|
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ROFL |
Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler.
Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by ROFL
Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler.
Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk. |
Wat is je persoonlijke mening dan? :D |
|
|
| Eagle` |
| nou ik wil me niet mengen als belgje op jullie boardje, maar ie zit bij ons ook en ik heb er persoonlijk weinig last :) |
|
|
| Glaniskanis |
Juist wel allee he wij houden van belgen
Zeker en vast! |
|
|
| Chicane |
| wis en waarachtig, ne belgische frietesaus is niet te vrete ook :D |
|
|
| Switch |
Belgen zijn de ! :)
zonder de belgen geen wereldvrede :D |
|
|
| Dj Odelpha |
<@TNGone> arj1o1 +1 == arj1o2
:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
Belgen zijn de ! :)
zonder de belgen geen wereldvrede :D |
He Frenkie, hoe oud ben je geworden? |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat is je persoonlijke mening dan? :D |
Bastard! :D
Maar na mijn bovenstaande verhaaltje is het natuurlijk niet handig om mijn kritiek te gaan uiten op deze en gene. ;) |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Jappio
ik stel voor dat we arj1o1 gewoon ff een inburgeringscursus geven. Zo kan hij een sociaal leven creeeren waardoor die niet talloze threads hoeft te verneuken :rolleyes: |
wees maar gerust mijn sociaal leven is perfect.... :)
en voor de andere mensen die echt van me af willen (en niet in mijn verandering willen geloven...) er is altijd een ignore-functie |
|
|
| ROFL |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wees maar gerust mijn sociaal leven is perfect.... :)
en voor de andere mensen die echt van me af willen er is altijd een ignore-functie |
Sorry jongen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook de fout ook best bij jezelf zoeken en beteren. Met oud&nieuw voor de boeg heb je een goed voornemen erbij. :) |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Frenkie, hoe oud ben je geworden? |
25 al... voel me oud..... :s |
|
|
|
|