|
Vette tunes van het Moment Part II (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
ik vind dit interessanter, die jongen heeft zijn dirs open staan:D
 |
|
|
| ahp2002 |
| :p shocking! porno! erase! |
|
|
| TranceFool |
Was net online wat nieuwe plaatjes aan het luisteren, toen kwam ik deze tegen. Ben er echt helemaal weg van :D :D.
3:9 - Unknown (label: Su:Real) SUREAL003
http://www.chemical-records.co.uk/s...C=SUREAL003&S=A
link ff in realplayer invoeren.
Echt een heerlijk plaatje vind ik, doet me heel klein beetje denken aan sommige Hardcell producties |
|
|
| moogwai |
Active Sight - Take The Day As It Comes
Lekkere dreamtrance, echt zwaar goed voor wat slechts een b-side is van de Search For Freedom! (dit nummer zit in de M.I.K.E. mix van de laatste ASOT) |
|
|
| SnuggLe |
Vette set gedownload,
James Holden - Live at Tranceairwaves.
Ook erg leuke tracklist:
01. Paul Jackson - The Way We Do It
02. PQM - You Are Sleeping (PQM Meets Luke Chable Vocal Pass)
03. Will Saul - Cliff (Infusion Mix)
04. Nathan Fake - Underberg
05. Chable & Bonnici - Ride (Original Mix)
06. ID - ID
07. ID - ID 1
08. Underworld - Two Months Off (Desyn Masiello And Leon Roberts Remix)
09. Agoria - Snake Hips 12345678910
10. The MFA - A Difference It Makes (Petter's Differant Version)
11. Jase From Outta Space - Do What You Want (Infusion's Sky Mix)
Ben echt helemaal into Petter/James Holden/ Oscur Can (of hoe hij ook heet) en dat soort !
Vetste plaat is die 2e, die PQM...volgensmij al vaker hier gezegd, maar zie hem nu pas. Dat met die vent die praat: "You sell your colour tv...etc etc". Vet man! |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vetste plaat is die 2e, die PQM...volgensmij al vaker hier gezegd, maar zie hem nu pas. Dat met die vent die praat: "You sell your colour tv...etc etc". Vet man! |
She'ssss hookedddd onnnn smackkkkkkk :D
grtz,
TNG |
|
|
| Subsonik |
Heb eindelijk weer een plaat die ik echt super vind
WJ Henze - Hightec Girl:eyes: |
|
|
| sndh |
| JDK - Phantoms :eek: :eek: :crazy: :eyespop: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Subsonik
Heb eindelijk weer een plaat die ik echt super vind
WJ Henze - Hightec Girl:eyes: |
Wel een lekker plaatje ja..
Misschien vind je dan DJ Preach - Artika EP ook wel okee (en dan vooral de A1, Stars).. |
|
|
| basd |
En uw hitjesreporter presenteert, vers van de pers:
:rolleyes: Chester Beatty - EP 4 :rolleyes:
Ik hoop niet dat het allemaal deze kant op gaat met de techno. Voor de mensen die em niet kennen: Kiss - I was made.. met een technobeatje.. Wat een BAGGER!
Maar goed, kunnen de TMF-kids ook zeggen dat ze een technoplaat vet vinden.. |
|
|
| Djeebie |
Made By Monkeys - I Try (Attention Deficit's Hear No Evil Remix)
Luminary - My World (Original Mix)
M Factor - Come Together (Eric Prydz New Vocal Mix)
Push - Electric Eclips (Tranqua Remix)
En deze heeft niets met edm te maken, maar ik vind het wel lachen:
Extince - Doorgaan vs. Brainpower - Ghostbusters. Eindelijk weer eens een ouderwetse diss in de nederhop :p |
|
|
| Original |
Hier Mijn Top 10 van het moment, hoewel ik zie dat veel mensen hier een beetje over stappen in de richting prog. zijn mijn top nrs nog steeds "Trance".
01. Vector 7 meets Blair Bitch - Natural Thing @143bpm :crazy:
02. BT - Force Of Gravity (Terminalhead Mix):eyespop:
03. 2 Players - Swallow Your Pain
04. Sun Decade - Follow You (Original Dub Mix)
05. Rio Klein - Fearless (Agnelli & Nelson Unknown Remix)
06. M.I.D.O.R. & Six4Eight - No Mans Land (Original Mix)
07. Musix - Cyber Desire
08. Against The Grain - Further (Lemon 8 Remix)
09. Fire & Ice - Para Siempre
10. Electrovoya - Whispers
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vetste plaat is die 2e, die PQM...volgensmij al vaker hier gezegd, maar zie hem nu pas. Dat met die vent die praat: "You sell your colour tv...etc etc". Vet man! |
Ja idd, vind het ook het vetste nummer op "In Balance", maar ik vraag me steeds af wat die gozer nou presies allemaal zegt. komt t uit een film ofzo?
| quote: | [QUOTE]Originally posted by Djeebie
Extince - Doorgaan vs. Brainpower - Ghostbusters. Eindelijk weer eens een ouderwetse diss in de nederhop |
heb ze gehoord alleen die brainpower heeft er wel 8 minuten voor uitgetokken.:eyes: maarja.... je weet toch?;) |
|
|
|
|