return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Teqnology 20/03 HMH Amsterdam (pg. 5)
View this Thread in Original format
JunKX
Zo, kaartjes zijn in de pocket. 20 Maart, here we come :)

*EDIT*

Website van dit feest is nu online. Zo te zien is Verdine gewoon toegevoegd aan de oorspronkelijk line-up. Dit betekent dat de rest maar ff moet inhouden qua tijd. :)

Mods, maak deze sticky aub.
[N]ûk|êû[Z]
lol sorry to ask this.. but can someone please give me the details for this night in english lol ... im gonna be coming to amsterdam sometime over the nect few weeks.. and i might make it this weekend :) cheers
total woot
Schrap mij maar, ben er toch niet bij :rolleyes: :rolleyes:
Sneeuw here we come :D:D
JunKX
quote:
Originally posted by [N]ûk|êû[Z]
lol sorry to ask this.. but can someone please give me the details for this night in english lol ... im gonna be coming to amsterdam sometime over the nect few weeks.. and i might make it this weekend :) cheers


Hey Dude,

Check out http://events.q-dance.nl/2004-03_20-maart_teqnology/ for all the information you need :) Hope this helps you out!!
NoisyNeil
Op 20 maart eet ik taart en krijg ik kadootjes en mag ik alweer 19 kaarsjes uitblazen hihi ;) Wel een hele stoere line-up trouwens, ... :D:D:D
Miss Proximus
quote:
Originally posted by ambs
TECHNOOOOOOOOOOOOOO!!!!! ik wil oooookkkkk!!!! kut amerika :sadgreen: nou ja, "you can't win 'm all" ;) party hard for me :D wooeeiii



ja tering zeg. wereldreizen is leuk maar als je ziet wat je ervoor meot laten!! :whip: maar jij bent nog wel teruggeweest toch? en je gaat naar WMC? (begint zeker vandaag)

ach, een sabbatical voor mij om daarna weer KEI en KEIHARD te zalen door te kunnen springen. Dat beloof ik bij deze. Geen pas op dezelfde plek, mogen ze de volgende Hurricane ook naar mij noemen :)

Iedereen Vet Veel PLEZIER en wie neit een rondje voor me rent/danst/springt/slikt/snuift of zuipt krijgt geen autowielventieldop :D

oh ennu VERDINE!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEL superwreed :) Jij bent de man van het feest, dat staat al vast. Wuo dat ik erbij kon zijn!!!!! :( :(
Ik zie je wel op mijn eerstvolgende feest (K)
HiGH_NrG
Misschien dat Verdine al stiekem even de timetable kan verklappen? :D
Ferry 0
Hier zijn ze dan gejat van q-dance.nl
Wel weer jammer dat de kanonnen weer zo vroeg draaien :( maarja dan er maar om 10 uur zijn of nie Junkx :D (of 9 uur voor Vedine :D)

21:00 - 22:00 Verdine Bel, NL
22:00 - 23:30 Billy Nasty, UK
23:30 - 00:45 Monika Kruse, DE
00:45 - 02:15 Jay Denham, USA
02:15 - 03:30 Gayle San, UK
03:30 - 04:45 Michael Burkat, DE
04:45 - 06:00 Miss Djax, NL
06:00 - 07:00 Viper XXL vs. Sven Wittekind, DE


23:00 - 00:00 Jouk
00:00 - 01:00 D.P.I. (Live)
01:00 - 02:30 Juan Sanchez
02:30 - 04:15 D-Jay-Alias & Chris King (live on synth)
04:15 - 06:00 Xanno Gallois
JunKX
quote:
Originally posted by Ferry 0
Hier zijn ze dan gejat van q-dance.nl
Wel weer jammer dat de kanonnen weer zo vroeg draaien :( maarja dan er maar om 10 uur zijn of nie Junkx :D (of 9 uur voor Vedine :D)


No problemo :D
Hitman
Ik heb ook maar een kaartje gehaald...

magrec
Verdine alvast veel succes kerel.
Laat billy nasty maar eens flink jaloers zijn :D
SnuggLe
Hmm..als ik die namen zie krijg ik eigenlijk toch steeds meer zin om toch ook te gaan techno-en, maar nu zijn de kaarten voor Everybody al op zak.

22:00 - 23:30 Billy Nasty, UK
23:30 - 00:45 Monika Kruse, DE
00:45 - 02:15 Jay Denham, USA
02:15 - 03:30 Gayle San, UK

Dat blokje, plus Bellie ofcourse, zou ik zeker wel willen zien. Rest boeit me niet zoveel, teveel gebeuk.
Denham staat vanavond btw nog in Utrecht ergens, is ook wel vet!
Ik moet hem nog steeds een keer live zien.
Oh, en mocht iemand Teqnology niet binnenkomen, Joel Mull draait in de Asta. Ook wel gaaf! Daar ga ik in ieder geval heen als ik om een vage reden het Paard uitgekickt wordt :D


Tin, Tim, we moeten vaker gaan techno-en verdomme!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 
Privacy Statement