|
Loting EK 2004 Portugal (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Jappio
Van persie zou ik meenemen om hem wat ervaring op te laten doen
|
Dan kan je em beter uitproberen in de oefenwedstrijden die nog komen vóór het EK (en ik verwacht ook dat Advocaat nog wel wat spelers gaat uitproberen..), en em niet 'wat ervaring op laten doen' tijdens het EK.. Dan moet je gewoon de spelers laten spelen die bewezen hebben het aan te kunnen. |
|
|
| Optimus |
Voor het ervaring opdoen vind ik dat het een voorwaarde is dat je een goed seizoen speelt/hebt gespeeld, dat is tot nu toe er nog niks van gekomen en eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het nog gebeurt. Verder vind ik dat je met Robben, Sneijder en Van der Vaart (al is de laatste al een basisspeler) al redelijk wat aanvallend talent meeneemt, ervan uitgaande dat hij deze drie meeneemt. Zelf zou ik nog twee jonge verdedigers meenemen, Heitinga wordt veel genoemd (al speelde hij pas enkele wedstrijden dit seizoen), Collin ook, Bouma tel ik niet mee als talent (hij is al 24-25 ofzo).
Loovens zelf vind ik maar een matige speler, wel een echte verdediger, maar voor de rest heb je niks aan hem, aanvallend en opbouwend. Een echte Engelse stopper, zeg maar. Btw, ik vind Sprockel wat beter dan Loovens:D |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by basd
Dan kan je em beter uitproberen in de oefenwedstrijden die nog komen vóór het EK (en ik verwacht ook dat Advocaat nog wel wat spelers gaat uitproberen..), en em niet 'wat ervaring op laten doen' tijdens het EK.. Dan moet je gewoon de spelers laten spelen die bewezen hebben het aan te kunnen. |
Laat Van Persie eerst maar es constant goed zijn bij Feyenoord. Dan mag ie misschien een keer mee, maar als je m nu al mee zou nemen, dan kan je iedereen wel een keer "ervaring" laten opdoen... :conf: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
Btw, ik vind Sprockel wat beter dan Loovens:D |
Da's toch die hond van de Freggles?
En het is inderdaad wel een voorwaarde dat mensen een goed seizoen spelen voordat ze uitgenodigd worden om een keer 'ervaring op te doen' bij het Nederlands Elftal, dat weet ik ook wel (al had ik het niet direct gezegd).. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basd
Da's toch die hond van de Freggles?
En het is inderdaad wel een voorwaarde dat mensen een goed seizoen spelen voordat ze uitgenodigd worden om een keer 'ervaring op te doen' bij het Nederlands Elftal, dat weet ik ook wel (al had ik het niet direct gezegd).. |
ja, weet ik nerd, maar dat was als reractie op Jappio:D En ik vergeet trouwnes Nigel de Jong, die is goed bezig én kan overal spelen in de verdediging en middenveld, zou ook wel een goede aanvulling zijn:) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja, weet ik nerd, maar dat was als reractie op Jappio:D |
Sorry nerd.. Het tweede gedeelte van mijn post was voor Disney :)
Het gedeelte van de Freggles, dat sloeg op jouw post :) |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by New Wave
....we hebben geen zin in nog zo'n seerdorf mannetje.......
|
Ik denk dat hij gewoon niet goed wordt ingeschat door de trainer. Hem met van Persie vergelijken is best zielig, gezien zijn staat van dienst bij zijn clubs. Hij heeft overzicht, is sterk en technisch. Als je hem bij Milan ziet voetballen, kan je die opmerking toch niet maken. Maarja, misschien past ie gewoon niet in het team. |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by ROFL
Ik denk dat hij gewoon niet goed wordt ingeschat door de trainer. Hem met van Persie vergelijken is best zielig, gezien zijn staat van dienst bij zijn clubs. Hij heeft overzicht, is sterk en technisch. Als je hem bij Milan ziet voetballen, kan je die opmerking toch niet maken. Maarja, misschien past ie gewoon niet in het team. |
Vind Seedorf bij Milan ook niet spectaculair...
En wat ie bij Nederland laat zien is niet allemaal slecht of zo, maar er zijn meer mensen die zo op die positie kunnen spelen en waarschijnlijk beter. Daarbij kan Seedorf absoluut niet schieten op goal! Alles gaat bij hem gaat meters te hoog! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by ROFL
Ik denk dat hij gewoon niet goed wordt ingeschat door de trainer. Hem met van Persie vergelijken is best zielig, gezien zijn staat van dienst bij zijn clubs. Hij heeft overzicht, is sterk en technisch. Als je hem bij Milan ziet voetballen, kan je die opmerking toch niet maken. Maarja, misschien past ie gewoon niet in het team. |
Ja inderdaad, best zielig, komt omdat het ook een best zielig persoon is.
Als je even kijkt hoe vaak onze grote opschepper Seedorf balverlies leid....hmzzz....Persie mag ook wel even wat peper in zijn reet gedouwt krijgen.
| quote: | Originally posted by Disney
Daarbij kan Seedorf absoluut niet schieten op goal! Alles gaat bij hem gaat meters te hoog! |
mwha, hij heeft mooie en belangrijke lange afstand doelpunten gemaakt.Dat is opzich wel een goeie kant van hem, alleen laat hij dat nu niet meer zien. |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ja inderdaad, best zielig, komt omdat het ook een best zielig persoon is.
Als je even kijkt hoe vaak onze grote opschepper Seedorf balverlies leid....hmzzz.... |
Dat vind ik allemaal wel meevallen. Hij heeft nooit opmerkingen waardoor iedereen de krant er bijroept en hij doet nooit dingen waardoor iedereen de krant erbij roept. Dat is opzich al een prestatie. Hij komt hoogstens bij Henk Spaan in de columns voor. Maar dat ligt meer aan de laatstgenoemde ;)
Maar misschien is hij voetbalkwalitatief gewoon idd niet goed genoeg. |
|
|
| SnuggLe |
Ach laat ook maar. Iedereen geeft altijd af op Feyenoord en zijn spelers. Ik hoor jullie later wel als van Persie dik carriere maakt. Het gaat allemaal nog om het voetbal, niet om iemands ego.
Maarja, met ajaxsupporters etc valt niet te praten. Kunnen alleen maar zeiken... Sinds wanneer post je weer Tim? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ach laat ook maar. Iedereen geeft altijd af op Feyenoord en zijn spelers. Ik hoor jullie later wel als van Persie dik carriere maakt. Het gaat allemaal nog om het voetbal, niet om iemands ego.
Maarja, met ajaxsupporters etc valt niet te praten. Kunnen alleen maar zeiken... Sinds wanneer post je weer Tim? |
sorry hoor, maar je maakt het er zelf naar met opmerkingen zoals:
| quote: | | Ajax is gewoon een kutclub |
dan is het niet zo heel vreemd dat je zelf ook eens teruggepakt word, beetje jammer is het dan dat je er zelf niet tegen kan... |
|
|
|
|