|
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Chicane
San - XLR8
Gruwelijk heerlijke plaat die al naar mijn weten een maand ofzo gespaait wordt her en der, maar echt super kippenvel bij het horen van deze. Zo mogen we het horen San! San Project Remix alleen net effe minder dan het origineel. |
!Eens
Gruwelijk lekkere plaat, hoor hem nu ook ja! |
|
|
| Chicane |
Anarcrusan - In My Mind
Stond op de cd van Filterheadz, is opzich een heel envoudig en repetent nummer, maar dat maakt het juist zo heerlijk.
Het nummer wat daarna komt:
Sinesweeper - Eyes Wide Open
Ook niet misselijk deze plaat, erg mooi gedaan |
|
|
| Bailey |
Alegria - Cuba Libre (Jeff Bounce & Tim J remix)
Gleave Dobbin - Penetration (Gleave Dobbin & Phil Johnston Mix)
Paul Jackson - The Push (Wally Lopez remix).mp3 |
|
|
| TranceFool |
http://www.marcelwoods.com/mw/home.htm
Klik op die liveset en spoel door tot de 23 minuten ;)
op de tracklists staat alleen: ???? - Ventricle
dacht dat het de nieuwe Marcel Woods vs. S.H.O.K.K. is, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
tis iig een erg vet nummertje :D
The Freak - Rising Angel
vind ik ook een erg lekker plaatjes, vol energy.....doet me denken aan PvD @ Innercity :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TranceFool
http://www.marcelwoods.com/mw/home.htm
Klik op die liveset en spoel door tot de 23 minuten ;)
op de tracklists staat alleen: ???? - Ventricle
dacht dat het de nieuwe Marcel Woods vs. S.H.O.K.K. is, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
tis iig een erg vet nummertje :D |
Lijkt dit nummertje een beetje op een marco v productie. Want iemand die bij een platenzaak in Eindhoven werkt heeft een nummer gemaakt en die lijkt redelijk op een marco v productie en marcel woord en marco v draaien hem nu redelijk vaak. Ik kan de set niet luisteren dus ik weet niet of het dit nummer is. Hij klonk in ieder geval goed toen hij hem liet horen (was overigens nog niet af toen) |
|
|
| MennoB |
| ik had het gisteren ff nagevraagd en dit is zijn nummer. hij vond het wel vet dat hij nu in deze tread staat. ze weten nog niet onder welke naam hij komt.... |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MennoB
ik had het gisteren ff nagevraagd en dit is zijn nummer. hij vond het wel vet dat hij nu in deze tread staat. ze weten nog niet onder welke naam hij komt.... |
lol, ik weet nu ook van wie die is ja.....;)
denk dat deze plaat het wel eens goed kan gaan doen als ie gesigned wordt :) |
|
|
| basd |
Een erg lekker progressive breaks-plaatje:
D:Facto - Breaks EP
Bijzonder vette tech-house plaat, al wat ouder (zelf heb ik em al een tijdje maar nu weer op OD te koop) :
Jerome - Audio Illusions EP
En mijn toptechnoplaat van de maand deze keer:
Chris Liebing & Umek - Next try (Ben Sims remix) :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
Het is weer tijd voor een master TUNE! :crazy: :tongue3 :cool:
Powerplant - Blame (Luke Chable Remix)  |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by TranceFool
lol, ik weet nu ook van wie die is ja.....;)
denk dat deze plaat het wel eens goed kan gaan doen als ie gesigned wordt :) |
Wie dan... |
|
|
| basd |
Nog maar eentje van mijn kant (je moet wat als je een stageverslag aan het schrijven bent) :
Marco Repetto - Kalydra [Inzec 016]
Release op Inzec (nee, geen Intec, dit is een klein Zwitsers label). Wist eerst niet zo goed wat ik ervan moest vinden, maar ik vind de B2 (M7.D, over vreemde namen gesproken) toch wel behoorlijk lekker!
Behoorlijk diepe techno, beetje vaag ook, niet echt een plaat om de hele 6:30 uit te laten lopen maar denk wel dat deze nog een keer gekocht gaat worden.. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Het is weer tijd voor een master TUNE! :crazy: :tongue3 :cool:
Powerplant - Blame (Luke Chable Remix) |
hmm die moet ik snel horen dan...
hier nog 1
Central Rush - Out of Focus :crazy: |
|
|
|
|