return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 3)
View this Thread in Original format
ROFL
Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler.

Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk.
SnuggLe
quote:
Originally posted by ROFL
Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler.

Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk.


Wat is je persoonlijke mening dan? :D
Eagle`
nou ik wil me niet mengen als belgje op jullie boardje, maar ie zit bij ons ook en ik heb er persoonlijk weinig last :)
Glaniskanis
Juist wel allee he wij houden van belgen
Zeker en vast!
Chicane
wis en waarachtig, ne belgische frietesaus is niet te vrete ook :D
Switch
Belgen zijn de ! :)
zonder de belgen geen wereldvrede :D
Dj Odelpha
<@TNGone> arj1o1 +1 == arj1o2

:D
SnuggLe
quote:
Originally posted by Switch
Belgen zijn de ! :)
zonder de belgen geen wereldvrede :D


He Frenkie, hoe oud ben je geworden?
ROFL
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wat is je persoonlijke mening dan? :D


Bastard! :D

Maar na mijn bovenstaande verhaaltje is het natuurlijk niet handig om mijn kritiek te gaan uiten op deze en gene. ;)
arj1o1
quote:
Originally posted by Jappio
ik stel voor dat we arj1o1 gewoon ff een inburgeringscursus geven. Zo kan hij een sociaal leven creeeren waardoor die niet talloze threads hoeft te verneuken :rolleyes:


wees maar gerust mijn sociaal leven is perfect.... :)

en voor de andere mensen die echt van me af willen (en niet in mijn verandering willen geloven...) er is altijd een ignore-functie

ROFL
quote:
Originally posted by arj1o1
wees maar gerust mijn sociaal leven is perfect.... :)

en voor de andere mensen die echt van me af willen er is altijd een ignore-functie


Sorry jongen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook de fout ook best bij jezelf zoeken en beteren. Met oud&nieuw voor de boeg heb je een goed voornemen erbij. :)
Switch
quote:
Originally posted by SnuggLe
He Frenkie, hoe oud ben je geworden?


25 al... voel me oud..... :s
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement