|
Loting EK 2004 Portugal (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Freezel |
| Gewoon redelijk zwaar beginnen als opwarmertje voor de kwartfinale, halve finale en finale :) |
|
|
| raoel |
Tja, wat moet je er van zeggen.
Uit die eerste 2 groepen bij de loting krijg je altijd sterke landen.
Wel denk ik dat Duitsland het zwakste land is uit die 2e koker, maar daar heeft Nederland niets aan want wedstrijden tegen Duitsland (en België) staan altijd op zich.
Maar wel een lekker begin.
Tjechië; revanche nemen
Ik denk dat het beter is dan NL, maar misschien staat nu de nieuwe generatie op waardoor wij ook weer een team krijgen waar de kwaliteiten uitkomen. Dat zal de toekomst uitwijzen.
Letland, weten we niks van behalve dat we die in principe op moeten rollen. In principe want we gaan ze onderschatten, net als Turkije en dan witte nooit wa er kan gebeuren. |
|
|
| Flippe |
best gunstig denk ik!
Duistland, altijd lastig, altijd een aparte wedstrijd!
Tsjechie, lastig, beter dan Nederland denk ik, en favoriet voor winst in deze groep.
letland, moet Nederland gewoon overheen walsen, moet geen probleem zijn lijk me zo. |
|
|
| Jimmy |
Leuke wedstrijden om naar uit te zien :
Groep A: Portugal - Spanje
Groep B: Frankrijk - Engeland
Groep C: Italië - Zweden
Groep D: Nederland - Duitsland, Nederland - Tsjechië
Groep A
Portugal en Spanje zijn beduidend de sterkste landen in deze poule. Ik twijfel er niet aan dat deze twee landen door zullen gaan. Echter, dit zijn twee buurlanden en er bestaat rivaliteit, dus ik denk dat ze wel een felle wedstrijd zullen afleveren. Moeilijk te zeggen wie dat zal winnen, want Spanje beschikt over een beter team, maar Portugal heeft het thuisvoordeel.
Groep B
Wat voor groep A geldt, geldt ook voor deze poule. Frankrijk en Engeland zijn de sterkste landen, met Kroatië als outsider. Toch zullen ze doorgaan. De wedstrijd tussen beide geldt voor mij als de meeste aantrekkelijke van alle poule wedstrijden, mits ze niet als laatste tegen elkaar spelen en hun B-elftallen opstellen (want tegen die tijd zullen ze al gekwalificeerd zijn, mocht het zo uitkomen).
Groep C
Zo op het oog lijkt het een saaie poule met een walk-over voor Italië. Ik denk dat Zweden een goede kans maakt op de tweede plek. Van de overige landen ben ik niet zo goed op de hoogte.
Groep D
Nederland - Duitsland! Dat zegt al genoeg! Hoewel Nederland over een beter team beschikt (veel beter ) en Duitsland vooral teert op het verleden is deze klassieker een wedstrijd op zich. Nederland zal niet zomaar winnen van Duitsland, dus ik denk dat het een mooi spektakel wordt. En Tsjechie, niet te geloven dat we die weer loten. Een stug en lastig elftal met spits Jan Koller die moeilijk te verdedigen is. Hopen dat Jaap Stam niet geblesseerd raakt. Over Letland weet ik helemaal niets, behalve dat ze 2-2 tegen Turkijke gelijkspeelden. (met geluk overigens)
Ik denk dat Nederland vrij zwaar geloot heeft, maar dat kon ook niet anders. Toch denk ik dat we goeie kansen maken. Ik denk dat we Duitsland verslaan, Tsjechie een gelijkspel en en tegen Letland een grote zege. |
|
|
| arj1o1 |
| best leuke poule, leuke wedstrijden alleen letland niet maarja, je weet maar nooit :p |
|
|
| Blik |
| ze beginnen ook meteen met de mooiste en belangrijkste wedstrijd, tegen Duitsland dus |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Blik
ze beginnen ook meteen met de mooiste en belangrijkste wedstrijd, tegen Duitsland dus |
op tv zeiden ze dat ze op die manier wel meteen een goede start maken want anders moesten ze nog helemaal opwarmen:) |
|
|
| Teknikol |
letland daar moeten ze wel van winnen, maja met het nederlands elftal weet je het maar nooit..
duitsland, is wel te winnen natuurlijk, maja je weet het maar nooit..
tjechie is sterker als nederland, maja je weet het maar nooit..
conclusie: hier krijgen ze de kans niet voor playoffs dus vliegen ze er na de poule wedstrijden gewoon UIT.
wat ik eigenlijk wil zeggen, ze speelden goed tegen schotland, maar of ze nou echt die lijn door kunnen zetten? nah. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Teknikol
...
tjechie is sterker als nederland, maja je weet het maar nooit..
...
|
Tjechie (sp?) is dus NIET sterker dan Nederland. Wij hebben de betere spelers en horen normaal gesproken van ze te winnen. Ik weet dat we de laatste 2 wedstrijden niet van ze hebben gewonnen, maar dat wil niet per se zeggen dat ze beter zijn.
Dus iedereen stoppen met zeggen dat ze beter zijn dan ons :whip: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by Disney
Tjechie (sp?) is dus NIET sterker dan Nederland. Wij hebben de betere spelers en horen normaal gesproken van ze te winnen. Ik weet dat we de laatste 2 wedstrijden niet van ze hebben gewonnen, maar dat wil niet per se zeggen dat ze beter zijn.
Dus iedereen stoppen met zeggen dat ze beter zijn dan ons :whip: |
Ik denk/vind dat ze beter zijn, puur omdat ik nog moet zien of de mentaliteit die we tegen schotland zagen word behouden in de komende wedstrijden. Zo niet, dan verliezen ze van Tjechie denk ik.
| quote: | Originally posted by Disney
Ik weet dat we de laatste 2 wedstrijden niet van ze hebben gewonnen, maar dat wil niet per se zeggen dat ze beter zijn.
|
mja je kan het ook omdraaien..2 wedstrijden hiervoor speelden ze iets beter tegen de tjechen maar dat wil niet zeggen dat nederland beter is.
natuurlijk hoop ik ook dat nederland wint, maja dit is alleen mijn visie maar. |
|
|
| Disney |
Tjechie haalt op t moment misschien meer rendement uit het elftal dat ze hebben, maar Nederland heeft in potentie een veel beter team.
Ja, en of ze de lijn van Schotland doorzetten is natuurlijk de vraag, maar meestal heeft Nederland t moeilijker in de kwalificaties dan in het eindtoernooi zelf. |
|
|
| Jappio |
als advocaat volgens de huidige lijn doorgaat, en dus duidelijk niet kiest voor seedorf, de boer & kluivert dan geef ik dit elftal wel een kans.. Al zal er waarschijnlijk weer een stuk van Henk Spaan nodig zijn om dit elftal op scherp te zetten na een nederlaag tegen duitsland.
Ik denk dat als Nederland de juiste vorm heeft en de juiste sfeer in het team hangt dit elftal wel een end kan komen. Ik denk dat van alle landen alleen Frankrijk en misschien Portugal (thuisvoordeel) beter zijn.
Maar goed, t blijft voetbal natuurlijk :) |
|
|
|
|