|
Belangrijk: Meeting Dancevalley!!! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Over een kwartier nog maar 2 dagen!!!!!!!!!!:) :p :D |
Precies! aaaah! ik heb er zin in! ;) :D :p |
|
|
| Miss Proximus |
Ik vind alles goed zolang ik Chris Liebing en Armin maar mag aanschouwen :)
......én zolang er maar flink gestruund wordt :p |
|
|
| Bellie |
Hehehehe gisteravond hadden we niks te doen en zijn we effe naar Spaarnwoude gereden om te kijken hoe ver ze al waren.En tering wat gaat het weer bruut worden zeg zaterdag.Vet inmens grote tenten gezien......Jaa nu kan ik helemaal niet meer wachten....:D
GREETZ!! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Nou, heb weer moet niet zo mooi worden zaterdag GVD!!!!!!!!!!
50 % kans op regen MF GVD en maar 20 graden!!!!
MzzL |
|
|
| Miss Proximus |
| hahahaaaaaa......wat een mop! in de auto naar Spaarnwoude hihi lolol :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Zaterdag 4 augustus
- Zonneschijn (%) 40
- Neerslagkans (%) 50
- Neerslaghoeveelheid (mm) 5
- Minimumtemperatuur (ºC) 13
- Middagtemperatuur (ºC) 20
- Windrichting ZW
- Windkracht (bft) 4
|
|
|
| Miss Proximus |
VENT!!!
Ze voorspelden toch ook dat vandaag de warmste dag van de eeuw zou zijn!!!!! (die is dan natuurlijk ook maar net begonnen haha)
Het wordt FANTASTISCH weer zaterdag.....misschien wat plaatselijke buien BUITEN Spaarnwoude haha |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Zaterdag 4 augustus
- Zonneschijn (%) 40
- Neerslagkans (%) 50
- Neerslaghoeveelheid (mm) 5
- Minimumtemperatuur (ºC) 13
- Middagtemperatuur (ºC) 20
- Windrichting ZW
- Windkracht (bft) 4
|
Hmmmm er is niks en dan ook niks dat mijn eerste Dancevalley zal gaan verpesten.Mwehehehe:D
GREETZ!! |
|
|
| Partyhardy! |
| ik heb ff een vraagje.... weet iemand toevallig nog info over een relaxte camping in de buurt van Spaarnwoude, want wij willen eigenlijk namelijk al op vrijdag willen gaan en dan op een camping gaan staan want wij komen helemaal vanuit maastricht. Dus weet iemand een toffe camping want ik kan me best voorstellen dat er meerdere mensen dat idee hebben, toch? en dan is het dus al vet partyen op de camping! :p :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
VENT!!!
Ze voorspelden toch ook dat vandaag de warmste dag van de eeuw zou zijn!!!!! (die is dan natuurlijk ook maar net begonnen haha)
Het wordt FANTASTISCH weer zaterdag.....misschien wat plaatselijke buien BUITEN Spaarnwoude haha |
Lieverd, kijk nou is op Txtpagina 704!!! |
|
|
| Miss Proximus |
| NEE....ik veracht weersvoorspellers....luister maar naar boeren en piloten...die weten t veeeeeeeeeel beter |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
NEE....ik veracht weersvoorspellers....luister maar naar boeren en piloten...die weten t veeeeeeeeeel beter |
Ach ja, dan duiken we toch gewoon met 80.000 man die tenten in HAHA. Een beetje modder is ook wel eens goed voor m'n witte broek!!! |
|
|
|
|