|
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Check, danku. Zal het vanavond weer eens proberen. Moet wat tjoens opzoeken. |
snuggle check pm ;) |
|
|
| Djeebie |
Om maar weer ontopic te gaan :p
Icehouse – Don’t Believe Anymore (Ivan Gough & Colin Snape’s Cafe Latte Mix)
New Order - Blue Monday (Cass Remix)
Kelis vs. Coldplay - Nasty Clocks (Attention Deficit Bootleg)
Delerium - Truly (Infusion Remix)
En ik vind Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond Dynaglide Remix) toch wel erg goed. |
|
|
| magrec |
Bedrock - heaven scent (yunus remix) :eyes: :eyes:
New order - blue monday (cass remix)
Dit zijn echt zeer fijne plaatjes. |
|
|
| moogwai |
Naast de tracks in mijn sign vind ik deze erg goed:
Marco V - I Feel You (Thomas Datts V2v Remix)
FX Zone - Synthasia (Nu-Nrg Remix)
Smith & Pledger - Forever (Vocal Mix)
Halperin - Killing Spider
Attention Deficit - Soul Sought
Motorcycle - As The Rush Comes (Original Mix) --> die versie die G&B in Global DJ Broadcast draaide.. echt ook een vette mix. |
|
|
| LightForce |
- Fire and Ice - Para Siempre :eyes: Wat een lekker nummer!
- M Box - Kissin Shadows (Original & Scott Mac Remix)
- Pervading Call - Destiny (Instrumental & Informers Mix) Ook zo'n lekkere plaat :D |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by LightForce
- Fire and Ice - Para Siempre :eyes: Wat een lekker nummer!
|
Helemaal mee eens!! :eyespop: |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by basd
M.I.R.K.O. - Caesar
De B2 van Flashlight. Kende deze producer eigenlijk helemaal niet (of het moet een alias van Mirko van Dommelen zijn, wat gezien de stijl nog best zou kunnen kloppen).
Lekkere tech-house / technoplaat, erg leuk voor aan het begin van een avond! |
Vond Tense toch wel wat meer hebben dan Ceasar, maar das mijn bescheiden mening uiteraard :)
En voor SnuggLe: M.I.R.K.O.-Flashlight_EP_(BNW015)-Vinyl-2003-*** :D |
|
|
| ahp2002 |
hepba - daquarariezz (original mix)
lekkere banging hardtrance. 1 v/d beste hardtrancetracks van het afgelopen half jaar. is er ook in een dj choose & f remix |
|
|
| Partyhardy! |
Holden & Thompson - Come to me :crazy: :cool: :eyes:
Wat een wereld productie weer zeg! wat een held! :crazy: :cool: |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Holden & Thompson - Come to me :crazy: :cool: :eyes:
Wat een wereld productie weer zeg! wat een held! :crazy: :cool: |
Ja vette plaat he :) Dit was die tune op impulz die iedereen helemaal lijp vond.
grtz,
TNG |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tango
Ja vette plaat he :) Dit was die tune op impulz die iedereen helemaal lijp vond.
|
Ja precies! dit was het nummer dat James als tweede draaide, na Nathan Fake - Outhouse! :crazy: :cool: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Holden & Thompson - Come to me :crazy: :cool: :eyes:
Wat een wereld productie weer zeg! wat een held! :crazy: :cool: |
Is dit nummer meer in de "Nothing" style of in de "A Break In The Clouds" style... ABITC vind ik persoonlijk helemaal niks. |
|
|
|
|