return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Armin Van Buuren @ DOME Tel Aviv 09-01-2004
View this Thread in Original format
yaman
ארמין מגיע לתל אביב ב 9 לראשון 2004 בדום בתל אביב לסט של 4 שעות

אין לי מושג לאיזה גילאים זה אבל זה יהיה יקר
flashgo
quote:
Originally posted by yaman
ארמין מגיע לתל אביב ב 9 לראשון 2004 בדום בתל אביב לסט של 4 שעות

אין לי מושג לאיזה גילאים זה אבל זה יהיה יקר


אתה בטוח שזה ה-9 בינואר ולא ה-2 בינואר?

מאיפה המידע?
AnthemFreak
ארמין בעעעע
H.A.
quote:
Originally posted by AnthemFreak
ארמין בעעעע

ארמין באאאא! :D ;)
מקווה מאד שזה ל-18 פלוס
Origin
The trance GOD have came 2 the holy land:toocool:
DjChook
הגיע הזמן שזה יהיה בסטיקי של המסיבות

נמאס כל יומיים לראות פה טרד על תאריך של מסיבה :)

לפחות לדעתי
warpedd_
זה לא בכבוד של ארמין להיות ביחד עם דיג'יי מסיבת חיילים
..
:(
:)
Rising
טוב דיברנו על זה כבר לא?..

מקום: דום, תל אביב.
שעה: 11...
גילאים: 23 +
מחיר: סביבות ה-120 שקל..
תאריך: תשעה בינואר 2004... !
DJ Alex E.
מהההה?עוד פעם 23+?יאללה נמאס לי כל המסיבות הטובות זה 23+ איזה חרא!גם קורסטן היה לגילאים האלה אוףף נראה לי אני אצטרך לכחות עוד כמה שנים גדי להיכנס למסיבה טובה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
מהההה?עוד פעם 23+?יאללה נמאס לי כל המסיבות הטובות זה 23+ איזה חרא!גם קורסטן היה לגילאים האלה אוףף נראה לי אני אצטרך לכחות עוד כמה שנים גדי להיכנס למסיבה טובה


להההה :D

Black-Dragon
איזה זיין עם נקסט האלה...אני אסגור שבת כשארמין יגיע...אבל הפעם אני יעשה הכל בכדי להגיע..לא כמו שויתרתי על פרי :)
ארמין שלי או ארמין!!!!!!
שולטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
:disbelief
Tarantula
quote:
Originally posted by Black-Dragon
איזה זיין עם נקסט האלה...אני אסגור שבת כשארמין יגיע...אבל הפעם אני יעשה הכל בכדי להגיע..לא כמו שויתרתי על פרי :)
ארמין שלי או ארמין!!!!!!
שולטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטט
:disbelief

תיקח אותי תיקח אותי תיקח אותי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement