|
פרוייקט Y (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| rechter |
שום אפליה
צ'ינו כלי וקורע
אבל פיראס יותר מוכשר
יותר חכם
יותר רגיש
יותר בשר ודם
כל המעריצים של צ'ינו תאכלו את עצמכם כנראה שיש סיכוי לשינוי המצב בין שני העמים.
(למארגנים אין אינטרסים פוליטיים, אלא רק של רייטינג ולכן מי שנבחר הכי הרבה הוא זה שזכה)
(בנוסף כנראה שאנשים לא הצביעו לצ'ינו כי היו בטוחים שהוא ייקח ממילא)
פיראס מלך.:haha: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by rechter
(בנוסף כנראה שאנשים לא הצביעו לצ'ינו כי היו בטוחים שהוא ייקח ממילא)
|
ראסמי!
בגלל זה גם לא הצבעתי..
בגלל זה ובגלל העובדה שההודעה המסריחה הזאת של להצביע עלתה 2 שקל... :mad: :whip: |
|
|
| TTman |
הייתי שם אתמול
היה מדהיםםםם |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by rechter
כל המעריצים של צ'ינו תאכלו את עצמכם כנראה שיש סיכוי לשינוי המצב בין שני העמים.
|
מה הקשר לזה עכשיו יא פציפיסט אוהב ערבים שכמוך?
:P
פיראס סתם ערבי קטן וצ'ינו תכלס הוא המלך
גנבו ממנו את התואר אבל כולם יודעים שהוא המלך.... הוא יקבל 10 תוכניות ופיראס יתקע עם תוכנית בוייטיוי שאני לא מבין איפה המשיכה פה...
אף אחד לא רואה וייטיוי בכל מקרה
:/ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אף אחד לא רואה וייטיוי בכל מקרה
:/ |
תקן אותי אם אני טועה
אבל פרוייקט ויי היה ב וויטיוי לא? :p |
|
|
| rechter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מה הקשר לזה עכשיו יא פציפיסט אוהב ערבים שכמוך?
:P
|
לא מצחיק
| quote: | Originally posted by NyKoN
פיראס סתם ערבי קטן וצ'ינו תכלס הוא המלך
|
סתם ערבי.. המממ
| quote: | Originally posted by NyKoN
גנבו ממנו את התואר אבל כולם יודעים שהוא המלך....
|
לא גנבו ולא זין פשוט תומכי צ'ינו שאתה נכלל בהם הפסידו לתומכי פיראס שאני נכלל בהם
קשה לך להתמודד עם תבוסה הא?
| quote: | Originally posted by NyKoN
אף אחד לא רואה וייטיוי בכל מקרה
:/ |
חחחחחחחח
גאוני פשוט גאוני מה שכתבת פה
ניייייקון, יהיה בסדר
:D |
|
|
| NyKoN |
בואנה ילד
אני לא יודע מאיפה באת אבל יש כזה דבר שקוראים לו אפליה מתקנת... וזה בטח המקרה פה.. לא רצו לצייר את ישראל כמדינה שמעדיפה ערס מבת ים על ערבי ובגלל זה נתנו לפיראס
ובאמת אף אחד לא רואה וייטיוי
חוץ מהעולם האמיתי ופרויקט ויי לא רואים את הערוץ הזה בכלל... |
|
|
| ADiSH |
who gives a ??
זה תוכנית מפגרת, מה אתם רבים....
:wtf: |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ADiSH
זה תוכנית מפגרת....
|
אמאאאאאאאאאאאאאאש'ך! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ובאמת אף אחד לא רואה וייטיוי
חוץ מהעולם האמיתי ופרויקט ויי לא רואים את הערוץ הזה בכלל... |
שחכת "שיחות מלכלכות"
:D
תוכנית שולטת... |
|
|
| eXeTik |
חזרתי עכשיו מאיזה פאב ברעננה
פגשתי את שני ברזילאי
תפס לו איזה כוסית בלונדינית
שווה להיות בפרוייקט אה? ;) |
|
|
| warpedd_ |
לא זוכר אם כתבתי את זה
אליענה היתה גרה בבית שלי פעם
:p
אני ישן בחדר שלה.. |
|
|
|
|