|
פרוייקט Y (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
wtf??????????????????????????????????????????
ישהו צריך לעדכן אותך שאני עוד מעט בן 21
אני נובמבר 01
ואני מאמין שאני יכול לקרוא לך צעיר
ולהסביר לך דבר או שניים על הצבא (יותר מדבר או שניים אני לא יודע כי אם כל הכבוד מאז שאני חייל הצבא מה זה לא מעניין אותי) |
פישששש יש עלייך טירוף, אהההה |
|
|
| TTman |
טוב עזוב אין לי כח לריבים עכשיו
יאללה מסור ד"ש
שא ברכה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by TTman
פישששש יש עלייך טירוף, אהההה |
ורק בשביל הקנאה
אני עושה 5-9
זהו
סיימתי את הטעונים שלי
וסיבה שאתה קצת מדבר שטויות היא שקורה בשטח בדיוק ההפך ממשאמרת...
לפחות ברוב המקרים
קצינים וחיילים לוחמים בשטחים תוך שמירה על מקסימום מוסריות אפשרית...
שוב זה ברוב המקרים אבל יש יוצאים מן הכלל |
|
|
| eXeTik |
ד"א...
הייתי באגוז שבוע שעבר, בדיוק עשיתי להם בוחן פלוגה בשטח אש
אקיצר- אני מדבר עם המ"פ ובצחוק עושה לו מכיר את יוגב מפרויקט וואי?
אקיצר- מסתבר יוגב היה מ"כ שלו בזמנו...
מסתבר היוגב הזה זיין שכל לא קטן
הוא לא היה בכלל בלבנון- כל סיפורי הלבנון שלו הוא המציא
אהההה
והוא לקח פעם טויוטה בלי אישור, דרס איזה מישהו למוות ונפצע קשה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
חחחחחח
איזה סקופ ענק אחי!!!
חחחחח.... צריך לפרסם את זה
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
שאני יבין...
זה משהו בסגנון של קחי אותי שרון רק שהם לא לוקחים אותה שרון?
ומעיפים אחד אחד?
מה הסיפור מאחורי זה?
ומה יוצא למנצח בסוף?! |
|
|
| nFaivel |
זה פשוט עצוב!
כל העולם מזיין לי בשכל על זה שיש שם כוסיות וזה ורק אני תקועה
עם ערוצי זהב דיגיטל:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by nFaivel
זה פשוט עצוב!
כל העולם מזיין לי בשכל על זה שיש שם כוסיות וזה ורק אני תקועה
עם ערוצי זהב דיגיטל:( |
מה אתה בוכה?!
אתה רוצה כוסיות פתח ערוץ פלייבוי
חסר כוסיות בעולם?!?!
ספיקינג אוף פלייבוי
קראתי בעיתון לפני כמה ימים שעכשיו כל אחד יכול לשלוח להם קלטות חובבים
חחחחחחחחח אני בטוח שזאת תהיה תכנית פופולרית...
פתאום רואים את אריאל אונס איזה בובת מין כזאת או משהו ושולח להם בשביל הצחוקים :wtf: :stongue: :disbelief |
|
|
| DjChook |
השאלה הגדולה אם גם שם הם ישדרו רק אירוטיקה
משהו יודע להכין סרט אירוטי ?
זה נראה לי קשה חושילינג
למצוא את הזוויות במציצה, שהשיער מסתיר אותו וכו |
|
|
| NyKoN |
לקחו 15 אנשים
שמו אותה בווילה מצוידת היטב (מלא אוכל, בריכה וג'קוזי) ומצלמים אותם כל הזמן... כל ערב משדרים את היום לפני... הם עוברים קורסים להכשרה להיות שחקנים, מנחים, כוכבים וואט אוור
ואם הציונים שלהם בשיעורים נמוכים יותר מהציונים שלהם בשבוע קודם אז הם מועמדים להעפה... אז בכל יום רביעי מעיפים מישהו הביתה לפי ההחלטה של הצופים ומשדרים ביום חמישי.. מי שנשאר אחרון מקבל חוזה הנחייה בוייטיוי שזה לא כזה מושך אבל זה המון פרסום ואח"כ הופכים לסטארים לא קטנים (ע"ע נינט טייב)
וכל מיני שטויות כמו מערכת קולנוע ביתית וחופשה באירופה
...וחן
שתדע שיש אחת שעשתה ריקוד כזה של חשפניות בחדר מול חבר שלה רק עם התחתית של הביקיני וצילמו את זה... לא ראו את זה בשיא החדות כי זה היה במצלמת לילה וכשצילמו עם מצלמה רגילה זה היה כשהיא הייתה עם הגב למצלמה...
וזיונים צילמו גם כן... שמעו גניחות והכל אבל לא ראו זין עף באוויר וגם לא הרבה ציצי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
...וחן
שתדע שיש אחת שעשתה ריקוד כזה של חשפניות בחדר מול חבר שלה רק עם התחתית של הביקיני וצילמו את זה... לא ראו את זה בשיא החדות כי זה היה במצלמת לילה וכשצילמו עם מצלמה רגילה זה היה כשהיא הייתה עם הגב למצלמה...
וזיונים צילמו גם כן... שמעו גניחות והכל אבל לא ראו זין עף באוויר וגם לא הרבה ציצי |
חחחחחחחח מה אתה רוצה להגיד בזה לא הבנתי?!
אבל מה שכן... אם תוכל תמסור לה דש בשמי... אני בטוח שהיא תעריך את זה!
וזאת נראית לי סתם תכנית מעפנה... בעעע :wtf: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וזאת נראית לי סתם תכנית מעפנה... בעעע :wtf: |
ואתה נראה לי סתם נשכן אז מה?
עדיף שלא תדבר אם אתה לא יודע על מה אתה מדבר
כפי שחכמים ממני אמרו כבר... סייג לחוכמה שתיקה
לענייננו
יוגב יהיה מועמד שבוע הבא ואני מניאק אם יותר מ10 אחוז מצביעים נגדו |
|
|
|
|