return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 4)
View this Thread in Original format
arj1o1
quote:
Originally posted by ROFL
Sorry jongen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook de fout ook best bij jezelf zoeken en beteren. Met oud&nieuw voor de boeg heb je een goed voornemen erbij. :)


hoezo? hij zegt dat ik een sociaal leven moet zoeken, ik stel hem gerust die van mij is perfect. en met het laatste gedeelte reageerde ik op mensen die nog steeds niet geloven in mijn verandering.... (als was dat misschien niet helemaal duidelijk...)

en tuurlijk zat ik fout dat geef ik toe...
SnuggLe
quote:
Originally posted by ROFL
Bastard! :D

Maar na mijn bovenstaande verhaaltje is het natuurlijk niet handig om mijn kritiek te gaan uiten op deze en gene. ;)


Joh, dat maakt geen uit, doet iedereen hier hoor, gewoon zeggen. Dat lucht op.

Zo vind ik Tim (NewWave) een ontzettende eikel,
En Optimus maar een gekke chinees,
Magrec kan niet autorijden,
BasD zijn vader had roest in de pijp,
En Miss Proximus is een springnicht,
En Remy een rukker!

Zo dat lucht op ! :) :p
Yarnie
bannen met die handel!!!:thepirate
SnuggLe
En Chicane, is dat nou je meissie???
Lachen dat "die fast , right click :D "

LOL!
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
En Chicane, is dat nou je meissie???
Lachen dat "die fast , right click :D "

LOL!


ik gok zen moeder :toothless
Ding Chavez
Volgens mij is z'n opvolger al opgestaan :nervous:
jp
quote:
Originally posted by Dj Odelpha
<@TNGone> arj1o1 +1 == arj1o2

:D


:haha:

Als NLTA met de meeste posts (9688, 11724 inclusief chill-out) kan ik alleen maar zeggen dat er niks mis mee is mijn posts/per/day gehalte op precies 10.00 te houden. Als dit betekent meerdere forums bezoeken, so be it.

30 posts of meer per dag over de laatste 3 maanden is wel een beetje aan de hoge kant arjen... :eek:

Zijn er geen leuke meisjes bij je in de buurt? Of haal ze van ver, dat is lekker. Heb ik ook gedaan ;)
Eagle`
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Volgens mij is z'n opvolger al opgestaan :nervous:


nou foutje moet kunnen toch, als je het echt niet meer aankunt start je maar eentje over mij op :o
SnuggLe
Denk eerder dat hij perongeluk mij bedoelde :)
DIE!
Ding Chavez
ook :p

+1

SnuggLe
quote:
Originally posted by Ding Chavez
ook :p

+1


Wie nog meer dan???

+1

;)
jp
Schaamteloos gespam hier :whip:

Praat dan over het weer of zo :o

Morgen zonnige dag :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement