|
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts ;)
Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex :D :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts ;)
Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex :D :p |
Oh ja, sinds wanneer is het goed met lex dan? Nooit wat van gemerkt ;) |
|
|
| tango |
| Wat een relnicht opeens die Snuggle zeg......:D |
|
|
| Asperge |
| minder posten dus;) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex :D :p |
Woehoe!!!!
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oh ja, sinds wanneer is het goed met lex dan? Nooit wat van gemerkt ;) |
Nee, sinds ik jou voor het eerst ben tegen gekomen gaat het hard achtruit :nervous: Ik slaap niet meer en als ik me ogen dicht doe......
;) |
|
|
| Donna |
Mja Bram,jij FLAMEKING!:D
En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL:whip: :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Donna
En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL:whip: :D |
Hey dimmen he Ouwe! Beetje een flamethread aan het creeren terwijl we lekker over arj101 aan het babbelen waren!
Oh ja ;) |
|
|
| Little Theseus |
als arjo weg is moet ik het gat van useless posts maar vullen.
Komt dit in de buurt? |
|
|
| DjRV |
 |
|
|
| Donna |
| Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the pas echt the fan!!:D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Donna
Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the pas echt the fan!!:D |
   |
|
|
| Donna |
Mja nu nog wel,wacht maar tot ik in mn zit!
!!! |
|
|
|
|