|
Dance Parade Rotterdam 2001
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ja mensen we hebben net de Loveparade gehad, wat natuurlijk het allergrootste evenement is, maar zaterdag 11 augustus is er ook weer in Rotterdam een parade. Kwas er vorig jaar geweest en moet zeggen dat het toch wel erg gaaf is. Dit is iig het programma met de line-up.
11.00 - 12.00 Warming Up
12.00 - 16.00 de Dance Parade met 40 wagens
16.00 - 23.00 Free Party bij de Schiehaven - Lloydpier
23.00 - 5.00 Afterparty op een boot
o.a. deze DJ's: Armin van Buuren, Jose & G-Spott, KC the Funkaholic, Klubbheads, Laidback Luke, Lemon 8, Michel de Hey, Mark Doyle, Marnix, Piet Bervoets (Rank 1 duh), Providers, Quinten de Rosario and Jessie K, Rolando, Ronald Molendijk, Roog, Stef, Soul, Tom Harding.
Er zal nog wel veel meer te zien zijn, maar dit is wat ik voorlopig heb gezien, staan toch wel aardige namen tussen, en et is gratis dus das ook mooi. Een nadeel wat ik vorig jaar wel vond is dat die wagens veels te hard rijden. Ze blijven altijd maar heel even stil staan en rijden net iets sneller als dat je een beetje normaal loopt, maarja. Mensen die in de buurt van Rotterdam wonen zou ik er zeker ff naar toe gaan.
:)
Latuurrzzz... |
|
|
| Miss Proximus |
| ....zucht......love parade heimwee :( |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
....zucht......love parade heimwee :( |
Ja, ik kan et me voorstellen, daar kan je Rotterdam niet mee vergelijken :) |
|
|
| Blik |
| zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren.........:whip: :whip: :whip: een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
zoiets moeten ze GODVERDOMME in Den bosch organiseren.........:whip: :whip: :whip: een beetje vermaak voor de jeugd mag best wel een keertje ipv van stomme culturele rotzooi |
Retourtje Den Bosch - Rotterdam is toch niet zo duur???:) Je hoeft verder niks te betalen, daaro, ja alleen drinken dan. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Retourtje Den Bosch - Rotterdam is toch niet zo duur???:) Je hoeft verder niks te betalen, daaro, ja alleen drinken dan. |
waar denk je dat mijn geld naartoe is gegaan deze vakantie........naar salou........:(:( |
|
|
| Partyhardy! |
He relaxte info Trancefool! :D (je hebt echt de hele dag lopen "surfen" hè? ;)
by the way; Tiësto zal hier ook van de party zijn en hier weer (net als vorig jaar) zijn nieuwe Solo-tour gaan openen :D (dus hij staat ook weer solo op die kar, dus dat is vet :D )
En ook de rest van de black-hole clan zal aanwezig zijn; Dazzle,Montana en Cor fijneman!
idd die wagens reden wel wat hard ja vorig jaar maar ja toen was het super heet dus dat scheelt wel (zweten als een gek :p ) maar ja om 16.00 staan ze gelukkig stil daar op die pier en daar is het ook super vet vooral ook weer als het donker wordt!
Dus.... dit (gratis :D ) feessie mag je zeker niet missen! :D |
|
|
| Miss Proximus |
| ey Blik........Den Bosch........Impulzzzz??????? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ey Blik........Den Bosch........Impulzzzz??????? |
ja, is wel tof, maar voor de rest gebeurt er helemaal niks hier in den bosch, ook is Impulz niet helemaal mijn muziekstijl, al was Impulz op 17 februari wel tof natuurlijk........maar stel je voor als daar nou zo'n feessie als innercity zou komen.........dat zou echt MEGA zijn |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
He relaxte info Trancefool! :D (je hebt echt de hele dag lopen "surfen" hè? ;)
by the way; Tiësto zal hier ook van de party zijn en hier weer (net als vorig jaar) zijn nieuwe Solo-tour gaan openen :D (dus hij staat ook weer solo op die kar, dus dat is vet :D )
En ook de rest van de black-hole clan zal aanwezig zijn; Dazzle,Montana en Cor fijneman!
idd die wagens reden wel wat hard ja vorig jaar maar ja toen was het super heet dus dat scheelt wel (zweten als een gek :p ) maar ja om 16.00 staan ze gelukkig stil daar op die pier en daar is het ook super vet vooral ook weer als het donker wordt!
Dus.... dit (gratis :D ) feessie mag je zeker niet missen! :D |
Ja, idd vorig jaar was het superheet. Kwas helemaal kapot. Beter dat Tiesto komt, vorig jaar was echt stoer achter zijn wagen. Achter elke wagen liepen wel wat mensen, iets van 20 meter. Maar bij Tiesto liep er een gang achteraan van 200 meter ofzo, echt VET:D :D
Uiteraard ook zeer mooi dat Dazzle Montana en Cor er ook zijn.
BTW: kheb allemaal gewoon van een site afgehaald hoor:p |
|
|
| Dj Lex |
Ja geweldig, daar ga ik dus echt wel heen he, dat is geweldig.
Lekker dicht bij huis. Waar precies Trancefool? Stad of Zuidplein? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja geweldig, daar ga ik dus echt wel heen he, dat is geweldig.
Lekker dicht bij huis. Waar precies Trancefool? Stad of Zuidplein? |
Ja tis een hele lange route, anders dan vorig jaar geloof ik, want op de Mullerpier wordt toch gebouwd??
Check deze site, kan je precies de route zien:D http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/ |
|
|
|
|