return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 17)
View this Thread in Original format
Creamfields23
Dirty Bass - Emotional Landscape

Weer eentje waar je echt iets op moet bewegen en op vinyl te hebben.
eieregooie
quote:
Originally posted by basvh
Ferry Corsten - Right Of Way

In de clip zie je eieregooie ook nog ff in beeld! Dan staat ie vooraan bij het hek!


Klopt! En Glanis ook ff als je heeel goed oplet ;) Naast mij ergens...

Heeft iemand em toevallig voor mij op z'n pc staan? :D Of weet iemand waar ik em kan halen maybe? Hij staat nog nie op ferry z'n site...
sndh
vroeg opstaan heeft zo zijn voordelen:

gdjb, essentials :
- subsphere - beautitude :eyespop: :eyespop: :crazy:
- pinkbox special - the french don't cry :eek: :eyes: :tongue2
Frenk
ik zal ze eens downloaden effe checken hoe vet ze zijn...
basd
Even twee diepere technotracks om de ochtend lekker mee te beginnen:

DJ Preach & Mateo Murphy - Deeper thoughts [PACIFIC TECHNICS 002]
Johannes Heil - Forever [KANZLERAMT 100]

Die tweede is de 100e release van Kanzleramt, een lekker plaatje met verder nog tracks van Alexander Kowalski, Diego en Heiko Laux, maar die van Heil springt er voor mij absoluut bovenuit, wat een heerlijke diepe plaat zeg :)

Enne Timmie, je had gelijk over Electric Envoy - Channels of life.. vooral die B-kant is echt superlekker (voor zover ik van die klotesample kan beoordelen :) )
ahp2002
F Massif - Somebody (Ferry Corsten Remix)

beste ferry remix sinds tijden, ben echt helemaal gek geworden toen die gedraaid werd op TE
sndh
weer wat voor iedereen om uit te zoeken:

- Ashtrax - Extreme Control :crazy:
- Filterheadz - Blue Car
- Haak - Bass Shuttle
- Derek Howell - Frozen / Fonding :eek:
- Menno de Jong - Guanxi <<< TA-er?
- Luke Chable - Melburn
ahp2002
quote:
Originally posted by sndh

- Menno de Jong - Guanxi <<< TA-er?


vette track idd :), hij draait ook in eindhoven deze vrijdag.. zijn demo was ook demo of the month bij Ministry Of Sound radio.. goed gedaan!
basd
Woehoe, de opvolger van Latin Lovers is gearriveerd..

Alegria - La luna.. Monika heeft weer wat te draaien de komende tijd.

Voor de verandering eens een keer een Latin-georienteerde vocal over een tribal technotrackje..

En het ergste is dat ik die kutplaat de hele dag niet meer uit mijn hoofd krijg.. AAAAAAARRRRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!!
tijs08
ook wat nieuwe

Steve May - Open Day (Luke Chable Remix) :eyespop: :eyespop:

echt niet normaal hoe die gast kan produceren!! geen wonder dat in een Sasha set van 4 tunes er 3 van hem zijn (Sasha@Kiss100Jan31,2004)

Chris Cowie - Untitled
Pinkbox Special - The French Dont Cry
Mell O'Ween - The King
Derek Howell - Frozen
U2 - Electrical Storm (.. Remix) :thepirate

Ding Chavez
Niet prog, meer marcheer muziek, maar hij hakt er lekker in :)

Britney Spears - Toxic (Felix da Housecat's Club Mix)
sndh
Will Holland - Summerbreeze
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 
Privacy Statement