|
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by tijs08
uit de nieuwste GDJB, setje van Filterheadz
Filterheadz - Unknown
wat een tune!!! :eyespop: :eyespop:
|
Inderdaad weer een Top productie met de bekende Filterheadz sound! :tongue3 Ik persoonlijk vind die "stemmen" wel minder, maar de melodie is subliem! :eyespop:
Verder; Greg Benz & MD - Dead Calm :cool: |
|
|
| Nook |
| mark norman - phantom manor is toch wel de bruutste plaat van het moment. hopelijk hoor ik um donderdag bij invited. |
|
|
| ahp2002 |
Jas van Houten?? - Loco Love
volgende maand uit op Shah Records uit Duitsland. Die gast postte gewoon een volledig versie op het forum! Klinkt echt lekker, beetje vrolijk, maar vette baslijn en catchy geluidjes. Ik weet niet of ie hem onder Jas van Houten gaat uitbrengen, daarom de ?? |
|
|
|
|