return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Loting EK 2004 Portugal (pg. 4)
View this Thread in Original format
Disney
Zekers! ^^^

Wel ff de meeste van de ouwe lullen thuis laten!!!

Japie mag iig nog wel mee :toothless
New Wave
Zwaar mooie poul!
Mooie wedstrijden en ik hoop spannend ook.
Wie gaat er juni mee naar duitsland om daar de wedstrijd Duitsland - Nederland te kijken :p?
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Zwaar mooie poul!
Mooie wedstrijden en ik hoop spannend ook.
Wie gaat er juni mee naar duitsland om daar de wedstrijd Duitsland - Nederland te kijken :p?

Met een beetje geluk ga ik dan naar portugoal :)
basd
Het zal mij benieuwen.. Wel een interessante loting in ieder geval..

Ik acht Nederland in ieder geval zeker niet kansloos. Wordt een erg leuke eerste wedstrijd in ieder geval!
SnuggLe
Jimmy, je zegt alles wel makkelijk van 'die gaat door, en die gaat door'. Ik geloof er allemaal niets van.
Die landen hebben zich niet voor jan lul gekwalificeert! Nederland krijt het ook ontzettend moeilijk. Van Letland moeten ze kunnen winnen, maar verder is het ontzettend pittig. Iedereen kan in alle poules doorgaan... We zien het wel....!
Tim81
.........................V.D. Sar....................................
.....................................................................
...De Jong..........Stam.........Heitinga......Bouma.................
..........................Cocu.......................................
.................Sneijder.......V.D. Vaart...........................
...V.D.Meijde................................Robben..................
......................V. Nistelrooij.................................

Zo verslaan we die Duitsers zeker! Om over die Tsjechen en die Letten nog maar te zwijgen... Het wordt tijd dat Nederland de andere landen weer eens laat zien hoe goed wij kunnen voetballen!
SnuggLe
Je vergeet van Persie :)
Die mag er ook best wel bij. Loovens ook? ;)
Disney
quote:
Originally posted by SnuggLe

Nee man!!!

Is Loovens geen Belg trouwens?

Ooijer wil ik trouwens wel nog in t elftal zien.
Blik
quote:

flikker op met je van Persie, kakkerlak! Die gast heeft nu al een ego van hier tot Tokyo, en dat ego was toch de reden waarom het Nederlands elftal zo afgezeken werd.

En Robben is beter dan van Persie
Optimus
quote:

Van Persie en Loovens erin?

Mag ik even: Mwhahahahahahahahahaha!!!!!!!:stongue: :haha: :stongue: :haha:

Van Persie heeft nog geen wedstrijd goed gespeeld dit seizoen. Op basis waarvan moet hij geselecteerd of zelfs in de basis staan?:stongue: Om zijn talent?:haha:

En Loovens is al helemaal een lachertje, die jongen speelt bijna nooit in Ecelsior in de Eerste divisie:haha: :stongue: Verder een matige verdediger, dan zou Colin of Heitinga (als hij -goed- blijft spelen) nog een logischere keuze zijn.

Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
Van Persie en Loovens erin?

En Loovens is al helemaal een lachertje, die jongen speelt bijna nooit in Ecelsior in de Eerste divisie:haha: :stongue: Verder een matige verdediger, dan zou Colin of Heitinga (als hij -goed- blijft spelen) nog een logischere keuze zijn.

Van persie zou ik meenemen om hem wat ervaring op te laten doen

Ik denk dat Loovens makkelijk het niveau van Feyenoord aankan, dat ie dit jaar nog weinig heeft gespeeld komt omdat ie een blessure had aan zijn enkel. Hij komt nu terug en speelde tegen sparta echt een wereldpartij. Hij is ongelooflijk kopsterk, heeft inzicht, en er straalt ook echt iets vanuit. Ik vind het ongelooflijk dat deze jongen geen echte kans heeft gekregen bij Feyenoord, en ik denk (hoop het niet) dat hij in de winterstop weer terug gaat bij Feyenoord. Deze jongen is misschien niet de speler die je mee moet nemen naar het EK maar ik denk dat ie in 2006 gewoon in de achterhoede staat van oranje
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
Van persie zou ik meenemen om hem wat ervaring op te laten doen

Laat hem maar ervaring bij Sv Ijselmeervogels opdoen.
Die gast bakt er niets van.
Als er iemand kan prutsen is hij het wel....we hebben geen zin in nog zo'n seerdorf mannetje.......zeikers en prutsers hebben ze in het oranje elftal niet nodig.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 
Privacy Statement