return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Dance Parade Rotterdam 2001 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dr Mystical
Natuurlijk ben ik er ook. Waarschijnlijk voornamelijk bij de wagen van Tiesto, die waar Tom Harding draait en die van Olympiade uitzendbureau. Lekker feesten, ik kan niet wachten.
Eye-Riz
HALF UTRECHT IS VAN DE PARTIJ!!! (of moet ik nu party zeggen?) :D :D :D
TranceFool
We hebben al:

DR Mystical
Klubbdemon
De Bouma-Brothers
Miss P ??
Partyhardy!
Dagobert
Eye-Riz
Remy D ??
Robverf
Ikke

Tgaat gaaf worden, khoop alleen wel dat we niet van dat tyfusweer als dat het nu is :(:(
Eye-Riz
Kom op, met zijn allen gewoon positief denken, dat drijft de wolken uit elkaar :D :D :D
Jukx
Count me in!

Ik ben nu keihard positief aan het denken trouwens! :eek:
Partyhardy!
Echt tof zeg dat er weer zoveel lui gaan! ik vind het zo relaxt die vakantieperiode, echt iedere week weer een tof feest waar je naar toe kan leven! Ik heb er ook al weer zo'n zin in! Nog maar 4 daagjes! Yes! :p ;) :D
TranceFool
DR Mystical
Klubbdemon
De Bouma-Brothers
Miss P ??
Partyhardy!
Dagobert
Eye-Riz
Remy D ??
Robverf
Nila.nl
Jukx
Ikke

Het wordt zaterdag beter weer. Maar 15% kans op regen, dus waarschijnlijk droog met af en toe een zonnetje :)
AFTERNATIVE
Ik ga ook met 2 anderen,maar 1 probleem ,met de bus in rotterdam komen lukt nog wel ,maar alsk dan in de metro stap vattik niet meer waar ik heen moet ,en ik kan denk ik zeker de TIËSTO wagen niet vinde ,maar ik ga het gewoon probere
TranceFool
quote:
Originally posted by AFTERNATIVE
Ik ga ook met 2 anderen,maar 1 probleem ,met de bus in rotterdam komen lukt nog wel ,maar alsk dan in de metro stap vattik niet meer waar ik heen moet ,en ik kan denk ik zeker de TIËSTO wagen niet vinde ,maar ik ga het gewoon probere

TIP VAN DE DAG :D:D:D:D: Ga op de Coolsingel staan!!!!! Aan het einde van de Coolsingel gaan ze draaien. De Coolsingel bestaat zeg maar uit twee straten. Dus je kan ze eerst allemaal zien langskomen en dan loop je naar de overkant en ga je achter de wagen aan die je erg graag wil horen ;););):D:D:D:D. Deden wij vorig jaar ook en werkt goed!!!! :)

Als je dus met de metro gaat moet je bij "Beurs" uitstappen en dan moet je naar "De Koopgoot". Ik hoop dat je daar weles van gehoord hebt en anders moet je het gewoon aan iemand op straat vragen :)
Dago "B" Duck
Als je een beetje op tijd gaat, staan de wagens nog stil en kan je dus daar gaan staan waar de eerste voorbij rijdt. Komt Tiesto vanzelf langs. :)

AFTERNATIVE
Ok dan ,TNX!, ik weet dan zelf nog niet hoe ik op coolsingel moet kome ,maar kweet zeker dat die ene die meegaat dat wel weet ,dus het gaat helemaal goedkome
AFTERNATIVE
diz btw de eerste x datik erges heen ga (kben 16) vanaf mn 13e wil ik TIËSTO al int eggie zien draaie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement