|
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| basd |
And Cave does it again!
Cave - The carima EP
Zelfde kuttrommeltjes, zelfde voorspelbare kutopbouw, andere gejatte strontvocal.. Weer een absolute topper!
Genieten maar! |
|
|
| sndh |
geen idee van wanneer ie is, maar zeker een tip:
Peter Martin - Co-Da
verder:
Jamie Stevens - The night before (incl. Momu rmx) |
|
|
| basvh |
| Mauro Picotto - TaoTek Poe he wat een vet nummer, heerlijk gewoon. |
|
|
| ahp2002 |
kreeg weer een promo cd-r via de post binnen van Banshee
vette tracks!!!
Antidote - Sciabada (original)
Antidote - Sciabada (remix)
Push - Electric Eclips (Tranqua Remix)
Airwave - Ladyblue (original beat)
Airwave - Ladyblue (1992 beat)
er stond nog wat meer op.. maar bovenstaande tracks, vooral antidote is OMG :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
Mauro Picotto - TaoTek Poe he wat een vet nummer, heerlijk gewoon. |
Nog steeds niet gehoord potverdorie :)
Is ie hard of valt het mee? |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by basd
Nog steeds niet gehoord potverdorie :)
Is ie hard of valt het mee? |
qua hardheid net zoiets al bagaette (hoe schrijf je dat ook al weer? Mijn frans is niet echt tres bon) |
|
|
| Optimus |
| mwaahhhh, vind m niet zoals Bagguette hoor. Vind m meer van Codebreaker niveau. Maar ja, ik weet niks van muziek:thepirate |
|
|
| TranceFool |
Ja Tao Tek roelt hard!!! Op Innercity ben ik echt flink uit mn dak gegaan op dit nummer!!! :D Die break is erg stoer, 4x die bass en dan los hehe..
Ik kwam net dit plaatje tegen:
ZZINO :: ABAJARE / STOEPIE :: Session [Import]
A en B vind ik beide erg lekker maar als ik moet kiezen na 2x luisteren vind ik de B-kant toch iets beter, lekkere techno |
|
|
| basvh |
| flame me maar, i dont really care. Toxic van Britney Spears is best lekker nummertje! |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by ahp2002
kreeg weer een promo cd-r via de post binnen van Banshee
vette tracks!!!
Antidote - Sciabada (original)
Antidote - Sciabada (remix)
Push - Electric Eclips (Tranqua Remix)
Airwave - Ladyblue (original beat)
Airwave - Ladyblue (1992 beat)
er stond nog wat meer op.. maar bovenstaande tracks, vooral antidote is OMG :) |
Idd.. erg lekker allemaal! Ik vind Antidote een erg goed project van M.I.K.E. & L-Vee, de vorige (vooral Paraglider) was ook top! |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by ahp2002
kreeg weer een promo cd-r via de post binnen van Banshee
vette tracks!!!
Antidote - Sciabada (original)
Antidote - Sciabada (remix)
Push - Electric Eclips (Tranqua Remix)
Airwave - Ladyblue (original beat)
Airwave - Ladyblue (1992 beat)
er stond nog wat meer op.. maar bovenstaande tracks, vooral antidote is OMG :) |
eej, die zijn ook net gereld :crazy: toeval?! ;) |
|
|
|
|