|
sköna citat från forumfolket!
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Skriv in ovärderliga citat från forumfolk här...:D
Dessa två måste jag bevara i dagsläget :) hohoho
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag vet många tjejer som även gillar att blåsa i trollfljöjten :toothless |
| quote: | Originally posted by Treo
hehe, jag tror mina dammråttor kryper omkring och parar sig på natten när jag sover. Om dom kan hitta varann bland alla tomflaskor... |
guldstjärna helt enkelt;) |
|
|
| St_Andrew |
bra thread glorie, gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta :p
tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den :)
får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag? |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
gör jobbet enklare för att historieskrivare sen när dom ska skriva om sweta :p |
precis min tanke :rolleyes:
| quote: | | tanke: kanske bra o skriva länk till där quoten kommer ifrån så det blir enklare att första vad som e roligt med den :) |
hmm... god tanke.. men ja orkar inte länka till de där nu :p
| quote: |
får man skriva roliga citat i övrigt som skett i ens vardag? |
hmmm, var ju tänkt att enbart vara från forumfolk, men det kanske inte blir nån som skriver då :) så de kanske e bra att posta allmänna citat me. ? risken e väl att det blir för internt då? för att vi andra ska fatta det roliga me det? jag har en hel hemsida full me citat från familj och vänner & forna klasskompisar, men det är knappast så roligt att läsa för er :) det e bara ja som skrattar :D |
|
|
| mindshooter |
hehe ska tänka på det där...min polare sa en grej som är kul för alla...han tänker inte så långt. Har skrattat mycket åt det...
Han skröt om hur mycket han skulle dricka på nyår...o vi jävlades lite med han för det...sen sa han "äh vafan grabbar, släpp till nu det är inte nyår varje år" varpå han hajade till.
De e classic quote för mig iaf :D
Det var nån på ta som hade följande i sin signatur
-----------------
| quote: | Originally posted bynån medlem
but dont quote me on it |
|
|
|
| Aendy |
Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee:
| quote: | Originally posted by JayBee
varken sig professor flux eller doktor frisk kan ge råd om kvinnor, de är alldelles för chaotiska och oförutsägabara.. de må tillochmed vara skapade av djävulen själv :tongue3
|
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Mindshooter
där försvann din sista önskning, synd att du inte förvaltade den bättre
nu är jag vanlig och ond igen |
hoho :stongue: :crazy: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by matiilda
annars har ju alla här allvarliga störningar, vilket jag verkligen inte tror är fallet. |
:crazy: |
|
|
| JayBee |
| quote: | Originally posted by Aendy
Måste bara få posta min favrit som jag skrattat åt otaliga gånger. Ta inte illa upp JayBee: | vadå för att jag stavade fel på "alldelles"? :rolleyes: :crazy: |
|
|
| [nils] |
lär ju ska va skönast! :stounge:
| quote: | Originally posted by Aendy
Ironi på nätet... hmm... |
tuff :p |
|
|
| jofawe |
Jag postade en tråd på t.nu inatt, som jag fick ett gäng svar på, bland annat detta:
| quote: |
On 2003-12-04 11:32, Vxu wrote:
Am I very sick if I got orgasm by reading this topic? :-? |
kanske ska säga att topicen var: Record in Bra-unbuttening...
och handlade om en kille jag såg på Leno som knäppte upp behåar och satte nytt världsrekord.. |
|
|
| nekholm |
| quote: | Originally posted by davedresden
dave dresden cannot sing.
- dave |
^_^ här ^_^ |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by Glorie
grrr det här inlägget har jag fått editera 3 ggr för de e för mkt smilies... suck..
(jag tyckte ju ja höll nere på smilies :/) |
sorry glorie, men jag garva ihäl mig :p :haha: :haha: |
|
|
|
|