|
פרוייקט Y (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| אני היחיד שיש לו כבלים דיגיטליים?!?! :rolleyes: |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני היחיד שיש לו כבלים דיגיטליים?!?! :rolleyes: |
חחחחחחחחח
כן... : \
לא אוהב תתוכנית הזאת סתם חיקוי עלוב של
real world
בכלל לא אוהב תוכניות ריאלטי .. :\ |
|
|
| NyKoN |
פףףףףףףףףףףףףףףףףףף
איזה פרק חזק היה היום
לדעתי כולם צריכים להזדיין מהוילה ולהשאיר את יוגב וצ'ינו בגמר ושצ'ינו יקח
רק בשביל שיוגב ינצח את כולם... בני זונות
אליענה השרמוטה הזאת, אם היא עפה ואני רואה אותה ברחוב אני יורק עליה שרמוטה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אליענה השרמוטה הזאת, אם היא עפה ואני רואה אותה ברחוב אני יורק עליה שרמוטה |
ואז אני יוכל בביטחה לרשום לך פעמיים גבר בתעודת זהות!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ואז אני יוכל בביטחה לרשום לך פעמיים גבר בתעודת זהות!! |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו שלוש פעמים
:D |
|
|
| TTman |
טוב אז בקשר לתוכנית של היום
לפי דעתי שמה שעשו ליוגב זה היה מאוד מגעיל
וזה רק מראה איך שכל הוילה הזאת היא וילה של צבועים
כולם בני זונות
למה לעשות את זה ליוגב, למהההה
ותאמינו לי ואם היו מושיבים שם כל אחד ואחת אחר/ת מהוילה
והיו תוקפים בשאלות
אז הוא/היא היה/היתה מרגיש/ה אותו הדבר |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפילו שלוש פעמים
:D |
זה תלוי
אם היא גם עפה
גם הוא רואה אותה ברחוב
וגם הוא יורק על השרמוטה אז מגיע לו 3 פעמים גבר
אבל אם היא לא עפה והוא רק רואה אותה ברחוב ויורק על השרמוטה אז מגיע לו רק פעמיים גבר
ביבליוגרפיה: ספר חוקי פידבקים בתעודת זהות עמוד 43 פסקה רביעית |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
זיינו את יוגב מכל הכיוונים, אשכרה מסכן, אבל מה הקטע מה קשה לו להגיד את האמת להודות במעשים שלו?
וסירק מתחיל ממש לעצבן אותי, בכל דבר הוא נדחף וחייב לדעת, ותמיד הוא מתחיל לדבר עם כולם כמו איזה רחלנית. |
|
|
| TTman |
סתםםםם משחק אותה פסיכולוג
סתם אפססס
תבין אחי, בקשר ליוגב
הוא היה קצין בצבא
ואותם מלמדים לא להראות רגשות
כדאי שיוכלו להרוג אנשים ובלי שיהיו להם יסורי מצפון
אתה מבין למה הוא ככה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TTman כדאי שיוכלו להרוג אנשים ובלי שיהיו להם יסורי מצפון
|
ממממממ הרשה לי לחלוק עליך בענק בנושא הזה
תגיד אתה רואה פה ים..?
אתה בטח יודע תהמשך..... |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ממממממ הרשה לי לחלוק עליך בענק בנושא הזה
תגיד אתה רואה פה ים..?
אתה בטח יודע תהמשך..... |
חחחחחחחחחחחח
מה עד כדי כך כאב לך כשכתבתי לך את זה
וכשתגיע לצבא, או יותר נכון, כשתגדל תבין |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TTman
חחחחחחחחחחחח
מה עד כדי כך כאב לך כשכתבתי לך את זה
וכשתגיע לצבא, או יותר נכון, כשתגדל תבין |
wtf??????????????????????????????????????????
ישהו צריך לעדכן אותך שאני עוד מעט בן 21
אני נובמבר 01
ואני מאמין שאני יכול לקרוא לך צעיר
ולהסביר לך דבר או שניים על הצבא (יותר מדבר או שניים אני לא יודע כי אם כל הכבוד מאז שאני חייל הצבא מה זה לא מעניין אותי)
נ.ב.
כואב לי שאנשים קצת מזלזלים בטראק האדיר הזה זהו..
לא משהו אישי נגדך - זה נגד כל הפורום |
|
|
|
|