|
פרוייקט Y (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ואין סיכוי שהוא היה עף השבוע... לא היו מצביעים נגדו כ"כ הרבה |
דוגרי... זה גםא יזה פעם שלישית ששמו אותו מועמד
סיראק ודקלה זה פעם ראשונה- אז בטוח אחד משניהם היה עף ולא יוגב
אבל מי שם...
לא ביטלו את ההצבעה... |
|
|
| eXeTik |
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
מה?! אבל... צ'ינו...
errrrrrrrrr |
|
|
| YuVaL |
WTF?!?!?!
איך צ'ינו לא זכה
איך פיראס זכה
WTF IS THIS
אמרתי.. או אליענה או צ'ינו
אבל.. צ'ינו לא זכה
זה לא הגיוני!!!!!!!!!!!!!!
נראה לי כל המגזר הערבי התקשר
זה לא הגיוני!!
I WANT CHINO!!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
| למישהו באמת היה אכפת !? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
WTF?!?!?!
איך צ'ינו לא זכה
איך פיראס זכה
WTF IS THIS
אמרתי.. או אליענה או צ'ינו
אבל.. צ'ינו לא זכה
זה לא הגיוני!!!!!!!!!!!!!!
נראה לי כל המגזר הערבי התקשר
זה לא הגיוני!!
I WANT CHINO!!!!!!!!!!!! |
ראסמי שטות!! :whip: :mad: :whip:
אני מסכים איתך לגמרי!!!
שערוריה מה שהלך שם@$%Q#$!@#%@!#$!@#$#$^$%^$%!@!#$^@%^@%@#$!@#%
אני אומר נתבע כולנו את ויי טי וי!!! הם לא ראויים לזה שיראו אותם^@%#$%
אנחנו נראה להם מה זה!!! :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
ראסמי למי אכפת?! :rolleyes:
או שאולי הייתי צריך לעשות את זה כמו בפרסומת של הטלויזיה החינוכית...
"ואני אומר, נטפל בהם ביד קשה"
או זה... או החינוכית |
|
|
| warpedd_ |
ואני אומר
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני
אניטה זאת אני תעני אניטה זאת אני תעני |
|
|
| itamarsan |
טוב כמו שכולכם הייתם המומים גם אני אבל אני פשוט הייתי שם.....
ניכנסתי בקומבינה של החיים שפגשתי תלמיד לשעבר של אבא שלי והוא הכניס אותנו מה זה מהר ותפסנו מקום בן זונה היה סוףף שם אין מה להגיד....
בקיצור לפי דעתי השיא של האירוע זה שפיראס בא ונישק את חברה שלו מעל לראש שלי זה היה מדהים אפילו הרגשתי קצת רוק....:D :D :D
אבל לפי דעתי באופן כללי מה זה היה מגיע לו למרות אין מה להגיד צ'ינו מאוד מוכשר אבל לפיראס מגיע לו חבל על הזמן!!!!
אני עדיין לא קולט בחור ערבי ינחה תוכנית טלויזיה בערוץ ישראלי זה הישג מדהים שלו אני ממש מצדיע לו...
אבל באמת הגיע לו ואני שמח בישבילו!!!! |
|
|
| NyKoN |
שמעתי קמילה תנחה תוכנית סקס באגו
:/
ומישהו עשה טעות חמורה.... אולי חשבו שאם יתנו לפיראס אז אחרי זה לא יבואו ויגידו שלא נתנו לו בגלל שהוא ערבי
אבל כולם יודעים שהגיע יותר לצ'ינו וזה ביזיון ענק שהוא לא לקח
:/ |
|
|
| KrazyDJs |
כולם שם בצ'אט של
Ytv
רשמו שפיראס זכה רק כדי שלא יגידו שעושים הפליות
ודברים כאלו...
כנראה הכל היה מכור בסופו של דבר..
אפילו שעדיין לדעתי ולדעת הרוב צ'ינו היה צריך לזכות |
|
|
| eXeTik |
חחחחחחחחחחחחח
צ'ינו השרוט הזה... :D






וקבלו איזה מפחיד שגיב נראה...

חתוווווול הכססססססססףף, חתוווווווווווווווול רשששששעעעעעעעעעעעעעעע
:wtf: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by eXeTik
חתוווווול הכססססססססףף, חתוווווווווווווווול רשששששעעעעעעעעעעעעעעע
:wtf: |
חח
זה לא כסף... זה קסם
:D
בקטנות אחי
השגיב הזה חתיכת דפוק בשכל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
חח
זה לא כסף... זה קסם
:D
בקטנות אחי
השגיב הזה חתיכת דפוק בשכל |
האמת ששנינו טעינו
זה חתול הקסם
חתול רשע
ואז...
חתול של כסף
חתול רשע
אההההההההההההההההההההה :wtf: |
|
|
|
|