|
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Woowww VET VET VET!!!!! :D Hij verdient het!
Jammer dat 20 maart echt een rukdatum is, heb paar dagen erna mn belangrijkste tentamen van dit jaar, die moet ik echt halen gewoon :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TranceFool
lijkt me erg vet feestje, lekkere line-up, goede lokatie :D
zit alleen pesies weer in het weekend voor een zeer belangrijk tentamen wat ik echt moet halen, hoe kan het ook anders :( |
Primair :( |
|
|
| SnuggLe |
| Ik twijfel sowieso: of Teqnology voor Verdine, of hier in Den Haag naar Deep Dish. Wil eigenlijk Deep Dish ook wel zien, maar ben al tijden geen technofeest meer binnengeweest. |
|
|
| magrec |
IDD had het al gelezen op start2dance maar goed ik zou graag voor bellie willen gaan ik denk toch dat de rest te hard is voor mij.
ik ga 29 mei wel naar jeff mills in de HmH en 20 maart heb ik ook al een ander feestje ;) |
|
|
| SnuggLe |
Ja dat vroeg ik me ook al af!
Maar dat weet hij niet, ik vroeg het hem ook al. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Voor wie het nog niet weet:
Verdine kwam net online met als MSN naam:
Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart!
Dus........ :) Vet man voor hem! |
vet man, gefeliciteerd
kan je niet voor heel NLTA vippassen regelen :p :p :p :p :D :D :D |
|
|
| Bellie |
Bedankt jongens!! :toothless
Ben er echt vet blij mee. Helemaal niet meer verwacht en dan nu toch uit het niet mogen draaien in die Black Box! Super gewoon! Van mij kan het niet snel genoeg 20 maart zijn :D
2 Basvh: you wish :p |
|
|
| eieregooie |
| VEEEEEEEEEEEET man Bellie! (Y) |
|
|
| total woot |
| Vet Man!! gefeliciteerd :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Bellie
Bedankt jongens!! :toothless
Ben er echt vet blij mee. Helemaal niet meer verwacht en dan nu toch uit het niet mogen draaien in die Black Box! Super gewoon! Van mij kan het niet snel genoeg 20 maart zijn :D
2 Basvh: you wish :p |
gefeliciteerd, alvast veel succes gewenst joh :gsmile: |
|
|
| Optimus |
| top man! Wel cool dat je nu steeds meer aan de bak komt:) |
|
|
|
|