|
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
daar richten ze zich ook op volgens mij.. daar zit namelijk een hoop potentie voor hun.
meende een tijdje terug gelezen te hebben dat q-dens overwoog om te nokken met teqnology omdat er te weinig mensen op afkwamen.
namen als luke slater, terence fixmer of james ruskin trokken niet alleen weinig mensen aan, ze hebben er ook een hoop weggejaagd. voor veel bezoekers van teqnology is hun sound toch iets te specialistisch gebleken.
dus nu gooien ze het maar over de boeg van de harde techno (djax, burkat, viper xxl, wittekind). schijnt erg populair te zijn die sound. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
(djax, burkat, viper xxl, wittekind). schijnt erg populair te zijn die sound. |
Ben zeer benieuwd naar Burkat trouwens. Heb heel veel platen van die knakker.
Mwjha, wat betreft cash is het weer flink vangen voor die lui, groot gelijk hebben ze....waraom moeilijk doen als het makkelijk kan?:) |
|
|
| SnuggLe |
Ik ga ook wel mee :D
Jay Denham! :D Monika Kruse :) |
|
|
| SnuggLe |
Trouwens, op dezelfde dag is Masters of Hardcore.
Dus over gabberkneuzen hoeven we ons niet bang te maken.
Nu nog een klote hardstyle feest op dezelfde dag, en iedereen is tevreden. |
|
|
| Donna |
Ill be there!
De partyflockkoters plak ik wel onder me zolen:P |
|
|
| Biohazard |
Ach de helf van Q volk komt hier heen alleen omdat het van Koe-Dens is :p
Wel lekkere line up, beetje BeuQ TeQno DJs, maar wel oke :) |
|
|
| basd |
Ik denk er nog even over :)
Vind wel dat ik Gayle San weer moet zien maar de rest van de lineup trekt me bij nader inzien toch niet echt.. |
|
|
| kolkiewolkie |
oeh, lijkt mij ook wel wat :)
eens even afwachten wat de tentamenroosters mij gaan vertellen :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Ik denk er nog even over :)
Vind wel dat ik Gayle San weer moet zien maar de rest van de lineup trekt me bij nader inzien toch niet echt.. |
He, als jij niet gaat ga ik ook nie hoor! |
|
|
| total woot |
SOOOOW :eyes: :eyes: Dacht tochecht wel dat ik hierbij ga zijn!!
Ga vnl. voor Gayle San, voor mij de eerste dj die me anderhalf uur compleet uit mn plaat heeft laten gaan op techno!! (imo met stip de beste dj van Nature One afgelopen jaar) |
|
|
| HiGH_NrG |
| Hmm...ik denk dat ik hier ook wel ff heen ga. De line-up ziet er zwaar relaxed uit :) |
|
|
| Remy D |
ik ga hier ook zeker wel ff rammen
als ik dan niet meer op vakantie ben tenminste
het gaat er om spannen |
|
|
|
|