|
Loting EK 2004 Portugal (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
haha, dat filmpje is echt grappig :)
(dat Duitse wijf begon, het zijn ook altijd de Duitsers die beginnen :p) |
|
|
| New Wave |
Ik deed 2 jaar geleden mee met een poul. Is misschien nu ook wel leuk.
Tis de bedoeling dat je in Excel van alle pouls de uitslagen van alle wedstrijden voorspeld.
Ook voorspellen wie er in de kwart/halve/finale komt en daar de wedstrijden bij met uitslagen.
Puntentelling als volgt:
3 punten als je het goed heb dat iemand wint + 5 als je de uitslag goed hebt
0 als je het fout hebt
15 punten per team die je goed voorspeld hebt die in de kwart/halve/finale komt.
met de regels:
3 punten als je het goed heb dat iemand wint (of gelijk spelen) + 5 als je de uitslag goed hebt
0 als je het fout hebt
Ideetje? Is hardstikke leuk om te doen :)
Effe Excel ebstandje naar mij sturen en dan houd ik het wel bij :) (als ik tijd heb :) |
|
|
| SnuggLe |
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.
Just an idea :rolleyes:
:p
Wil wel helpen hoor. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.
Just an idea :rolleyes:
:p
Wil wel helpen hoor. |
:haha: :stongue: |
|
|
| jp |
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg
In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.
Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.
Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...
:toothless |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik deed 2 jaar geleden mee met een poul. Is misschien nu ook wel leuk.
Tis de bedoeling dat je in Excel van alle pouls de uitslagen van alle wedstrijden voorspeld.
Ook voorspellen wie er in de kwart/halve/finale komt en daar de wedstrijden bij met uitslagen.
Puntentelling als volgt:
3 punten als je het goed heb dat iemand wint + 5 als je de uitslag goed hebt
0 als je het fout hebt
15 punten per team die je goed voorspeld hebt die in de kwart/halve/finale komt.
met de regels:
3 punten als je het goed heb dat iemand wint (of gelijk spelen) + 5 als je de uitslag goed hebt
0 als je het fout hebt
Ideetje? Is hardstikke leuk om te doen :)
Effe Excel ebstandje naar mij sturen en dan houd ik het wel bij :) (als ik tijd heb :) |
He, ik heb hier nog wel ergens een excelding die een vriend van me geschreven heeft? Weet niet hoe t met de copyright zit ;) maarruh misschien is dat wat? |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by jp
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg
In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.
Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.
Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...
:toothless |
LOL! :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by jp
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg
In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.
Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.
Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...
:toothless |
Ik zag gister een Turkse Coca-Cola commercial featuring onze Pierre...
link
Met snor en een aardig woordje Turks:haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.
Just an idea :rolleyes:
:p
Wil wel helpen hoor. |
M
Maar top dat je wilt helpen. :)
En aangezien de reacties wil niemand mee doen, hebben we nog meer tijd over :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.
Just an idea :rolleyes:
:p
Wil wel helpen hoor. |
Ejh, zo ver was ik nog niet, het gaat hier om het voorstellen, niet om de uitwerking! :rolleyes:
Maar gezellie dat je me ewitl werken, jullie ambtenaren hebben toch tiet zat ;) :p
Ik zal straks effe een opzet maken die mensen dan kenne downen en in kunnen vullen.
Tjoww |
|
|
| Cosmic |
| Lijkt me wel wat, ik doe wel mee! |
|
|
|
|