|
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| PROBLEMO NUMMERO UNO............................IK ZAL WAARSCHIJNLIJK IN MIJN EENTJE MOETEN GAAN................HOE GA IK DIT MIJN OUDERS UITLEGGEN :( :( :( en damn ik zal misschien 27 juli naar clubeve in marcantiplaza gaan.... IT |
|
|
| New Wave |
Probleem opgelost.................je zegt gewoon "ik heb met allemaal luutjes afgesproken op het terrein".....duz maak nie ut toch?
LATA |
|
|
| Miss Proximus |
idd!!!! doet timmie ook! ik hoef t niet te verklaren, want ik woon lekkah op mezelf......:p
ey tim, leuke subtitle :) |
|
|
| New Wave |
Precies, ik g aook in mijn eige haggie naar DV toe,
Josta, nog effe afspreken hoelaat je der ben okee.....:-)
LATA |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik ga lekker met veel mensen!!! Maar ik ben wel van de party op de meeting (...uuuuuuh) |
|
|
| Nastra Azzurro |
er is ook een kans dat ik inme uppy ga...die party vrienden van mij kopen hun kaartje altijd heel laat..daar word ikzelf altijd gek van
dus als ze te laat zijn voor DV dan ga ik lekker remy er heen lol...
lijkt me ook een Experience tog?
ben je wel lekker vrij hahah
lol
lamaart tiis al laat/vroeg |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by New Wave
hmmm deze gaan der nu mee:
Bellie
Proxy
New Wave
Petrus
PiPi
Glanis
Bouma Bros
Magrec
Optimus Trance
Remy D
Party Hardy
Frank V
Ding Chavez
Nila
als ik der nog wat vergeten ben, sorry :D
LATA |
en dus Nastraaaaaa!!! w00t w00t :D leuke post btw Nastra in de ChillOut :) |
|
|
| magrec |
IK KOM DUS WEL...waarschijnlijk in mijn eentje maar misschien ook niet hehehehehehehehe naja...c ya all there!!!!!!
er zijn kaarten zat volgens mij 80000 kaarten verkoop je niet snel uit. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
NICE FACT:
Een collega van mij heeft met één van de organisatoren gesproken...
Volgens hem was de officiele voorverkoop 60.000, maar met employees en illegale kaarten kan het oplopen tot 100.000...
BETER, dan ken het nog aardig druk worden!!! |
|
|
| TranceFool |
| Voor degene die gaan igg veel plezier, voor degene die niet gaan, het wordt live uitgezonden op tmf, niet dat dat zo super is, maar toch. Misschien zien we nog wel een paar TA's door het beel stuiteren, hehe. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
NICE FACT:
Een collega van mij heeft met één van de organisatoren gesproken...
Volgens hem was de officiele voorverkoop 60.000, maar met employees en illegale kaarten kan het oplopen tot 100.000...
BETER, dan ken het nog aardig druk worden!!! |
UEH? gister op 538 had die organisator van udc het toch echt over 80000 kaarten die richting uitverkocht gaan. |
|
|
| Miss Proximus |
lalalalaaaaaaaaaaa
hoe laat was het ook alweer?
13.30 Smirnoff?????? :p |
|
|
|
|