return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Loting EK 2004 Portugal (pg. 6)
View this Thread in Original format
jp
Gezellig met onze oosterburen in de groep. En dan mogen zij tweede worden, zodat we ze in de finale nog een keer een pak slaag kunnen geven :disbelief
Disney
quote:
Originally posted by jp
Gezellig met onze oosterburen in de groep. En dan mogen zij tweede worden, zodat we ze in de finale nog een keer een pak slaag kunnen geven :disbelief


WHAHAHAHA, droom scenario :stongue:

Of net als in '88... Verliezen in de poule wedstrijd en dan in de finale oprollen :D
Teknikol
het begint ook altijd met die agressieve ajaksieden, ajax is ook gewoon een kutclub. Geen uitstraling nix. bleeeeeh!
SnuggLe
quote:
Originally posted by Blik
sorry hoor, maar je maakt het er zelf naar met opmerkingen zoals:

*blaat*


dan is het niet zo heel vreemd dat je zelf ook eens teruggepakt word, beetje jammer is het dan dat je er zelf niet tegen kan...



Ja ik verdedig me.

Maar wat ik bedoel; het valt me op dat Feyenoorders zoals ik nog best een compliment naar Ajax kunnen maken als ze goed hebben gespeeld etc. Zat nl gisteren te kijken met wat lui, en 2 feyenoorders, de rest voor Ajax. Mensen die anders NOOIT naar voetbal kijken of gaan plus de rest van de 'echte' ajacieden altijd ALLEEN maar zeiken op Feyenoord en zijn spelers, nooit kon iemand iets goeds doen.

Terwijl dat andersom wel zo is...

Punt is; je kan niet discussieren over voetbal met Ajaxieden!
basvh
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je vergeet van Persie :)


oppasen met van persie dadelijk schiet hij en blesseert hij Vd Vaart, Sneijder en Ruudje in 1 keer. nee dat risico mag je niet lopen
Blik
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ik verdedig me.

Maar wat ik bedoel; het valt me op dat Feyenoorders zoals ik nog best een compliment naar Ajax kunnen maken als ze goed hebben gespeeld etc. Zat nl gisteren te kijken met wat lui, en 2 feyenoorders, de rest voor Ajax. Mensen die anders NOOIT naar voetbal kijken of gaan plus de rest van de 'echte' ajacieden altijd ALLEEN maar zeiken op Feyenoord en zijn spelers, nooit kon iemand iets goeds doen.

Terwijl dat andersom wel zo is...

Punt is; je kan niet discussieren over voetbal met Ajaxieden!


dat is misschien jouw ervaring, maar dat betekent niet dat het een feit is. Ik heb het gister ook in een café gekeken, en de eigenaar van dat café zat daar met een paar vrienden ook de wedstrijd te kijken. Die waren dus allemaal voor Feyenoord. Ze hebben werkelijk waar geen één goed woord gezegd over Ajax. En het werd helemaal extreem toen Zlatan het veld inkwam, want toen kwamen de doodverwensingen zelfs naar buiten...

Dus omdat jij toevallig met een paar zielige ajax-supporters de wedstrijd gezien hebt betekent het nog niet dat iedereen zo is.

(en ik vind van Persie absoluut nog niet geschikt voor het Nederlands elftal, dat zeg ik als voetbal-supporter en niet als ajax-supporter)
Disney
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja ik verdedig me.

Maar wat ik bedoel; het valt me op dat Feyenoorders zoals ik nog best een compliment naar Ajax kunnen maken als ze goed hebben gespeeld etc. Zat nl gisteren te kijken met wat lui, en 2 feyenoorders, de rest voor Ajax. Mensen die anders NOOIT naar voetbal kijken of gaan plus de rest van de 'echte' ajacieden altijd ALLEEN maar zeiken op Feyenoord en zijn spelers, nooit kon iemand iets goeds doen.

Terwijl dat andersom wel zo is...

Punt is; je kan niet discussieren over voetbal met Ajaxieden!


Nu generaliseer je natuurlijk. Ik ben voor Ajax en heus niet te beroerd om t talent van een speler te erkennen. Maar Van Persie heeft nog veel te weinig laten zien. Het enige dat we weten is dat hij het talent heeft, maar zo zijn er nog tig anderen met talent. Hij zal eerst dat talent moeten gaan omzetten in constante prestaties.

En als ik complimenten zou geven aan Feyenoorders, dan zou dat zijn aan Ono en Buffel.
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Punt is; je kan niet discussieren over voetbal met Ajaxieden!


ugh ugh....ajaCieden....

Maaruh tuurlijk valt er wel met Ajacieden te discussieren, alleen kan dat niet met kakkerlakken zoals jij :p
WANT, elke keer is het hier: tyfus joden, kutjoden, joden gaan der aan, joden kenne niet voetballen enzenzenz...

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mensen die anders NOOIT naar voetbal kijken of gaan plus de rest van de 'echte' ajacieden altijd ALLEEN maar zeiken op Feyenoord en zijn spelers, nooit kon iemand iets goeds doen.

Terwijl dat andersom wel zo is...



Inderdaad wij zeiken allemaal op die kakkerlakken en kakkerlakken zeiken gigantisch op de joden!
Als jij mij gaat vertellen dat vele 'echte' kakkerlakken positief zijn over Ajax ?!? MWHAHAHA komopman!
Positief over je aardsrivaal praten is een schande!!!

En bram, ik zal je even informeren dat tv supporters weldegelijk anders zijn dan de 'echte' supporters..maargoed, dat weet jij natuurlijk als ECHTE kakkerlak en als ECHTE superboer....wat was je nog meer?

Een echte Ajax supporter is: AJAX IS THE BEST, THE REST! en 1000% antie kakkerlak!
Goldiluxe
I think our group ( sweden) will be quite hard for us.

sweden
denmark
bulgaria
italy


italy are good and scary.. :nervous: :nervous:

we will see what happens with this..


what was NL group like?

are u playing germany?
Tim81
Indeed, we will beat Germany! Hopefully we can take revanche to Chzech and beat Latvia of course...

Goldiluxe
U sure about that?
Germany are pretty good imo.

I think NL might go under because of their bitchy attitude.


hmm..
jp
D o w n l o a d f i l m p j e

:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 
Privacy Statement