return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Dance Parade Rotterdam 2001 (pg. 2)
View this Thread in Original format
NILA.NL
Ik hoop dat het weer zo'n heftig feest wordt als vorig jaar en dat ook dit jaar het weer een beetje mee wil werken!!!

Remember last year...

Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Ja tis een hele lange route, anders dan vorig jaar geloof ik, want op de Mullerpier wordt toch gebouwd??
Check deze site, kan je precies de route zien:D http://www.ffwdheinekendanceparade.nl/


Hey bedankt he Trancefool, daar heb ik wat aan.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by NILA.NL
Ik hoop dat het weer zo'n heftig feest wordt als vorig jaar en dat ook dit jaar het weer een beetje mee wil werken!!!

Remember last year...



ja echt hè?! wat een sfeer en lekker weer hadden we toen! nice pic by the way! ik heb er al weer zo'n zin in! al die mensen op straat helemaal los! maar goed eerst DV! :D
TranceFool
Ja idd, cool plaatje

Kben benieuwd wanneer er meer over de parade bekend wordt gemaakt, want er zijn 40 wagens (wij willen meer DJ's weten). Vaak draaien er ook DJ's van groe discotheken. Kgeloof dat ze van Lexion, Zillion en nog een paar ook komen (weet ik nie meer precies)
Dr Mystical
De Dance Parade in R'dam is echt vet. Vorige jaar ben ik voor het eerst geweest. Ben toen de hele tijd bij de truck van Lexxion geweest (nog mooi een gratis zonnebril gehad :) ). Moest vorige jaar wel vroeg wel, omdat ik op vakantie ging:( . Dit jaar alle tijd, ga ik mooi bij Tiesto lopen/dansen. Nu al zin.

Zie je daar
TranceFool
Ik heb de route van de wagens gevonden. Ik woon vlakbij Rotterdam, maar ik weet ook niet alle namen, dus vraag me maar niet waar wat is. Dan ga je het maar lekker opzoeken :p :p :p :p

- Start Boompjes 12:00 uur
- Nieuwe Leuvebrug
- Schiedamsedijk
- Coolsingel
- Keerpunt (Stadhuisplein)
- Coolsingel
- Schiedamsedijk
- Witte de Withstraat
- Eendrachtsplein
- Nieuwe Binnenweg
- Heemraadssingel
- Pieter de Hoochweg
- Westzeedijk
- Sint Jobsweg

Aankomst eerste wagen eindlokatie: 16:00 uur.

Volgens mij een beetje dezelfde route als vorig jaar. Alleen eindigen ze niet bij de Mullerpier want die wordt volgebouwd.


LINE UP (pff ik ga lamme handen krijgen (kon niet kopieren plakken))


Armin van Buuren / United : Armin van Buuren (Trance)

Back2school: Bas & Ram, Rob & MC Joe, Paul Elstak, Dark Raver, MC Ruffian, Stanton (Old Scool Classics)

Beats Included: Bas O The Funky Bastard, Jeroenski, Francesco, Nuno dos Santos, Denniz, Cleon (????)

Black Out Entertainment: V-rus, Squeezer, Evil Activities, Wishmaster (Hardcore :P:P:D:D)

Blackhole Recordings / Maxim : Cor Fijneman, Montana, Le Blanc (Space Age, Freedom, Wildlife)

City Parade Luik: Marco Baily (????)

Club Risk: resident Risk DJ's Roog, Eric the Man, Richerd (Real House Music)

Desire: Klubbheads (Dance, Club)

DNW: Quinten de Rosario, Rasheed Benjamin & Friends (Latin House)

Dubfoundation: Mark van Dale (Dance)

Extrema: Q-Lock, Don Londi, Dexter G ("tijdloze muziek")

Ferry Corsten: Ferry Corsten (duh :P) (Trance, Progressive, Club)

Flugel (laatste truck met DJ's zichtbaar achterop): Tom Harding (YEAH), DJ Flugel, Miss Promise, 2 o'clock Ron (Hardhouse)

FFWD Heineken: Mausse, Michel de Hey (Funky Techhouse, Techno)

Groove Lounge: Zoe Noa ft. Michelle David, Sebastian Leger, Funk d'Void, MC Cupid (Groovy Techno, House)

La Rocca: Jack, Marco (????)

