return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!!
View this Thread in Original format
Miss Proximus
So far zijn pipi de Bouma Bros en ik op deze tijd/plaats gekomen:

13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint

Iemand nog een andere suggestie???

Misschien moeten we allemaal een blauwe pil op onze shirtjes spelden? :)
pipi
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!

Tot de 4e....

Greetz, Pipi
!_PeTrUs_!
Nou, ik ben ook van de party (...als ik het niet te wappie ben en het vergeet net zoals op QLIMAX...LOL)
JdDark
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken?
Glaniskanis
quote:
Originally posted by JdDark
wanneer, 4 augustus of 4 september?
prijs, line-up, locatie, hoe daar te geraken?



Uuuuh LOL!!!!!
;)
Nee zonder dollen
ik zal strax ff alles posten (ff alles inscannen bij de buurjongen (zelf geen scanner))


Greetz,
Glaniskanis
M5
quote:
Originally posted by pipi
Zo de eerste meeting is een feit........ik ben van de partij.
Ben dan trouwens ook te herkennen als een vage zombie die net terug is van een rustvakantie(?) op Ibiza!

Tot de 4e....

Greetz, Pipi


huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien?? :) :)

had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet :(
Bouma-Bros
Das weer rap geregeld mevrouw Proximus! :D Wij zijn van de partij om 13.30 bij het Smirnoff Meetingpoint; kunnen we direct wat van dat goedje naar binnen jetsen! :)

Sido & Sander
pipi
quote:
Originally posted by M5


huh eerste meeting?? ...foto@qlimax niet gezien?? :) :)

had graag (weer) wat mensen willen ontmoeten, maar ik kan dan niet :(


Ik bedoel eigenlijk dat de eerste DV-meeting een feit is......
magrec
JAH ik ben der, ik post zo rond de 1e van augustus wel ff een foto zodat je me kunt herkennen.

Kmoet nogwel kaartjes kopen.


grtz magrec *die maar niet zegt wie die hoopt dat daar niet aanwezig zijn*
Optimus Trance
count me in!! I'll be there... hopelijk vergeet ik t niet:D:D:D

Henkie_henk
Woooeeii.. ik zit dan in Spanje.. had ik net me andere vakantie zo gepland dat ik naar dv kon.. ach ja.. ik kon wel korter gaan naar Spanje.. maarja.. krijg ik vast spijt van met al die vakantieliefdes :) :)


Have fun iedereen!
Miss Proximus
Jeetje Henkie..ik denk dat t score niet echt gaat lukken als jij de hele vakantie met je tong uit je bek en een tentstok in je broek gaat rondrennen :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement