return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Loting EK 2004 Portugal (pg. 2)
View this Thread in Original format
Asperge
Zweden Engeland en Grienkenland lijkt mij wel wat:)
Freezel
Ik hoop op:

Nederland
Tsjechie (revange nemen)
Duitsland (altijd leuk tegen duitsers)
Zwitserland (moet er toch een uit de laatste koker worden)
pooley
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk

Maja, 'loting' :p
eieregooie
quote:
Originally posted by New Wave
Zweden
Engeland
Nederland
Zwitserland

Dat wordt hem denk ik. :)

Dat lijkt me wel wat :)

Maar voor die Zwitsers iedere andere willekeurige ploeg uit die groep hoor :)
Creamfields23
Zolang er geen Italie bij zit vind ik het goed. De Serie A is prachtig, maar op EK's en WK's vind ik ze gewoon sneaky spelen. En tevens het zijn 9 van de 10 keer saaie wedstrijden met minimale marges. En ik wil alleen maar 5 en 6 tegen nul.
Flippe
kan nog er lastig worden!
Nu maar hopen dat ze uit elke poul de "makkelijkste" krijgen!
HBtje
wanneer is de loting ??
Subsonik
quote:
Originally posted by pooley
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk



Beter lezen Belg.

Dit zijn geen poule's, die landen komen juist niet bij elkaar
arj1o1
quote:
Originally posted by pooley
Wow die poule 2 is echt wicked :/
Dat er zo vroeg al goeie teams zullen vliegen :/ das minder natuurlijk

Maja, 'loting' :p


dit maakt de reputatie van domme belgen natuurlijk alleen maar meer waar
Disney
quote:
Originally posted by HBtje
wanneer is de loting ??


Geloof komend weekend, zondag 30 november...

Freezel
Duitsland
Tsjechie
Letland

:)
Djeebie
Groep A
Portugal
Griekenland
Spanje
Rusland

Groep B
Frankrijk
Engeland
Zwitserland
Kroatië

Groep C
Zweden
Bulgarije
Denemarken
Italië

Groep D
Tsjechië
Letland
Duitsland
Nederland

Lekkere poule voor Nederland in theorie. Alleen Tsjechië is gewoon echt beter dan Nederland. Duitsland moeten we gewoon kunnen verslaan en Letland zou ook geen probleem mogen zijn. Ik heb er vertrouwen in in ieder geval :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 
Privacy Statement