|
Dance Parade Rotterdam 2001 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Robvef
Wat dach je van voor het Stadhuis. Is niet moeilijk te vinden. Dat zou iedereen toch wel kunnen vinden of niet? |
Vinnik een hele goeie, das bij de Coolsingel, duzzzz...... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Vinnik een hele goeie, das bij de Coolsingel, duzzzz...... |
en de tijd! :D das ook niet onbelangrijk :p (zie DV) :)
iemand een idee? |
|
|
| TranceFool |
| Ik heb met vrienden om 13.00 uur in Rotterdam afgesproken. Ze starten om 13.00 uur. Dus misschien is 13.30 uur een goeie tijd. Kwartiertje later komt dan denk ik de eerste kar aan. Of heeft iemand iets anders in gedachten? :) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Ik, Eye-Riz en de rest van de Nexus-gang zijn te herkennen aan onze zwarte T-shirts met als logo mijn signature, als het me tenminste nu gelukt is om die bij m'n posts te zetten.:toothless |
|
|
| Optimus Trance |
man, ik wil er best bij zijn, maar ik moet werken!!!:(:mad:
Als ik al zou gaan, ben ik er op zn vroegst om 2200 uur, ja dan heb t nie veel zin meer:( |
|
|
| TranceFool |
| Hmmm, volgens mij hebben maar weinig mensen hier zin in een meeting, aangezien we een hele lijst hebben met namen en dr maar twee replyen, beetje vaag |
|
|
| Dr Mystical |
Ik vind een meeting best, maar 1 uur vind ik wel wat laat. Van 11 tot 12 is de warming up en om 12 uur barst het los. Om 12 uur zou ik dus wel zo'n beetje bij de Boompjes willen zijn.
Misschien wat eerder afspreken. Wat dachten jullie van half 12 of 12 uur? |
|
|
| TranceFool |
| Mij lijkt et et beste als we gewoon bij het stadhuis afspreken. Dat is bij de Coolsingel en daar komen ze 2x langs. Kan je ze eerst voorbij zien komen en daarna er achteraan springen. Als ze 12.00 uur weggaan lijkt me 12.30 een mooi tijd voor het stadhuis toch??? |
|
|
| arno |
| kunnen we niet gewoon s'avonds ergens afspreken op de schiehaven. Of blijft iedereen maar tot 4 uur? |
|
|
| Dr Mystical |
| Ik ben wel om 12:30 bij het stadhuis (te herkennen aan onze drankvoorraad en aan het tshirt "De echte doe-het-zelver ken niet zonder bier). Zie jullie daar. |
|
|
| Glaniskanis |
Hey geinig ik heb net afgesproken met een maat dat ik ook ga :D
LOL
Nu nog :p
Maar ja moet morgen eerst werken dus ga hier pas om 13:00 ofzo weg
Geen meeting dus
Iedereen veel plezier :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| TranceFool |
| Nou ik loop gewoon langs het stadhuis om 12.30. Ik kijk wel wie ik zie. Je kan mij iig herkennen aan een blauw shirt met een lichtblauwe broek en grijze schoenen. En ik heb zwarte korte stekeltjes (kapper was uitgeschoten :P) en ik heb een wit tassie op mn rug. Naja lekker duidelijk. Ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik iemand tegen kom, maarja. Ik zie wel. Als je denkt dat je mij ziet moet je natuurlijk keihard TRANCEADDICT schreeuwen :D:D:D:D |
|
|
|
|