return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
ambs
TECHNOOOOOOOOOOOOOO!!!!! ik wil oooookkkkk!!!! kut amerika :sadgreen: nou ja, "you can't win 'm all" ;) party hard for me :D wooeeiii
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by SnuggLe
Trouwens, op dezelfde dag is Masters of Hardcore.
Dus over gabberkneuzen hoeven we ons niet bang te maken.
Nu nog een klote hardstyle feest op dezelfde dag, en iedereen is tevreden.


Lekkere generalisatie trouwens...alsof je met die mensen erbij geen relaxed feest kan hebben... :rolleyes:
JunKX
de Q-Folks, hier moet ik bij zijn :eyes:

Van lekker hard tot lekker funky. Lekker springnichten samen met New_Wave

YES, eindelijk weer eens een lekker techno feest in de HMH waar ik heen kan. Nu al zin in!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Lekkere generalisatie trouwens...alsof je met die mensen erbij geen relaxed feest kan hebben... :rolleyes:


Oke oke, met 99% niet dan.
New Wave
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Lekkere generalisatie trouwens...alsof je met die mensen erbij geen relaxed feest kan hebben... :rolleyes:


Nee, dat kan hij niet nee, en weet je waarom?
Omdat het kutvolk is!. Simpel als maar kan.
Ferry 0
Vette party met vette lineup ik ben er zeker bij net als Junkx i gues :D
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by New Wave
Nee, dat kan hij niet nee, en weet je waarom?
Omdat het kutvolk is!. Simpel als maar kan.


Mjah ach...misschien moet je er doorheen kijken ofzo :p

Maarjah ieder zijn eigen ding.
SnuggLe
Ik twijfel nu toch of ik ga als er achteraan Carl Cox & Friends is.
Optimus
Dit is echt tien keer vetter dan die dikke neger met zijn gay vriendjes!!!!

*Veel gavere lokatie!!!
*Veel betere line up, dat durf ik nu al te zeggen, ook al is de line up van Vriendjes van Karel nog niet bekend!!!
*Wittekind is echt nóóit in Nederland, die neger altijd wel 2x ofzo per jaar in Nederland!!!
*Géén Rotterdammers!!!
*wél New Wave en Optimus!!!
*totaal woot ook!!!
*Donna ook!!!

!!!


!!!


Zo, nu genoeg ADHD
:haha:
cenobite
- Miss Djax, NL (Djax Records)
tijd niet gezien hopelijk gooit ze er flink wat acid doorheen

- Michael Burkat, DE (Fine Audio)
:D een van me favoriete producers

- Gayle San, UK (Equator Rec.)
De beste op AWFS03

- Viper XXL vs. Sven Wittekind, DE (Kne’deep Rec.)
Beukerdebeuk

hopelijk worden de sets uitgezonden, dan is het feest helemaal compleet ;)

SnuggLe
Voor wie het nog niet weet:

Verdine kwam net online met als MSN naam:


Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart!


Dus........ :) Vet man voor hem!
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Voor wie het nog niet weet:

Verdine kwam net online met als MSN naam:


Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart!


Dus........ :) Vet man voor hem!



toppie gefeliciteerd
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 
Privacy Statement