|
פרוייקט Y (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
טוב... הוא דוגרי שרך את עצמו עם המכתב שהוא הקריא לכולם
אמן עכשיו ההצבעה תשאר... כמעט בטוח דקלה עפה :D
וסחטן על הסקופ נייקון :D |
|
|
| NyKoN |
ביטלו את ההצבעה... זה כמו שהעיפו את שגיב אז דילגו על שבוע של העפות..
שמעתי שיוגב אמר שהוא לא יכול להתחרות נגד מישהי שהוא אוהב ובגלל זה הוא עזב |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
ביטלו את ההצבעה... זה כמו שהעיפו את שגיב אז דילגו על שבוע של העפות..
שמעתי שיוגב אמר שהוא לא יכול להתחרות נגד מישהי שהוא אוהב ובגלל זה הוא עזב |
איזה שטויות יאאאלללה!!!!!!!
מה זה רציתי שצפנת תעוף כי מה זה מגעילה!!!!!!
אליענה עושה את כול האקשן בוילה אז חבל וזהו
שבוע הבא יעוף האיתיופי אני בטוח
אין לי כוח פשוט לרשום את השם שלו......
אבל אין מה להגיד צ'ינו גבר?!?!?!?!? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by itamarsan
איזה שטויות יאאאלללה!!!!!!!
מה זה רציתי שצפנת תעוף כי מה זה מגעילה!!!!!!
אליענה עושה את כול האקשן בוילה אז חבל וזהו
|
אמממ... צפנת כבר עפה O_o |
|
|
| NyKoN |
רונן(?) אני חייב לציין שהאווטר שלך קטלני
:D
ושוב... אני חושב שביטלו את ההצבעה... למרות שאני מקווה שלא... שלחתי לסיראק איזה 4 אסאמאסים שיעוף כבר החרא הזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
וסחטן על הסקופ נייקון :D |
לא שאני מזלזל או משהו...
אבל זה הופיע באחד העמודים בכותרת היום במעריב... :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
רונן(?) אני חייב לציין שהאווטר שלך קטלני
:D
|
יא נוולת אדם... לא זוכר את השם שלי?! :eek:
ותודה :p
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לא שאני מזלזל או משהו...
אבל זה הופיע באחד העמודים בכותרת היום במעריב... :) |
כן... טוב... לא לכולם יש זמן לעיתונים
צבא - פרוייקט וואי - צבא - פרוייקט וואי - לזיין -צבא - פרוייקט וואי |
|
|
| eXeTik |
איזה פרק!!!
בדוגרי... יוגב יצא הכי כלי שהוא עזב
למה היו מעיפים אותו גם ככה
וסתם מסתלבטים עליו כל השבוע
עכשיו כל הפרוייקט רק מדבר עליו...
ועכשיו לשוס...
ההצבעה לא התבטלה!!!
דקלה או סירק עפים!!! :D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
מה פתאום אין מצב שמישהו היה מעיף אותו אחרי כל הבלאגן שהוא עשה שם
זה מה שמעניין בתכלס...
אורן הטמבל הזה, יש לו מזל שביטלו את ההצבעה, חברה שלא הייתה עפה אם לא...
הוא כל כך בטוח שכולם אוהבים אותה... חחח
:rolleyes: |
|
|
| TTman |
יוגב יצא מלךךךךךךךךךך
ואורן סתם אפס
ונראה לי שנעיף את דקלה...
למה אחרי שהיא עפה, היא הולכת ליוגב בטוח
;) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
מה פתאום אין מצב שמישהו היה מעיף אותו אחרי כל הבלאגן שהוא עשה שם
זה מה שמעניין בתכלס...
אורן הטמבל הזה, יש לו מזל שביטלו את ההצבעה, חברה שלא הייתה עפה אם לא...
הוא כל כך בטוח שכולם אוהבים אותה... חחח
:rolleyes: |
מי אמר שביטלו את ההצבעה?!
| quote: | Originally posted by TTman
למה אחרי שהיא עפה, היא הולכת ליוגב בטוח
;) |
דוגרי :) |
|
|
| NyKoN |
לא ראיתי את הפרק היום בגלל המשחק *אהמ 1-0 אהמ*
אני אראה מחר
בכל מקרה.... אני כבר הצבעתי 4 פעמים לסיראק ומקווה גם שדקלה תעוף כדי שאורן יודה שהוא הומו
ואין סיכוי שהוא היה עף השבוע... לא היו מצביעים נגדו כ"כ הרבה |
|
|
|
|