Lexion: Jose, Andre, Stephan, Calvin, Jochen, Albert (Club, Trance)

Lift Off: Mark Doyle, Jani, Soul Providers (Groovy Techno, House)

Livingroom: Quest, Guido-E, Mervin Graves (????)

Loveland ft. T-Dansant: Marnix, Roog, Godard, Tommy, Freek Afwas (hahaha, wie is dit??? :D:D:D) (Garage t/m Techno)

Makita: David V, Just, Bas, Richard (Hardcore, Techno)

Ministry of Dance: Ton TB, Mike S, Eelko, Derek (Progressive, Clubtechno)

Nighttown: Michel de Hey (Funky Techhouse)

<> Dance Theatre: Tommy Barry, Mark van Dale, Jose (afterparty in Den Haag)

Olympia Uitzendbureau: Winnaar DJ Contest Finale Nighttown (????) COOL!

Party Package: Balearic Barth, Jerome, Frank Farell (van Deepdance tot Techno)

Zuidhollandse Popunie: Surprise!!! (yeah sure) (zo afwisselend mogelijk)

DJ Promiss: DJ Promiss (Club en Techno)

Rodenburg: DJ Hein, Cor, Lauret, Thyo (Swingbeat)

Silly Symphonies: Stef, Laidback Luke, Lemon 8, Jefferson, Frederik (Electisch)

TIESTO SOLO :D:D:D:D: TIESTO (Trance, Progressive)

Time Out: Mental Theo (lache), Mike Eskayar, Arjan, Ricardo, Felix (Club, Techno, Progressive)

TMF: TV opnames (Club and more)

Tripple Vision: Origin, Lexicon, Fusion, Dreazz, Harsh, D-Virus, Flipjack Perry, L'Amour and MC Dart (Breakbeat, Drum & Bass, 2 step)

Upfront: Damon Wild, Joachim, Seutek and guests (Techno)

Verse Geesten: Ronald Molendijk (Club)

Zillion: DJ Kevin (Techno, Trance)


Nou, het is denk ik wel duidelijk: Wagen, DJ's, Stijl (die niet altijd bekend is)


ZO, HEHEHE, jullie mogen me wel dankbaar zijn (eindelijk weer eens een nuttige post van mij). Dit is dus de alfabetische volgorde en niet de volgorde waarin ze gaan rijden!!!!!!! Nu kunnen jullie dit allemaal lekker uitprinten en zaterdag meenamen, zodat je nix mist
:D :D :D


Latuurrrzzzz...
Dr Mystical
Ik weet niet wie de winnaar is van de DJ Contest in Nighttown, maar wel de tweede plaatser (die dus ook draait op de wagen), nl Marky V.
NILA.NL
Bedankt dat je hier een lamme hand voor over had... dit is info waar je iets mee kunt.... Het gaat echt helemaal TOP worden volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TranceFool
quote:
Originally posted by NILA.NL
Bedankt dat je hier een lamme hand voor over had... dit is info waar je iets mee kunt.... Het gaat echt helemaal TOP worden volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DANK U :D :D :D :D

Maar wie is in Godsnaam "Freek Afwas" HAHAHAHAHAHA, echt DROGE naam :D :D :p :p
Miss Proximus
Ik krijg m'n loon pas rond de 15e :(

wie wil mij sponsoren? :D

Dr Mystical
Ik wil je best sponsoren, maar wat krijg ik er voor terug :stongue:
TranceFool
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik krijg m'n loon pas rond de 15e :(

wie wil mij sponsoren? :D

De Danceparade kost helemaal nix hoor ;), als je dat bedoeld.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement