|
פרוייקט Y (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
וואי וואי! איזה פרק ח-ז-ק היום...
יוגב שרף את עצמו ח-ז-ק!!
אבל דקלה דוגרי השתמשה בו הכלבה...
"אהבות ושקרים... שקרים ואהבות..." |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Ariels
אין לי יס:( |
same here :\ |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וזאת נראית לי סתם תכנית מעפנה... בעעע :wtf: |
אמרתי את זה עוד בהתחלה של הטרד
ויש לי יס בניגוד לאלה שהסיקו מסקנות שאין לי
ובעניין של המלצת תוכניות "גברים עם כבוד" היא מהטובות שיש היום
(men show) |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Eitan E
אמרתי את זה עוד בהתחלה של הטרד
ויש לי יס בניגוד לאלה שהסיקו מסקנות שאין לי
ובעניין של המלצת תוכניות "גברים עם כבוד" היא מהטובות שיש היום
(men show) |
אני מת על
men show
תחפשו בקזה קטעים של ה
men show boy/kid
הילד הזה כזה מלך!
:tongue2 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by ADiSH
אני מת על
men show
תחפשו בקזה קטעים של ה
men show boy/kid
הילד הזה כזה מלך!
:tongue2 |
אין
ראיתי את כל הפרקים שהיו למן שואו בסאמר נייטס
זה היה עננננננק... הילד הקטן הזה גאון...
:D
יש את התוכנית גם של אשטון קוצ'ר בוייטיוי(כבר אין) שגם היא הייתה טובה |
|
|
| eXeTik |
כמו שאמרתי... צפנת עפה :D
סוף סוף שמו את סירק ודקלה מועמדים
בטוח אחד משניהם עף
אני אומר דקלה.... אני אשכרה מוכן להשקיע 2 שקל ולהצביע כדי לא לראות את הכלבתא הזאת על המסך... ככה גם אורן ישאר לבד יכנס לדכאון ויעוף גם :D :D :D :D :D :D |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| dikla will go home im sure of it... |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
כמו שאמרתי... צפנת עפה :D
סוף סוף שמו את סירק ודקלה מועמדים
בטוח אחד משניהם עף
אני אומר דקלה.... אני אשכרה מוכן להשקיע 2 שקל ולהצביע כדי לא לראות את הכלבתא הזאת על המסך... ככה גם אורן ישאר לבד יכנס לדכאון ויעוף גם :D :D :D :D :D :D |
אני התאמצתי ושלחתי אסאמאסים מ2 פלאפונים בשביל להצביע לסיראק... אני מאוד מקווה שהוא יעוף.. זה די ברור שהתחרות עכשיו היא בין דקלה לסיראק.. ואנשים יהיו בהלם כשהם יראו שדקלה עפה
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
למה צפנת עפה???
מי החרות שהצביעו שהיא תעוף?!?!
הפעם אני שם כסף שסירק עף, המושתל הזה, כל דבר הוא רץ לחקור ונדחף
אין חייבים להעיף אותו הפעם |
|
|
| eXeTik |
דוגרי סירק באמת מתחיל לעצבן... אבל דקלה ח-י-י-ב-ת לעוף!
היא כלכך מעצבנת... ולובשת את אותה החולצה (של קנוולו) כל יום! :D |
|
|
|
|