op feesten. FOBIE
Glaniskanis
Aaah
eindelijk ingescanned

Complete Line-Up (met Tent/Podium):
http://www.glaniskanis2.f2s.com/images/dv1.jpg

Plattegrond DV-Terrein (met Tenten/Podia + Namen):
http://www.glaniskanis2.f2s.com/images/dv2.jpg


Beetje groot maar toch handig om te weten :)
Ennuh we meeten dus bij de Smirnoff Meeting Point (vlak bij de VIP Tent (toch??))


Greetz,
Glaniskanis
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Ennuh we meeten dus bij de Smirnoff Meeting Point (vlak bij de VIP Tent (toch??))
Greetz,
Glaniskanis


ja, om 13.30 bij de Smirnoff Meeting Point.

Ennu....Pipi, Sander, Sido en Nila..veel plezier op Ibiza en tot dan!!

allemaal dikke (K) van mij :eyes:
!_PeTrUs_!
En ik probeer er ook te zijn...haha
New Wave
Vergeten jullie lieve kleine timmetje niet:D ?

hoeveel kaarten zijn er nog want ik heb hem nog nie :-(?
Frank V
Haha, J. Olsman / Glaniskanis,

Alles goed?
Wat ga je volgend jaar doen?

`k zie je denk ik wel op DV.

IT`S COMING........................................

Frank V
quote:
Originally posted by New Wave
Vergeten jullie lieve kleine timmetje niet:D ?

hoeveel kaarten zijn er nog want ik heb hem nog nie :-(?



Zou er vaart achter zetten, ik heb hem ook nog niet, ze waren uitverkocht. Ze krijgen dinsdag weer een nieuwe lading. Maar je kan ook naar het postkantoor gaan. Nog 3 weekjes, denk we ldat ze over 1 /2 weken zijn uitverkocht.
Miss Proximus
Hier is ook t plattegrondje :)

Smirnoff Meeting Point, 13.30 :D (jajajajaaaaaaa..dat weten we nu wel...maar toch zet ik t er nog weer ff neer, en t is niet de laatste x haha)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement