|
Idols 2004
|
View this Thread in Original format
| jp |
Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4
Dat wordt weer lachen met de voorrondes :haha:
| quote: |
Zoektocht naar hét ultieme nationale popidool. Iedereen tussen de 15 en 28 jaar kan aan de start verschijnen van deze afvalrace die eindigt in een spetterende finale. Deelnemers worden vanaf de allereerste audities gevolgd op de weg naar het verwezenlijken van hun dromen: uitgroeien tot een popidool. De audities worden beoordeeld door een jury die bestaat uit Jerney Kaagman, Eric van Tijn, Edwin Jansen en Henkjan Smits. Later in de programmareeks neemt het publiek deze taak van hen over. Voor de winnaar is een platencontract weggelegd en staat een manager klaar. |
|
|
|
| snitz |
| jah dat wordt idd lachen. Een maat van mij doet ook mee met de voorrondes. Dit is meer als weddenschap begonnen dus ik ben benieuwd wheheh |
|
|
| arj1o1 |
dan moet ik naar impulz toe :p
maar ik ga het wel opnemen het zal wel weer fantastisch worden |
|
|
| Flippe |
Idols, alleen de voorrondes zijn geweldig :)
ga die zeker kijken, alleen moet k zaterdag skippen, dan ben k naar impulz |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Zaterdag 6 december 21:00hr begint Idols weer op RTL4
Dat wordt weer lachen met de voorrondes :haha: |
idd.. en je daarna weer fijn ergeren aan al kansloze types die t helemaal geweldig vinden |
|
|
| Duke2003 |
| haha dat wordt weer meesterlijk! ik ken zelf niemand die meedoet, vorige keer wel iemand die voor schande stond in de voorrondes als extince, maar dat maakt verder ook nie uit :D |
|
|
| eieregooie |
| Hmmm.. misschien moet ik ook maar eens gaan kijken dan :) |
|
|
| Cmdr_Keen |
| When does the hurting stop...:nervous: |
|
|
| basd |
| Ik weiger hier echt naar te kijken.. Heb vorig jaar een of twee shows gekeken, da's denk ik genoeg voor de rest van mijn leven. |
|
|
| Valhalla |
| altijd ff scheef liggen bij de voorrondes, hopelijk nog meer mensen die zich lekker voor lul zetten |
|
|
| Ding Chavez |
Ik weet niet of het zo grappig wordt met de voorrondes. Omdat er deze keer zoveel aanmeldingen waren moesten alle kandidaten eerst voor een andere jury verschijnen. Misschien dat ze expres van die halve zolen doorgelaten hebben naar de tv jury, maar dat is wel weer een beetje laag tov mensen die het wel echt proberen en niet doorgelaten worden...
En nee ik heb niet meegedaan, ik heb het van een vriend gehoord ;) |
|
|
| MennoB |
| Het enige wat ik leuk vind is de voorrondes. Hoe die mensen dan afgekraakt worden, echt lache :D. Verder boeid het me niet, stom programma...:p |
|
|
|
|