return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Dance Parade Rotterdam 2001 (pg. 3)
View this Thread in Original format
Dr Mystical
quote:
De Danceparade kost helemaal nix hoor ;), als je dat bedoeld.


Helaas heb je ook nog zoiets als treinkaartje en kosten voor drank ;) Neem aan dat ze dat bedoelt. Nou nog drank zat hier :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Dr Mystical
Ik wil je best sponsoren, maar wat krijg ik er voor terug :stongue:


Dit is wel een inkoppertje hè? :p

hmmmmmm....aangezien jij mij dan sponsort, moet ik maar reclame voor jou maken.......ik draag dan een t-shirt met jouw foto en naam erop...reclame genoeg? :D
Dago "B" Duck
Ik kan wel 2 'snoepkes' en een fles water missen. Moet je alleen zelf nog een lift uit het hoge noorden regelen, want daar kom ik niet langs en eventueel een boterham met pindakaas smeren.:D
Dr Mystical
quote:
Originally posted by Miss Proximus


Dit is wel een inkoppertje hè? :p

hmmmmmm....aangezien jij mij dan sponsort, moet ik maar reclame voor jou maken.......ik draag dan een t-shirt met jouw foto en naam erop...reclame genoeg? :D


Ik dacht meer aan iets anders :D
:whip: :whip: :whip: :whip:
Klubbdemon
nog maar een weekje en dan hopen dat het leuker is dan vorig jaar!!!<

naar mijn mening was het 2 jaar geleden beter namelijk!

rijdende gebeure was wel leuk, maar vond persoonlijk dat het stil staande zooitje maar saai was.


en NIET regenen AUB!
:)

vette oude muziek
daar wacht ik op!
Akira
quote:
Originally posted by Blik


ja, is wel tof, maar voor de rest gebeurt er helemaal niks hier in den bosch, ook is Impulz niet helemaal mijn muziekstijl, al was Impulz op 17 februari wel tof natuurlijk........maar stel je voor als daar nou zo'n feessie als innercity zou komen.........dat zou echt MEGA zijn


kom op zeg....boeien als er in die stad niks te doen is...dan ga je er zelf toch heen reizen??het kost je 20-30 piek meer.een feest kost toch al rond de 60-75 piek dan kan dat geeltje aan vervoerskosten er ook wel bij.Ga gewoon reizen doet de rest ook altijd...
Partyhardy!
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb de route van de wagens gevonden.

ZO, HEHEHE, jullie mogen me wel dankbaar zijn (eindelijk weer eens een nuttige post van mij). Dit is dus de alfabetische volgorde en niet de volgorde waarin ze gaan rijden!!!!!!! Nu kunnen jullie dit allemaal lekker uitprinten en zaterdag meenamen, zodat je nix mist
:D :D :D


Latuurrrzzzz...


Hé super chill TranceFool! dat moet veel werk geweest zijn?! iig super bedankt! ;) :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Partyhardy!


Hé super chill TranceFool! dat moet veel werk geweest zijn?! iig super bedankt! ;) :D

Ik heb het uiteraard ook voor mezelf gedaan :p :D
TranceFool
Maaruh, wie gaan er eigenlijk allemaal?????
Bouma-Bros
Tuurlijk zijn we van de partij!!

Remy D
Kanker ik hoop dat ik nog vrij kan krijgen. :rolleyes:
Robvef
Ik ben er ook, ik sta op de Coolsingel. Wij blijven waarschijnljk gewoon op 1 plaats. kheb er superzin in. Goede afsluiter van mijn vakantie. En daarna weer hard werken.

Laterzz
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement