return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Dan heb ik ook nog een vraagje,:sadgreen:
Ik als TA newbie wil wel is zien wie die die-hard-trance-gekken zijn, en waar ik nu eigenlijk steeds tegen zit te lullen op deze forums.
Is het ok als ik langsloop? :rolleyes:
New Wave
der is een tread geweest, en is er nog stees "laat je eens zien" en daar kan je kijken wie wie is, gelukkig staat mijn lelijke kop der nog niet op gheghe

LATOX!
Miss Proximus
Snuggle: ik vind t prima!! Maar ik wil wel graag een foto met alleen Ta's, om op t forum te plaatsen :) de andere foto's: daar mogen de RMF luitjes natuurlijk bij op :)

Tot zaterdag!! Ennu Theseus: kom joh! the more the merrier!! ofzo :D
SnuggLe
Tuurlijk joh, dat vind ik best Miss Proximus,
Maareh vraagje: Wie zijn dan de echte "TranceAddicts"? Tenminste, dat is wat je zegt, dat er alleen TA's op de foto gaan. So: define 'Tranceaddict'. Ik zit hier nl. ook geregeld

Greetz,
SnuggLe
Miss Proximus
Wat ik met echte TA's bedoel: mensen die bij dit forum geregistreerd staan! Dus ik heb het niet over mensen die wel of niet Die Hard zijn ofzo :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Little Theseus

Is het ok als ik langsloop? :rolleyes:


Tuurlijk, de meer zielen, de meer vreugd.

Ik weet btw niet of ik 13:30 wel haal...maar dat merken we dan wel weer!! Ik loop er wel ergens rond(..en hoe!!!!!).
Partyhardy!
ik zat dus net ff naar die relaxte timetable te kijken en toen viel me op dat Rank 1 er helaas niet bij staat! :( komen die niet meer ofzo? dat zou wel jammer zijn, altijd relaxt zo'n half uur liveset van Rank 1 :D
Bellie
Huh hoe bedoel je..."komen die niet meer"??
volgens mij zouden ze geeneens komen..

GREETZ!!
Optimus Trance
ze stonden eerst toch echt bij de line up hoor:D
zeker weten
Ding Chavez
Misschien mogen ze wel niet naar een feestje van een andere organisator van pappa duncan :p
j/k, maar volgens mij heeft Rank 1 echt nog nooit op een niet-ID&T feest gedraaid of heb ik het nou mis??

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ze stonden eerst toch echt bij de line up hoor:D
zeker weten


Ja klopt! ik heb de flyer die ik heb er ff bijgepakt en daar staan ze zeker bij maar ik heb net ff de website gecheckt www.dancevalley.nl en daar stonden ze niet bij, dus ze zullen helaas wel niet komen maar ja gelukkig genoeg andere super dj's! :D :D :D
Little Theseus
Geen Rank 1!!!!!!!!!
Jammer dan, ik ga op dv echt niet een route uitstippelen van dj's die ik wil zien. Dat lukt toch nooit met 15 tenten, er is altijd wat tegelijk. Kga lekker rondlopen, en dan zie ik wel wat ik zie.

Was trouwens op shockers, kwam er een gozer naar me toe gedanst: hij zei: leuk he, die dj Ken Ishii!

... Ik zei.. dit is Remi..

O! nou hij is elk geval elk goed.
mjaja.. er werd daar niet te weinig geslikt, maar of het daardoor kwam? T kan ook gewoon domheid geweest zijn.
Dancevalley.. Over een kwartier nog maar 2 dagen!!!!!!!!!!:) :p :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement