return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 6)
View this Thread in Original format
franzelare
wil eigenlijk nog wel ff onze held gaan supporten, maar ik wil niet lang blijven dus ik ga ff kijken of ik ergens goedkoop een kaartje kan scooren omdat het nog niet uitverkocht is ;)
franzelare
:( goedkoop zit er niet in :(

nouja ben gewoon om 9 uur binnen en om een uur of 3 weer weg anders ben ik volgende week dood!
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by franzelare
:( goedkoop zit er niet in :(

nouja ben gewoon om 9 uur binnen en om een uur of 3 weer weg anders ben ik volgende week dood!


Dan begint het net man :p
M5
ik heb ook nog even een kaartje gekocht :) Ik vrees wel dat ik vanaf 0500 uur muzikaal moet afhaken maar dan zien we dan wel weer :D

hmm gebruiken ze nog dezelfde muntjes als in September 2001?? zal wel niet kheb dr nog een paar namelijk. Zilver, even groot als guldens en met bandnamen erop.
HiGH_NrG
quote:
Originally posted by M5
ik heb ook nog even een kaartje gekocht :) Ik vrees wel dat ik vanaf 0500 uur muzikaal moet afhaken maar dan zien we dan wel weer :D

hmm gebruiken ze nog dezelfde muntjes als in September 2001?? zal wel niet kheb dr nog een paar namelijk. Zilver, even groot als guldens en met bandnamen erop.


Half jaartje geleden waren ze nog wel zilverkleurig, maar geen idee wat erop staat...
HBtje
en tis live op de radiojoooo dus fftjes springen zit er wel in vnacht :crazy:
franzelare
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Dan begint het net man :p


ik zou idd het einde wel mee willen maken, het stevigere werk is wel wat voor mij!! amok vond ik vorige week op reactor ook top!
alleen dan overleef ik volgen week niet meer :( en time-warp wil ik niet missen ;)
Bailey
quote:
Originally posted by M5
hmm gebruiken ze nog dezelfde muntjes als in September 2001?? zal wel niet kheb dr nog een paar namelijk. Zilver, even groot als guldens en met bandnamen erop.


Yep, die zijn zeker nog geldig. Ze gebruiken inmiddels muntjes met een sterretje ipv een rondje in het midden, maar die oude zijn nog geldig. Werk er af en toe (net als vanavond trouwens), dus kan het wel weten...
M5
quote:
Originally posted by Bailey
Yep, die zijn zeker nog geldig. Ze gebruiken inmiddels muntjes met een sterretje ipv een rondje in het midden, maar die oude zijn nog geldig. Werk er af en toe (net als vanavond trouwens), dus kan het wel weten...


aah rlxd dank je :)

mja wordt leuk feestje :)
Dj Lex
Monika Kruse klinkt errrrug lekker. Setje op Impulz Indoor was geen toevalstreffer blijkbaar. Vind dit erg lekkere techno :tongue3

HBtje
quote:
Originally posted by Dj Lex
Monika Kruse klinkt errrrug lekker. Setje op Impulz Indoor was geen toevalstreffer blijkbaar. Vind dit erg lekkere techno :tongue3


hmm volgens de computer-announcer om 12 uur is dit billy nasty..... :conf:
Ferry 0
Zow nu nog in Adam zo met de trein naar huis!@!
Maar ff kort samengevat wat een gigantisch KUT FEEST.
Er was dan ook maar 1 held vanavond en dat was onze eigen trots Bellie/verdine bell :D wat een puike set gj(Y)
Nu naar huis slapen enzo morgen meer.

OMG hoor ik hier hardcore :/ ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement