return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
פרוייקט Y (pg. 4)
View this Thread in Original format
eXeTik
וואי וואי! איזה פרק ח-ז-ק היום...
יוגב שרף את עצמו ח-ז-ק!!
אבל דקלה דוגרי השתמשה בו הכלבה...

"אהבות ושקרים... שקרים ואהבות..."
Ariels
אין לי יס:(
Flotser
quote:
Originally posted by Ariels
אין לי יס:(


same here :\
Eitan E
quote:
Originally posted by Hell_Copter


וזאת נראית לי סתם תכנית מעפנה... בעעע :wtf:


אמרתי את זה עוד בהתחלה של הטרד
ויש לי יס בניגוד לאלה שהסיקו מסקנות שאין לי

ובעניין של המלצת תוכניות "גברים עם כבוד" היא מהטובות שיש היום
(men show)
ADiSH
quote:
Originally posted by Eitan E
אמרתי את זה עוד בהתחלה של הטרד
ויש לי יס בניגוד לאלה שהסיקו מסקנות שאין לי

ובעניין של המלצת תוכניות "גברים עם כבוד" היא מהטובות שיש היום
(men show)

אני מת על
men show
תחפשו בקזה קטעים של ה
men show boy/kid
הילד הזה כזה מלך!
:tongue2
NyKoN
quote:
Originally posted by ADiSH
אני מת על
men show
תחפשו בקזה קטעים של ה
men show boy/kid
הילד הזה כזה מלך!
:tongue2


אין
ראיתי את כל הפרקים שהיו למן שואו בסאמר נייטס
זה היה עננננננק... הילד הקטן הזה גאון...
:D
יש את התוכנית גם של אשטון קוצ'ר בוייטיוי(כבר אין) שגם היא הייתה טובה
eXeTik
כמו שאמרתי... צפנת עפה :D
סוף סוף שמו את סירק ודקלה מועמדים
בטוח אחד משניהם עף
אני אומר דקלה.... אני אשכרה מוכן להשקיע 2 שקל ולהצביע כדי לא לראות את הכלבתא הזאת על המסך... ככה גם אורן ישאר לבד יכנס לדכאון ויעוף גם :D :D :D :D :D :D
NeMeSiS1234
dikla will go home im sure of it...
NyKoN
quote:
Originally posted by eXeTik
כמו שאמרתי... צפנת עפה :D
סוף סוף שמו את סירק ודקלה מועמדים
בטוח אחד משניהם עף
אני אומר דקלה.... אני אשכרה מוכן להשקיע 2 שקל ולהצביע כדי לא לראות את הכלבתא הזאת על המסך... ככה גם אורן ישאר לבד יכנס לדכאון ויעוף גם :D :D :D :D :D :D


אני התאמצתי ושלחתי אסאמאסים מ2 פלאפונים בשביל להצביע לסיראק... אני מאוד מקווה שהוא יעוף.. זה די ברור שהתחרות עכשיו היא בין דקלה לסיראק.. ואנשים יהיו בהלם כשהם יראו שדקלה עפה
:D
DJ-Kreing^^
למה צפנת עפה???
מי החרות שהצביעו שהיא תעוף?!?!

הפעם אני שם כסף שסירק עף, המושתל הזה, כל דבר הוא רץ לחקור ונדחף
אין חייבים להעיף אותו הפעם

eXeTik
דוגרי סירק באמת מתחיל לעצבן... אבל דקלה ח-י-י-ב-ת לעוף!
היא כלכך מעצבנת... ולובשת את אותה החולצה (של קנוולו) כל יום! :D
NyKoN
נשבר החלום
סיראק ודקלה לא יעופו השבוע כי יוגב עזב את הוילה אז בטח יבטלו את ההצבעה... אשכים

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2814510,00.html
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement