return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ding Chavez
Ik ben ook van de partij en zal zeker proberen naar het meeting point te komen, tenzij ik helemaal uit me pannetje aan het gaan ben :)
Btw, er komen zeker geen tijden bij die line-up?? Zou wel handig zijn, maar ff dancevalley.nl in de gaten houden dan.

Tot 4 augustus!!!

GreetZ DC
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Als we nou ff een telefoonboom opstellen dan kunne we elkaar sms-en :p


Is goed hoor, ik geef je m'n telefoon nr. wel een keertje over de MSN ofzo...kunne we elkaar lekker SMS-en...(NOT!!, bellen is goedkoper voor mij)
Miss Proximus
Gelukkig hebben we mtnsms :)
New Wave
owh, moet ik snel zijn denk.........

LATA

Mijne heb ej al josta.
Miss Proximus
yeeuh..vandaag kaartje gehaald...:D ennu..Bellie was al benieuwd hoeveel mensen inmiddels hadden gereageerd op zijn DV thread...ik zei mwoah..er gaan ca. 15 man..dat klopt toch hè? :)
Glaniskanis
quote:
Originally posted by Frank V
Haha, J. Olsman / Glaniskanis,

Alles goed?
Wat ga je volgend jaar doen?

`k zie je denk ik wel op DV.

IT`S COMING........................................


Euuhhh
Frankie ouwe makkert
ik ga uuh Informatica doen innuh Zwolle (alweert)
en daarna wilt mijn hoofd naar Enschede verkassen (als ik die propedeuse haal tenminste, maar dat zijn zorgen voor volgend jaar :D)

Ik zie je vast wel op DV ja


Greetz,
Glaniskanis
New Wave
hmmm deze gaan der nu mee:

Bellie
Proxy
New Wave
Petrus
PiPi
Glanis
Bouma Bros
Magrec
Optimus Trance
Remy D
Party Hardy
Frank V
Ding Chavez
Nila

als ik der nog wat vergeten ben, sorry :D

LATA
HiGH_NrG
Als ik nog een kaartje kan krijgen...dan ben ik ook van de partij :D
New Wave
Ik heb maandag nog 1tje besteld via TickedService, moet je effe bellen, weet het telefoonummer niet meer, Josta weet die nog wel.
Maar ze zijn er nog, maar moet je wel snal zijn.

LATA
Miss Proximus
Ticketservice nr: 0900-3001250 :)

Blik
op verzoek van Miss P gestickt, ik ben niet van de partij.......:(:(
New Wave
ahh komop, gewoon komen, geen gesodemieter kerel, jij moet komen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement