|
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
So far zijn pipi de Bouma Bros en ik op deze tijd/plaats gekomen:
13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint
Iemand nog een andere suggestie???
Misschien moeten we allemaal een blauwe pil op onze shirtjes spelden? :) |
|
|
| pipi |
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!
Tot de 4e....
Greetz, Pipi |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Nou, ik ben ook van de party (...als ik het niet te wappie ben en het vergeet net zoals op QLIMAX...LOL) |
|
|
| JdDark |
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken? |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by JdDark
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken? |
Uuuuh LOL!!!!!
;)
Nee zonder dollen
ik zal strax ff alles posten (ff alles inscannen bij de buurjongen (zelf geen scanner))
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by pipi
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!
Tot de 4e....
Greetz, Pipi |
huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien?? :) :)
had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet :( |
|
|
| Bouma-Bros |
Das weer rap geregeld mevrouw Proximus! :D Wij zijn van de partij om 13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint; kunnen we direct wat van dat goedje naar binnen jetsen! :)
Sido & Sander |
|
|
| pipi |
| quote: | Originally posted by M5
huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien?? :) :)
had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet :( |
Ik bedoel eigenlijk dat de eerste DV-meeting een feit is...... |
|
|
| magrec |
JAH ik ben der, ik post zo rond de 1e van augustus wel ff een foto zodat je me kunt herkennen.
Kmoet nogwel kaartjes kopen.
grtz magrec *die maar niet zegt wie die hoopt dat daar niet aanwezig zijn* |
|
|
| Optimus Trance |
| count me in!! I'll be there... hopelijk vergeet ik t niet:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Woooeeii.. ik zit dan in Spanje.. had ik net me andere vakantie zo gepland dat ik naar dv kon.. ach ja.. ik kon wel korter gaan naar Spanje.. maarja.. krijg ik vast spijt van met al die vakantieliefdes :) :)
Have fun iedereen! |
|
|
| Miss Proximus |
| Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen :p |
|
|
|
|