return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
ROFL
quote:
Originally posted by jp
Schaamteloos gespam hier :whip:

Praat dan over het weer of zo :o

Morgen zonnige dag :cool:


Het gaat vriezen:whip:
DJ_Massive
quote:
Originally posted by FunkySimon
yup idd ik zag net de pinguins naar het westen vliegen

[+1]:rolleyes:


nee doos

dat waren de zwaluwen ke

die uitvlogen naar het zuiden ke

ga je kompas eens fixen ofzo ke want er zit iets goed verkeerd om
SnuggLe
Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben :p :p
JunKX
Jeetje...

(+1)
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben :p :p


Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p


Ja he he! Even laten zien hoe irritant spammen is, duh!

+1 :p
arj1o1
quote:
Originally posted by jp
:haha:

Als NLTA met de meeste posts (9688, 11724 inclusief chill-out) kan ik alleen maar zeggen dat er niks mis mee is mijn posts/per/day gehalte op precies 10.00 te houden. Als dit betekent meerdere forums bezoeken, so be it.

30 posts of meer per dag over de laatste 3 maanden is wel een beetje aan de hoge kant arjen... :eek:

Zijn er geen leuke meisjes bij je in de buurt? Of haal ze van ver, dat is lekker. Heb ik ook gedaan ;)


je zult het niet geloven jp maar ik heb al een leuk meisje :)
Chicane
quote:
Originally posted by SnuggLe
En Chicane, is dat nou je meissie???
Lachen dat "die fast , right click :D "

LOL!


Das me girl ja :) (Heeft voor Sloggi model gestaan :D)

+1
Ding Chavez
quote:
Originally posted by eieregooie
Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p


Dat is satire :haha:

[edit]bijna vergeten.... +1[/edit]
eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja he he! Even laten zien hoe irritant spammen is, duh!

+1 :p

Alsof arj1o1 zich daar iets van aan gaat trekken :p

En de rest weet toch wel hoe vervelend het is, anders was deze draad er nooit geweest :D

Donna
quote:
Originally posted by arj1o1
je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen




Valt dan alles bout you zwaar tegen?!

Chicane
Subtiel Donna :D


+1
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement