return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
פרוייקט Y (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני היחיד שיש לו כבלים דיגיטליים?!?! :rolleyes:
coby
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שיש לו כבלים דיגיטליים?!?! :rolleyes:



חחחחחחחחח

כן... : \




לא אוהב תתוכנית הזאת סתם חיקוי עלוב של
real world

בכלל לא אוהב תוכניות ריאלטי .. :\
NyKoN
פףףףףףףףףףףףףףףףףףף
איזה פרק חזק היה היום
לדעתי כולם צריכים להזדיין מהוילה ולהשאיר את יוגב וצ'ינו בגמר ושצ'ינו יקח
רק בשביל שיוגב ינצח את כולם... בני זונות
אליענה השרמוטה הזאת, אם היא עפה ואני רואה אותה ברחוב אני יורק עליה שרמוטה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אליענה השרמוטה הזאת, אם היא עפה ואני רואה אותה ברחוב אני יורק עליה שרמוטה


ואז אני יוכל בביטחה לרשום לך פעמיים גבר בתעודת זהות!!
TTman
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ואז אני יוכל בביטחה לרשום לך פעמיים גבר בתעודת זהות!!



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אפילו שלוש פעמים

:D
TTman
טוב אז בקשר לתוכנית של היום


לפי דעתי שמה שעשו ליוגב זה היה מאוד מגעיל
וזה רק מראה איך שכל הוילה הזאת היא וילה של צבועים

כולם בני זונות
למה לעשות את זה ליוגב, למהההה

ותאמינו לי ואם היו מושיבים שם כל אחד ואחת אחר/ת מהוילה
והיו תוקפים בשאלות

אז הוא/היא היה/היתה מרגיש/ה אותו הדבר
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אפילו שלוש פעמים

:D


זה תלוי

אם היא גם עפה
גם הוא רואה אותה ברחוב
וגם הוא יורק על השרמוטה אז מגיע לו 3 פעמים גבר
אבל אם היא לא עפה והוא רק רואה אותה ברחוב ויורק על השרמוטה אז מגיע לו רק פעמיים גבר

ביבליוגרפיה: ספר חוקי פידבקים בתעודת זהות עמוד 43 פסקה רביעית
DJ-Kreing^^
זיינו את יוגב מכל הכיוונים, אשכרה מסכן, אבל מה הקטע מה קשה לו להגיד את האמת להודות במעשים שלו?

וסירק מתחיל ממש לעצבן אותי, בכל דבר הוא נדחף וחייב לדעת, ותמיד הוא מתחיל לדבר עם כולם כמו איזה רחלנית.
TTman
סתםםםם משחק אותה פסיכולוג

סתם אפססס



תבין אחי, בקשר ליוגב

הוא היה קצין בצבא

ואותם מלמדים לא להראות רגשות

כדאי שיוכלו להרוג אנשים ובלי שיהיו להם יסורי מצפון

אתה מבין למה הוא ככה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by TTman כדאי שיוכלו להרוג אנשים ובלי שיהיו להם יסורי מצפון




ממממממ הרשה לי לחלוק עליך בענק בנושא הזה

תגיד אתה רואה פה ים..?

אתה בטח יודע תהמשך.....

TTman
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ממממממ הרשה לי לחלוק עליך בענק בנושא הזה

תגיד אתה רואה פה ים..?

אתה בטח יודע תהמשך.....




חחחחחחחחחחחח

מה עד כדי כך כאב לך כשכתבתי לך את זה


וכשתגיע לצבא, או יותר נכון, כשתגדל תבין
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחח

מה עד כדי כך כאב לך כשכתבתי לך את זה


וכשתגיע לצבא, או יותר נכון, כשתגדל תבין


wtf??????????????????????????????????????????


ישהו צריך לעדכן אותך שאני עוד מעט בן 21

אני נובמבר 01

ואני מאמין שאני יכול לקרוא לך צעיר

ולהסביר לך דבר או שניים על הצבא (יותר מדבר או שניים אני לא יודע כי אם כל הכבוד מאז שאני חייל הצבא מה זה לא מעניין אותי)

נ.ב.

כואב לי שאנשים קצת מזלזלים בטראק האדיר הזה זהו..

לא משהו אישי נגדך - זה נגד כל הפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement