return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 8)
View this Thread in Original format
Chicane
:conf:

Dit gaat mij al te boven :D (is ook niet veel voor nodig :thepirate )
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Jaaaaa we gaan moeilijke woorden gebruiken!

Naar mijn mening is het internalisatieproces wel degelijk geslaagd, maar bestaat er nog een discrepantie tussen de normen van de groep ten opzichte van het individu. Als men in ogenschouw neemt dat er een paradoxale relatie is tussen het aantal posts en het nut ervan, kan men een effectmeting toepassen op een reprimande van de kant van de andere personen op dit forum.
Men kan het zien als een principaal-agent relatie met het individu als agent en 'het forum' als principaal. Om hieraan toe te voegen dat de elinquentie van de ...

blablabla it. Moeilijke woorden sucken :D
Hoop geblaat, zegt geen !


Donna
Oehhh lekkah Bram dat uitleggen van jou,FOOL was echter voor TranceFOOL:D


Ennuh,flamen mag altijd,als je maar geen crap of onwaarheden verkoopt;)
Three 'O Three
+3
Three 'O Three
-1
Asperge
:rolleyes:












































:p
MaGiK54
Aangezien het vandaag spamdag is en de mods er ook niks tegen doen, dan moet ik ook maar.

+1
tango
Wat maakt het aantal posts dat je hebt nou voor een drol uit? Post gewoon iets als je wat te melden hebt daar ging deze thread ook over volgens mij, niet om iedereen +zoveel te geven.

Moet ik dan maar mod worden? :rolleyes:

grtz,
TNG
Optimus
Lijst TimTin is nog actief hoor:D We zijn aan het lobby'en:D
New Wave
quote:
Originally posted by Donna
liga!:p


Kies maar:

Liga Continue - Chocolade & Granen
- Noten
- Kokos & Granen

Liga Eerste Stap
Liga Tweede Stap
Liga Groot & Sterk
Liga BereSterk
Liga MilkBreak
Liga MilkBreak DUO
Liga EverGo
of
Liga FruitKick?

OF DE NIEUWSTE!!!:

Liga y met extra veel smegmavulling!

Donna
quote:
Originally posted by MaGiK54
Aangezien het vandaag spamdag is en de mods er ook niks tegen doen, dan moet ik ook maar.

+1



Wat een vreselijke ouwewijven opmerking Mr.Magik,k krijg er haast plaatsvervangende schaamte van *muhah*

Ennuh,omdat t vandaag...en de mods er niks tege.....ik ook maar....
VUILE MEELOPERT!!!:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by Donna
Wat een vreselijke ouwewijven opmerking Mr.Magik,k krijg er haast plaatsvervangende schaamte van *muhah*

Ennuh,omdat t vandaag...en de mods er niks tege.....ik ook maar....
VUILE MEELOPERT!!!:D



Tuurlijk, als iedereen in de sloot springt, spring ik ook :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 
Privacy Statement