|
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Ding Chavez |
Ik ben ook van de partij en zal zeker proberen naar het meeting point te komen, tenzij ik helemaal uit me pannetje aan het gaan ben :)
Btw, er komen zeker geen tijden bij die line-up?? Zou wel handig zijn, maar ff dancevalley.nl in de gaten houden dan.
Tot 4 augustus!!!
GreetZ DC |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en :p |
Is goed hoor, ik geef je m'n telefoon nr. wel een keertje over de MSN ofzo...kunne we elkaar lekker SMS-en...(NOT!!, bellen is goedkoper voor mij) |
|
|
| Miss Proximus |
| Gelukkig hebben we mtnsms :) |
|
|
| New Wave |
owh, moet ik snel zijn denk.........
LATA
Mijne heb ej al josta. |
|
|
| Miss Proximus |
| yeeuh..vandaag kaartje gehaald...:D ennu..Bellie was al benieuwd hoeveel mensen inmiddels hadden gereageerd op zijn DV thread...ik zei mwoah..er gaan ca. 15 man..dat klopt toch hè? :) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Frank V
Haha, J. Olsman / Glaniskanis,
Alles goed?
Wat ga je volgend jaar doen?
`k zie je denk ik wel op DV.
IT`S COMING........................................ |
Euuhhh
Frankie ouwe makkert
ik ga uuh Informatica doen innuh Zwolle (alweert)
en daarna wilt mijn hoofd naar Enschede verkassen (als ik die propedeuse haal tenminste, maar dat zijn zorgen voor volgend jaar :D)
Ik zie je vast wel op DV ja
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| New Wave |
hmmm deze gaan der nu mee:
Bellie
Proxy
New Wave
Petrus
PiPi
Glanis
Bouma Bros
Magrec
Optimus Trance
Remy D
Party Hardy
Frank V
Ding Chavez
Nila
als ik der nog wat vergeten ben, sorry :D
LATA |
|
|
| HiGH_NrG |
| Als ik nog een kaartje kan krijgen...dan ben ik ook van de partij :D |
|
|
| New Wave |
Ik heb maandag nog 1tje besteld via TickedService, moet je effe bellen, weet het telefoonummer niet meer, Josta weet die nog wel.
Maar ze zijn er nog, maar moet je wel snal zijn.
LATA |
|
|
| Miss Proximus |
| Ticketservice nr: 0900-3001250 :) |
|
|
| Blik |
| op verzoek van Miss P gestickt, ik ben niet van de partij.......:(:( |
|
|
| New Wave |
| ahh komop, gewoon komen, geen gesodemieter kerel, jij moet komen :) |
|
|
|
|