return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
AlFerox
daar richten ze zich ook op volgens mij.. daar zit namelijk een hoop potentie voor hun.
meende een tijdje terug gelezen te hebben dat q-dens overwoog om te nokken met teqnology omdat er te weinig mensen op afkwamen.
namen als luke slater, terence fixmer of james ruskin trokken niet alleen weinig mensen aan, ze hebben er ook een hoop weggejaagd. voor veel bezoekers van teqnology is hun sound toch iets te specialistisch gebleken.
dus nu gooien ze het maar over de boeg van de harde techno (djax, burkat, viper xxl, wittekind). schijnt erg populair te zijn die sound.
New Wave
quote:
Originally posted by AlFerox
(djax, burkat, viper xxl, wittekind). schijnt erg populair te zijn die sound.


Ben zeer benieuwd naar Burkat trouwens. Heb heel veel platen van die knakker.
Mwjha, wat betreft cash is het weer flink vangen voor die lui, groot gelijk hebben ze....waraom moeilijk doen als het makkelijk kan?:)
SnuggLe
Ik ga ook wel mee :D
Jay Denham! :D Monika Kruse :)
SnuggLe
Trouwens, op dezelfde dag is Masters of Hardcore.
Dus over gabberkneuzen hoeven we ons niet bang te maken.
Nu nog een klote hardstyle feest op dezelfde dag, en iedereen is tevreden.
Donna
Ill be there!
De partyflockkoters plak ik wel onder me zolen:P
Biohazard
Ach de helf van Q volk komt hier heen alleen omdat het van Koe-Dens is :p

Wel lekkere line up, beetje BeuQ TeQno DJs, maar wel oke :)
basd
Ik denk er nog even over :)

Vind wel dat ik Gayle San weer moet zien maar de rest van de lineup trekt me bij nader inzien toch niet echt..
kolkiewolkie
oeh, lijkt mij ook wel wat :)

eens even afwachten wat de tentamenroosters mij gaan vertellen :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Ik denk er nog even over :)

Vind wel dat ik Gayle San weer moet zien maar de rest van de lineup trekt me bij nader inzien toch niet echt..


He, als jij niet gaat ga ik ook nie hoor!
total woot
SOOOOW :eyes: :eyes: Dacht tochecht wel dat ik hierbij ga zijn!!

Ga vnl. voor Gayle San, voor mij de eerste dj die me anderhalf uur compleet uit mn plaat heeft laten gaan op techno!! (imo met stip de beste dj van Nature One afgelopen jaar)

HiGH_NrG
Hmm...ik denk dat ik hier ook wel ff heen ga. De line-up ziet er zwaar relaxed uit :)
Remy D
ik ga hier ook zeker wel ff rammen


als ik dan niet meer op vakantie ben tenminste
het gaat er om spannen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement