|
Officiele arj1o1 depreciation thread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| ROFL |
| quote: | Originally posted by jp
Schaamteloos gespam hier :whip:
Praat dan over het weer of zo :o
Morgen zonnige dag :cool: |
Het gaat vriezen:whip: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
yup idd ik zag net de pinguins naar het westen vliegen
[+1]:rolleyes: |
nee doos
dat waren de zwaluwen ke
die uitvlogen naar het zuiden ke
ga je kompas eens fixen ofzo ke want er zit iets goed verkeerd om |
|
|
| SnuggLe |
| Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben :p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben :p :p |
Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p |
Ja he he! Even laten zien hoe irritant spammen is, duh!
+1 :p |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by jp
:haha:
Als NLTA met de meeste posts (9688, 11724 inclusief chill-out) kan ik alleen maar zeggen dat er niks mis mee is mijn posts/per/day gehalte op precies 10.00 te houden. Als dit betekent meerdere forums bezoeken, so be it.
30 posts of meer per dag over de laatste 3 maanden is wel een beetje aan de hoge kant arjen... :eek:
Zijn er geen leuke meisjes bij je in de buurt? Of haal ze van ver, dat is lekker. Heb ik ook gedaan ;) |
je zult het niet geloven jp maar ik heb al een leuk meisje :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En Chicane, is dat nou je meissie???
Lachen dat "die fast , right click :D "
LOL! |
Das me girl ja :) (Heeft voor Sloggi model gestaan :D)
+1 |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ik vinnet wel grappig :D Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... :p |
Dat is satire :haha:
[edit]bijna vergeten.... +1[/edit] |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja he he! Even laten zien hoe irritant spammen is, duh!
+1 :p |
Alsof arj1o1 zich daar iets van aan gaat trekken :p
En de rest weet toch wel hoe vervelend het is, anders was deze draad er nooit geweest :D |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by arj1o1
je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen |
Valt dan alles bout you zwaar tegen?!
 |
|
|
| Chicane |
Subtiel Donna :D
+1 |
|
|
|
|