return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 8)
View this Thread in Original format
Original
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zwaar leip van die gasten inderdaad! En een bende politie daar buiten natuurlijk . Het schijnt dat er nog wel een aantal naar binnen zijn gekomen. Ik denk dat de HMH blij moet zijn dat ze al dat hekwerk niet meer buiten hadden staan, dan waren er zeker een aantal ruiten gesneuveld.

D`r was ook een ruit gesneuveld, en mensen dachten dat er geschoten werd omdat die ruit(deur) uit elkaar viel zonder dat er mensen bij stonden hoorde ik, ben zelf de zaal weer ingelopen en doorgefeest voor de rest niets meegemaakt ervan.

Over het feest zelf: relaxed feest, mijn eerste keer teqnology en is me best bevallen. Nog vrij veel bekende platen gehoord (tot een uur of 5),
Midden op de avond stond er nog een of ander 14 jarig jochie (die helemaal naar de k....was) mensen te vertellen dat hij zich He-le-maal de uber-man voelde omdat die techno luisterde.:haha: wat een dwaas.
Na een paar heerlijke techno setjes waarbij het mixen toch niet altijd helemaal soepel ging was Miss Djaxx aan de beurt en wist ik dat het er wat harder aan toe zou gaan. (de meeste mensen die ik sprak vertelde me dat dit het toppunt ging worden)...ik vond het maar MWA. Hoorde af en toe nog dubbele beats. was iets mis met apparatuur ofzo.

Maarja Miss djaxx verliet de draaitafel voor Viper XXL Vs. Wittekind, nog nooit een plaat of een set van die gasten gehoord. Maar J&^&%@:S wat ging het er hard aan toe en snel, nog nooit zulke harde techno gehoord... hardstyle is er niks bij. Maarja voor mij leek het één plaat die een uur duurde met af entoe wat gescratch. tot het laatste nummer, ff een intro`tje en daarna...... het leek wel of er een kudde wilde olifanten de zaal ik kwamen gerend. Terror tot en met speedcore, en toen STIPT 7uur, jongens afgelopen tot ziens!

Conclusie: Prima feestje, relaxete lui, super geluid.. maar geef mij nog steeds maar trance.:)
SnuggLe
Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!
SnuggLe
Grrr..hoor dus alleen maar goede verhalen over de muziek TOT Miss Djax. Hoop dat de setjes nog ergens te vinden zijn. Had graag ook wat gehoord van Teq, maar Deep DIsh ging even voor. Bij Picotto en Tomorrow en Mayday maar weer technoen!
Ferry 0
Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ?
Bellie
quote:
Originally posted by Ferry 0
Wooot Bellie weet je ook nog de naam van je aller eerste plaat van de set die op de radio is gereased ?


radio?? Mijn set was niet uitgezonden toch?? :conf:
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tin, Tim, we moeten vaker gaan techno-en verdomme!


Mwjha, dat zal nog wel effe duren omdat jij altijd Michelle de Hey wilt horen draaien en wij niet. :p

Bellie, paas mij effe dat bandje, dan monteer ik der effe een vet stukkie van. Alleen als het mag van je matti. :)
JunKX
quote:
Originally posted by Bellie
radio?? Mijn set was niet uitgezonden toch?? :conf:


Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed).

Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is...
M5
quote:
Originally posted by JunKX
Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed).

Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is...


Jay Denham is wel een vrij groot deel uitgezonden hoor. Alleen het eerste stuk mist denk ik, want ik hoor nergens Manipulated.

al die sets zijn een gigantisch zooitje geworden. Zo mis ik speedy -j snacker & anthony rother - back home in de set van Kruse :conf:

Volgens mij draaide Gayle San ook nog crown of een andere plaat van Walder, maar die hoor ik ook nergens meer.

vaaag
Bellie
quote:
Originally posted by JunKX
Jazeker wel! Jay Denham is niet uitgezonden en in plaats daarvan werd je set uitgezonden! (onder de noemer dat het Jay Denham was, maar goed).

Ik kan je de set wel sturen ergens volgende week, ik weet zeker dat het je set is...


Hmmz... naja dat zou wel cool zijn dan :D.
Je hoeft hem niet te sturen hoor, ik zal hem wel van een ftp aftrekken vanavond! :)

Thnx!
Bailey
quote:
Originally posted by M5
Volgens mij draaide Gayle San ook nog crown of een andere plaat van Walder, maar die hoor ik ook nergens meer.


Ik heb de Gayle San set gedownload van www.livesets.com, en die klopt wel volgens mij. Ik herken daar o.a. Max Walder - Crown en Quartz - Origin, waarvan ik me vrij zeker kan herinneren dat ze die gedraaid heeft...

Er staan daar trouwens nog meer Teqnology sets voor de liefhebber... :rolleyes:

M5
quote:
Originally posted by Bailey
Ik heb de Gayle San set gedownload van www.livesets.com, en die klopt wel volgens mij. Ik herken daar o.a. Max Walder - Crown en Quartz - Origin, waarvan ik me vrij zeker kan herinneren dat ze die gedraaid heeft...

Er staan daar trouwens nog meer Teqnology sets voor de liefhebber... :rolleyes:



hmm dan ga ik die versie maar eens proberen ik heb er 1 van zon vage rel group, EXS ofzo.
Hitman
Monika Kruse was absoluut de beste van de avond, Jay Denham vond ik tegenvallen. Burkat en Gayle San waren trouwens ook lachen...
Het geluid was zoals gewoonlijk in de HMH erg goed, maar minder hard dan normaal (of lag dat aan mij?)
Publiek was trouwens beetje lauw:(

leuk feestje alltogether:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement