|
Dance Parade Rotterdam 2001 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
diz btw de eerste x datik erges heen ga (kben 16) vanaf mn 13e wil ik TIËSTO al int eggie zien draaie |
Gewoon naar de Coolsingel, dan kan je em niet missen, komt iedereen 2x voorbij :). Het dichtsbijzijnde metro-station is "beurs". En dan is het nog 2 minuutjes lopen naar de koopgoot, waar de Coolsingel is. Kan bijna niet missen :) |
|
|
| arno |
| Ik ben zeker ook van de partij, lekker geen vervoerskosten en als ik dorst krijg kan ik desnoods gewoon wat uit mn eigen ijskast gaan halen. De boompjes is echt bijna tegenover mn huis. Vorig jaar was het ook super vet dus ik hoop dit jaar weer!!! |
|
|
| Dj Lex |
Hey bedankt die info had ik ook nodig
Ik ga alleen voor Tiesto. |
|
|
| M_Peror |
Verdomme dit jaar geen FFWD voor mij, vertrek vrijdagochtend naar Spanje (ook niet slecht natuurlijk). Ben afgelopen 2 jaren wel geweest: vorig jaar was echt gaaf -- perfect weertje, geweldige sfeer, ben ff helemaal uit mijn dak gegaan. Als ik de weerberichten moet geloven hebben jullie (= degenen die gaan) dit jaar niet zoveel geluk ben ik bang... maar ik zal aan jullie denken vanaf het strand. :D
Afternative/Lex: Wat ik vorig jaar heb gedaan -- voor de start ff alle trux langswandelen, dan bij de eerste blijven als ze gaan rijden. Dan de rest van de dag telkens als je het wel ff gehoord hebt laat je je een truck afzakken. Zo heb ik over de hele dag alle trux gehad. Ben het langst blijven plakken bij Armin en Tiesto uiteraard. Na de laatste truck was het al ver in de middag en waren we bijna bij de pier -- ff snacken bij de Mac en weer terug naar de pier -- precies goed.
Overigens was Tiesto 's avonds vanaf de pier op z'n allerbest: heb daar echt helemaal staan flippen!!! :eyes: Dat soort optredens is dus de reden dat ik al jaren gek ben van Tiesto...
(Zucht) :rolleyes: Ik krijg er zo weer helemaal zin in. Volgend jaar plan ik m'n vakantie maar om FFWD heen denk ik... |
|
|
| Dj Lex |
| Sorry hoor heb niet alles gelezen, maar waar beginnen ze nou? Coolsingel he? |
|
|
| M_Peror |
| Nog ff aanvullen: (TIP) het is echt de moeite waard om er vanaf de start bij te zijn so try...! |
|
|
| Dr Mystical |
| quote: | Originally posted by arno
Ik ben zeker ook van de partij, lekker geen vervoerskosten en als ik dorst krijg kan ik desnoods gewoon wat uit mn eigen ijskast gaan halen. De boompjes is echt bijna tegenover mn huis. Vorig jaar was het ook super vet dus ik hoop dit jaar weer!!! |
He Arno, als ik dorst heb kom ik ook wel wat bij jou halen. ;) |
|
|
| Dago "B" Duck |
| Waar is de meeting nou??? :cool: |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Dago "B" Duck
Waar is de meeting nou??? :cool: |
word denk ik een beetje heeeel moeilijk, maar goed zou wel tof zijn! :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Sorry hoor heb niet alles gelezen, maar waar beginnen ze nou? Coolsingel he? |
LEX, LEER LEZEN!!!!!!! :D:D:D:D, pagina 2, speciaal voor jou!:) |
|
|
| TranceFool |
| Ik denk dat we het beste op de Coolsingel kunnen meeten, maar waar??? De Mac???? Het probleem is dat veel mensen de weg niet kennen in Rotterdam (ikke gelukkig wel :p). Noem maar iets!!!! :) |
|
|
| Robvef |
| Wat dach je van voor het Stadhuis. Is niet moeilijk te vinden. Dat zou iedereen toch wel kunnen vinden of niet? |
|
|
|
|