|
Loting EK 2004 Portugal (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Zweden Engeland en Grienkenland lijkt mij wel wat:) |
|
|
| Freezel |
Ik hoop op:
Nederland
Tsjechie (revange nemen)
Duitsland (altijd leuk tegen duitsers)
Zwitserland (moet er toch een uit de laatste koker worden) |
|
|
| pooley |
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk
Maja, 'loting' :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland
Dat wordt hem denk ik. :) |
Dat lijkt me wel wat :)
Maar voor die Zwitsers iedere andere willekeurige ploeg uit die groep hoor :) |
|
|
| Creamfields23 |
| Zolang er geen Italie bij zit vind ik het goed. De Serie A is prachtig, maar op EK's en WK's vind ik ze gewoon sneaky spelen. En tevens het zijn 9 van de 10 keer saaie wedstrijden met minimale marges. En ik wil alleen maar 5 en 6 tegen nul. |
|
|
| Flippe |
kan nog er lastig worden!
Nu maar hopen dat ze uit elke poul de "makkelijkste" krijgen! |
|
|
| HBtje |
| wanneer is de loting ?? |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by pooley
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk
|
Beter lezen Belg.
Dit zijn geen poule's, die landen komen juist niet bij elkaar |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by pooley
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk
Maja, 'loting' :p |
dit maakt de reputatie van domme belgen natuurlijk alleen maar meer waar |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by HBtje
wanneer is de loting ?? |
Geloof komend weekend, zondag 30 november... |
|
|
| Freezel |
Duitsland
Tsjechie
Letland
:) |
|
|
| Djeebie |
Groep A
Portugal
Griekenland
Spanje
Rusland
Groep B
Frankrijk
Engeland
Zwitserland
Kroatië
Groep C
Zweden
Bulgarije
Denemarken
Italië
Groep D
Tsjechië
Letland
Duitsland
Nederland
Lekkere poule voor Nederland in theorie. Alleen Tsjechië is gewoon echt beter dan Nederland. Duitsland moeten we gewoon kunnen verslaan en Letland zou ook geen probleem mogen zijn. Ik heb er vertrouwen in in ieder geval :) |
|
|
|
|