return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 6)
View this Thread in Original format
TranceFool
Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts ;)

Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex :D :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts ;)

Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex :D :p

Oh ja, sinds wanneer is het goed met lex dan? Nooit wat van gemerkt ;)
tango
Wat een relnicht opeens die Snuggle zeg......:D
Asperge
minder posten dus;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by TranceFool

Woehoe!!!!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Oh ja, sinds wanneer is het goed met lex dan? Nooit wat van gemerkt ;)

Nee, sinds ik jou voor het eerst ben tegen gekomen gaat het hard achtruit :nervous: Ik slaap niet meer en als ik me ogen dicht doe......

;)
Donna
Mja Bram,jij FLAMEKING!:D

En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL:whip: :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Donna
En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL:whip: :D

Hey dimmen he Ouwe! Beetje een flamethread aan het creeren terwijl we lekker over arj101 aan het babbelen waren!
Oh ja ;)
Little Theseus

als arjo weg is moet ik het gat van useless posts maar vullen.
Komt dit in de buurt?
DjRV
Donna
Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the pas echt the fan!!:D

DjRV
quote:
Originally posted by Donna
Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the pas echt the fan!!:D

Donna
Mja nu nog wel,wacht maar tot ik in mn zit!

!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 
Privacy Statement