return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 9)
View this Thread in Original format
Donna
Ik nie hoor,de beste stuurlui staan immers altijd aan wal;)
DJ_Massive
quote:
Originally posted by tango
Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij,


dan zou er weinig meer gepost worden denk ik :thepirate

/me kan ook nooit iets nuttigs zeggen hier :nervous:
Optimus
blub
snitz
quote:
Originally posted by Optimus
blub


jij bent een vis:D :D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus
blub


blubbbbbbbbbbbb!?
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.

Moeilijke woorden sucken :D
Hoop geblaat, zegt geen !


t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen :)


























+1?:)
Optimus
ik hou me maar op mijn eigen niveau.











































blub
SnuggLe
Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! :p

quote:
Originally posted by Jappio
t lijkt me dat je in je voorgaande post vergeten bent te vermelden dat er wel degelijk een logisch verband bestaat tussen de tijd die het lid zich in de kringen der TA wereld begeeft en het aantal posts. Je opmerking betreffende het aantal post en de nut-toevoeging per post is dus degelijk wel afhankelijk van de tijd die het lid zich in deze kringen begeeft. Ik stel voor dat we het in de toekomst vooral over het fenomeen posts per dag hebben, en wat minder over het totale aantal posts. Dit om de methodologische inhoud van je replies een beetje te bewerkstelligen :)


Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn! :D
Jappio
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! :p



Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn! :D


rukken doen we toch allemaal? :conf: :conf: :conf:
ROFL
quote:
Originally posted by Jappio
rukken doen we toch allemaal? :conf: :conf: :conf:


Rukken verkleind de kans op prostaatkanker. Dus ruk voor je leven!

Little Theseus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jij niveau sjinees? WHAHAHAHAHAHAHAHA! :p



Met die methodologische inhoud ben ik het niet eens meneer Jappio. Als u kijkt naar de interdependentie tussen het aantal posts op dit forum en de persoonlijkheid van de betreffende persoon , dan zien wij na uitvoerig onderzoek toch duidelijk een paradoxale relatie oftewel een discrepantie met de empirie. Er is hier sprake van een intervenierende variable en wel muziekstijl. Mijn punt is dan ook des te lager het iq van het individu des te meer kans de betreffende persoon heeft om een RUKKER te zijn! :D


Jezus wat kan jij een onzin kramen zeg!
Donna
Komt omdat ie geen mod meer is:P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 
Privacy Statement