return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Loting EK 2004 Portugal (pg. 7)
View this Thread in Original format
Blik
haha, dat filmpje is echt grappig :)

(dat Duitse wijf begon, het zijn ook altijd de Duitsers die beginnen :p)
New Wave
Ik deed 2 jaar geleden mee met een poul. Is misschien nu ook wel leuk.
Tis de bedoeling dat je in Excel van alle pouls de uitslagen van alle wedstrijden voorspeld.

Ook voorspellen wie er in de kwart/halve/finale komt en daar de wedstrijden bij met uitslagen.

Puntentelling als volgt:

3 punten als je het goed heb dat iemand wint + 5 als je de uitslag goed hebt

0 als je het fout hebt

15 punten per team die je goed voorspeld hebt die in de kwart/halve/finale komt.

met de regels:

3 punten als je het goed heb dat iemand wint (of gelijk spelen) + 5 als je de uitslag goed hebt

0 als je het fout hebt

Ideetje? Is hardstikke leuk om te doen :)

Effe Excel ebstandje naar mij sturen en dan houd ik het wel bij :) (als ik tijd heb :)
SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.

Just an idea :rolleyes:


:p

Wil wel helpen hoor.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.

Just an idea :rolleyes:


:p

Wil wel helpen hoor.



:haha: :stongue:
jp
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg

In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.

Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.

Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...

:toothless
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Ik deed 2 jaar geleden mee met een poul. Is misschien nu ook wel leuk.
Tis de bedoeling dat je in Excel van alle pouls de uitslagen van alle wedstrijden voorspeld.

Ook voorspellen wie er in de kwart/halve/finale komt en daar de wedstrijden bij met uitslagen.

Puntentelling als volgt:

3 punten als je het goed heb dat iemand wint + 5 als je de uitslag goed hebt

0 als je het fout hebt

15 punten per team die je goed voorspeld hebt die in de kwart/halve/finale komt.

met de regels:

3 punten als je het goed heb dat iemand wint (of gelijk spelen) + 5 als je de uitslag goed hebt

0 als je het fout hebt

Ideetje? Is hardstikke leuk om te doen :)

Effe Excel ebstandje naar mij sturen en dan houd ik het wel bij :) (als ik tijd heb :)


He, ik heb hier nog wel ergens een excelding die een vriend van me geschreven heeft? Weet niet hoe t met de copyright zit ;) maarruh misschien is dat wat?
Passiva
quote:
Originally posted by jp
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg

In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.

Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.

Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...

:toothless


LOL! :haha: :haha: :haha:
Hitman
quote:
Originally posted by jp
http://home.wanadoo.nl/oranjekwis/downloads/ned88.jpg

In 1988 had de helft van de spelers een snor. Om weer tot grote successen in staat te zijn zal het Nederlands Elftal dus de bovenlip bedekt moeten houden.

Alhoewel spelers als Van der Vaart en Robben waarschijnlijk nog geen baardgroei hebben, stel ik voor de locale feestwinkel te bezoeken.

Bij de bouwmarkt zal ongetwijfeld goede lijm verkrijgbaar zijn...

:toothless


Ik zag gister een Turkse Coca-Cola commercial featuring onze Pierre...

link

Met snor en een aardig woordje Turks:haha:
jp
direct download :)
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.

Just an idea :rolleyes:


:p

Wil wel helpen hoor.


M
Maar top dat je wilt helpen. :)

En aangezien de reacties wil niemand mee doen, hebben we nog meer tijd over :p

New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maybe he, maar maybe is het dan handig om 1 standaard Excell sheet te maken waarop iedereen kan invullen.
Waarom? Omdat je dan niet 100 x de verschillende excel files na hoeft te kijken met allen een verschillende opmaak, en het je dus tijd scheelt.

Just an idea :rolleyes:


:p

Wil wel helpen hoor.


Ejh, zo ver was ik nog niet, het gaat hier om het voorstellen, niet om de uitwerking! :rolleyes:

Maar gezellie dat je me ewitl werken, jullie ambtenaren hebben toch tiet zat ;) :p

Ik zal straks effe een opzet maken die mensen dan kenne downen en in kunnen vullen.

Tjoww
Cosmic
Lijkt me wel wat, ik doe wel mee!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 
Privacy Statement